s goed! ik hoor het welquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef wickie het volgende:
Ik zal zondag opzoeken wat ik ervoor betaald heb enzo en fotootje voor je maken, dan pm ik je wel even.
Oeh ook je LE's?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef WupWup het volgende:
Ik ga mijn bitti's sio m in allerlei kleuren binnenkort ook te koop zetten, want Emma groeit eruit. Moet ik nog even aan jou denken huup of sla je over?
Ja, die donkergroene vind ik het mooistquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:03 schreef oeke het volgende:
Die donkergroene zijn mooi he? Ik vind het jammer dat ik er daar niet meer van heb.
En Chineesjes, ik moet er elke keer zo om lachen, het klinkt zo grappig. Misschien moet ik daar ook eens wat van kopen, voor de gein.
Ik voel die drang ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:06 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, die donkergroene vind ik het mooist
Hihi, klinkt echt grappig ja! Ik heb nu ook de neiging die grappige bedrukte Chineesjes eens te proberen omdat het Free ook lukt om ze heel te houden
Over die strikluiers moet nog wel een plastic/pul/fleece/wollen overbroekje! Ik dacht dat je plastic strikslips bedoelde, die kun je er trouwens ook overheen doen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef huuphuup het volgende:
ja googelen op snappi is ook wat lastig![]()
dat hema broekje heb ik nog liggen van Amélie dus t is t proberen waard.
Ik kwam uit de verschillende online gebruiksaanwijzingen niet helemaal wijs of er nou wel of niet nog iets over zo'n wol strikslip heen moest. Wij hadden vroeger ook hydrofielen en oogjesluiers maar mn moeder had geen idee meer hoe ze dat nou ook weer deed verder met eroverheen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |