quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Linkje naar de webshop van prijzencircus oid. Kan het nergens vinden en het is volgens mij begonnen, had net nl. al een melding dat de site ff niet bereikbaar was vanwege drukte om prijzencircus... En er is heel veel ook online te bestellen dit jaar. Stond er in de folder bij
Nou ja, ik moest eigenlijk al donkerblauwe pumps voor bij iets dat ik al een tijdje heb, maar nu heb ik NOG iets met donkerblauw en dat wil ik zondag aan dus nu moet het echtquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogge Greys!
[..]
Hihihi ik hoor het al
Ja en nee, ik bedoel wel de webshop, maar volgens mij hebben ze een aparte voor Prijzencircus oid, kan iig in die webshop normaal niks vinden. En die items die gewoon daar staan zijn ook volgens mij niet van t prijzencircusquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:39 schreef Greys het volgende:
http://www.vd.nl/vendWebShop/index.jsf
Hier staan bij mij allemaal dingen die je kunt shoppen in de webshop, bedoel je dat?
Ah:quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik bedoel wel de webshop, maar volgens mij hebben ze een aparte voor Prijzencircus oid, kan iig in die webshop normaal niks vinden. En die items die gewoon daar staan zijn ook volgens mij niet van t prijzencircus
http://www.vd.nl/vendWebS(...)tijden_prijzencircusquote:Vanwege de grote belangstelling voor het Prijzencircus is vd.nl op dit moment minder goed bereikbaar.
Onze Excuses hiervoor. Wij adviseren om het over 10 minuten nogmaals te proberen.
en als je de folders van het prijzencircus bekijkt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik bedoel wel de webshop, maar volgens mij hebben ze een aparte voor Prijzencircus oid, kan iig in die webshop normaal niks vinden. En die items die gewoon daar staan zijn ook volgens mij niet van t prijzencircus
als je daarin met je muis over het product gaat en er komt een winkelwagentje in beeld dan kun je bestellenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en als je de folders van het prijzencircus bekijkt?
* mompelt iets over mannen en internet...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je daarin met je muis over het product gaat en er komt een winkelwagentje in beeld dan kun je bestellen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja nu heb ik magisch ineens op die lege plek een 'folder van het prijzencircus'
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* mompelt iets over mannen en internet...*
het is ECHT rustig op je werk he...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja nu heb ik magisch ineens op die lege plek een 'folder van het prijzencircus'
die van 39 euro? Ik kan ze wel bestellenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
Echt WTF, staan er 2x All stars in, er staat bij 'Ook online verkrijgbaar', maar als ik er over heen ga met mn muis; niks hoor![]()
Bij andere artikelen wel soms
dat ligt dan echt aan jou vrees ik...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan dan overigens alleen zoomen als iets klikbaar is, niet bestellen ofzo.
Echt wat een paupersite, als mn Flash overal werkt maar bij alleen hun in 2 browser niet
Neuh hoeft niet want ik wil verder ook nog ff kijken wat er is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat ligt dan echt aan jou vrees ik...
moet ik uit jouw naam bestellen?
Prima hoor. Roep maar als het toch wel moetquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh hoeft niet want ik wil verder ook nog ff kijken wat er is.
Hier ook ik ben notabene Carglass aan het bellenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is ECHT rustig op je werk he...
Nou ja, ik ben ook niks aan het doen, maar bij mij slapen ze nu gewoonquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook ik ben notabene Carglass aan het bellen
Haastige spoed is goed dus in dit gevalquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het lompe is dat het soms gewoon heel even werkt. Als ik snel met mn muis over die pagina ga komt er wel een kadertje om te staan en het icoontje van dat winkelwagentje, maar als ik er echt langzaam overheen ga niet
Maar als je er op klikt dan? Bij mij staat er dan een groter plaatje met daar onder in het rood "bestel online"quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het lompe is dat het soms gewoon heel even werkt. Als ik snel met mn muis over die pagina ga komt er wel een kadertje om te staan en het icoontje van dat winkelwagentje, maar als ik er echt langzaam overheen ga niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |