Tegen jou ??? ben je nou helemaal gekquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik je een note geven?
Doe eens iets gemeens zeggen?
Dat is een note waardige post!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Tegen jou ??? ben je nou helemaal gek
Huh,quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een note waardige post!!
Komtie!
Die zit er NU op!!!!quote:
Hij moet gewoon hier komen.quote:
Dan had je hem maar aangelijnd moeten houden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon hier komen.
Zeg dat eens?![]()
Mijn laptop kan de streams nog maar slecht aan en hij moet eigenlijk nog mee tot mei.
sjokoeitjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, paaseitjes. Die had Knoetske vanmiddag meegenomen voor Johan.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
Als je er zo'n last van hebt kijk dan gewoon niet! (ja ik weet het, ik vond dat ook een kut argument.)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef danaqui het volgende:
Johan is nu SVActueel aan het doen en hij gaat daarna vragen beantwoorden van de chatters over Peter.
Volgens Johan wordt er nogal veel gespeculeerd, dingen die niet waar zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht uitgebreide verslagen!
Gespeculeerd? Peter heeft het zwart op wit gezet. En dat ziet er niet fraai, maar zeker ook niet ongeloofwaardig uit. Laat staan speculatief.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef spuitje het volgende:
Volgens Johan wordt er nogal veel gespeculeerd, dingen die niet waar zijn.
De beelden waren niet mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gespeculeerd? Peter heeft het zwart op wit gezet. En dat ziet er niet fraai, maar zeker ook niet ongeloofwaardig uit. Laat staan speculatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |