Ja maar ik was niet actief en vrolijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
En in plaats van zelf de Matthijs van de dag te zijn, ga je op fok klagen
De truc is ook gewoon net zo lang in bed te blijven liggen tot je dat wel weer bent. Deed ik ook vanmorgenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja maar ik was niet actief en vrolijk
Dan zuip je niet genoegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:14 schreef Swine het volgende:
[..]
De truc is ook gewoon net zo lang in bed te blijven liggen tot je dat wel weer bent. Deed ik ook vanmorgen
Deze Matthijs toevallig?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op andere feestjes komt altijd een jongen, Matthijs, en die is 's ochtends fokking actief en vrolijk, en die gaat dan voor iedereen koffie en thee maken, en aspirientjes uitdelen, en tosti's bouwen enzo![]()
Iedereen miste Matthijs vanochtend
Ik heb d'r laten solliciterenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En toen heb je d'r even 'op d'r nummer gezet' ?
Ja, dat probeerde ik dus, maar wij lagen precies voor de deur van de douche, en Mayo en Loes moesten om 8 uur uit bed omdat ze naar college moesten ofzo, dus toen was iedereen wakker, en toen wilde iedereen douchenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:14 schreef Swine het volgende:
[..]
De truc is ook gewoon net zo lang in bed te blijven liggen tot je dat wel weer bent. Deed ik ook vanmorgen
Volgens mij nietquote:
En dat is echt matig, alleen stappen is tofquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:15 schreef Swine het volgende:
Ik kreeg vanacht een epicfail van een meisje omdat ik alleen aan het stappen was
Dat soort mensen zijn fijn, ik ga Matthijs ook uitnodigen voor mijn housewarming binnenkortquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:21 schreef morgane het volgende:
Ok :p die is ook namelijk ontzettend actief in de ochtend
Ga eens werken ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_a_cheeseburger.html
Zo doe ik dat al jarenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
nou, als iemand nog iets wil leren vandaag:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iedere mongol doet dat zo
Wat is Utensil een vies woord trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |