't Hout + Brandevoortquote:
Veldhoven is niet eens een stadquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:15 schreef UncleSam het volgende:
Ik vind het ook niet nodig dat iedere stad een treinstation heeft.
quote:Oosterhout is de op-vier-na grootste stad van Nederland zonder treinstation. Amstelveen, Spijkenisse en Nieuwegein zijn groter, maar hebben alle drie wel haltes en stations aan een sneltram- en/of metrolijn.
Nah, redelijk grote/veel bezochte plaatsen hebben wel een treinstation nodig. Het voegt ook wat toe aan een stad, als Katwijk aan Zee een treinstation zou hebben had je wel meer strandbezoekers gehad denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:15 schreef UncleSam het volgende:
Katwijk aan Zee (61.831 inwoners) heeft ook geen treinstation.
Ik vind het ook niet nodig dat iedere stad een treinstation heeft.
ONZ is een deur verder, KLB twee.quote:
quote:Andere grote plaatsen in Nederland zonder spoorwegstation zijn: Ridderkerk, Spijkenisse (hoewel deze stad wel drie stations heeft aan de Rotterdamse metro); Oosterhout (Noord-Brabant) (hoewel deze plaats wel aan beide zijden spoorwegverbindingen heeft met industrieterreinen); Nieuwegein (hoewel deze plaats wel haltes heeft aan de Utrechtse sneltram), Zeist (het station Driebergen-Zeist ligt in Driebergen en de spoorlijn naar Zeist is in 1972 opgeheven, daarnaast ligt het station Den Dolder wel in de gemeente Zeist), Terneuzen (Terneuzen heeft alleen een goederenspoorlijn) en IJmuiden (de spoorlijn naar IJmuiden wordt sinds 1998 niet meer gebruikt)
vianenquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Spijkenisse (wel metro)
Zierikzee
Nieuwegein
Papendrecht
wedduh van wel. Best triest eigenlijk, ik verhuis naar een stad waar de grootste spammer van fok wel eens komt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:16 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Veldhoven is niet eens een stad
Ik spam heul niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef Chinless het volgende:
[..]
wedduh van wel. Best triest eigenlijk, ik verhuis naar een stad waar de grootste spammer van fok wel eens komt.
Het gaat om het feit dat het een plaats is met 44k inwoners.quote:
Is maar 5 minuten fietsen en 3 minuten met de trein voor mijquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat het een plaats is met 44k inwoners.Het station van Barendrecht is mij veel te ver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |