2 uur bij het station, helemaal goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed San, 2 uur bij het station dan? Zodat we Selma kunnen opwachten?
Dan ga ik zo nog even snel een uurtje slapen
Doe zon helm op met een camera op, gaat uniek beelden geven!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga straks wel in een PSV shirt op het station wachten op de Ajax-trein
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beetje jammer aan de iPhone is wel dat de batterij snel leegloopt als je internet en naar de iPod luistert tegelijk
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
2 uur bij het station, helemaal goed
hihi, je zei komenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat brengt me op een idee. San zal ik komen vanmiddag? Ik heb toch niks te doen.
Van ajacieden die bang voor me weglopenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe zon helm op met een camera op, gaat uniek beelden geven!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van ajacieden die bang voor me weglopen
Nouja, ze heeft wel een Apple ding op dr arm. Dus voor mij valt dat allemaal onder hetzelfde.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben geen Mac-user
Wel een Apple-user
He, ik moest toch een onderwerp erbij zoeken of niet danquote:
Hehehehequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel een Apple ding op dr arm. Dus voor mij valt dat allemaal onder hetzelfde.
Schoonheidsslaapje nu
wel peren?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Gelukkig ben ik wel stabiel en kras ik geen appels in m'n arm
Weltusten
Slimquote:
Wtf?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
SlimStraks zien ze aan de buitenkant ook nog dat je een emo bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |