Nicequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Samzz het volgende:
Zo. Daar sta je dan heerlijk in het zonnetje te wachten
ik heb morgen ook nog zelfstudie en les, maar zulke vrijdag zijn altijd wel henigquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, alleen nog een uur recht en communicatie morgen
Geen betere dag dan vandaag om te moeten wachten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Samzz het volgende:
Zo. Daar sta je dan heerlijk in het zonnetje te wachten
Nice, ik zit weer in zo'n typisch ICT hok zonder zonlichtquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit nu in de trein met een zonnetje in 't gezicht
Qft!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen betere dag dan vandaag om te moeten wachten..
Blegh, stonden een paar reeen in een weiland tussen wierden en rijssenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, ik zit weer in zo'n typisch ICT hok zonder zonlicht.
Ik zag net twee beeldschermen en een smartboard aan de muur.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blegh, stonden een paar reeen in een weiland tussen wierden en rijssen
Ik meisjes in rokjes @ holten stationquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zag net twee beeldschermen en een smartboard aan de muur.
Ow fuck nu hou ik het niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik meisjes in rokjes @ holten station
Dan zijn ze wel weg denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow fuck nu hou ik het niet meer, en moet sowieso nog anderhalf uur
.
Ik zou daar toch niet langs komen, ik mag twintig minuten op het 'Toffe' busstation van Almelo staan.quote:
picsquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik meisjes in rokjes @ holten station
Spannendquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou daar toch niet langs komen, ik mag twintig minuten op het 'Toffe' busstation van Almelo staan.
Ja, intercityfiets hequote:Op donderdag 25 maart 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gaat jou fiets zo snel:?
[..]
Ja, Almelo is kut en dat station is het in het kwadraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |