Klopt!quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:47 schreef nelisb het volgende:
[..]
die is er. Volgens mijn werkt whatsapp gewoon naar Blackberry tegenwoordig. Maar ze wil gewoon een bb en iPhone. Dat is toch veetttttt als je 17 bent.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb al 1000 smsjes per maand op mn iPhone (waar ik elke maand al een paar honderd euro overheen ga, en uiteindelijk kom je met zo'n BB abo rond de 700 euro uit, geloof me, toch een stuk goedkoper dan als ik zo door blijf gaan op m'n iPhone) en WhatsApp vind ik persoonlijk een kutprogramma, het werkt gewoon niet fijn, net zoals de Ping voor iPhone.. Er zijn inderdaad o-zo veel Apps voor de iPhone maar of ze allemaal fijn werken is een ander verhaal, en wat is jullie probleem nou weer dat ik er een BB bij neem? Mijn keuze toch, laat mij lekker
Makkelijk, en ouders. Daarom neem ik een BB, die betaal ik wel gewoon zelf, wat volgens m'n ma ook een betere oplossing is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaaren waar betaal je het van
dr is al 2 keer op geantwoordquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:40 schreef hamzter9 het volgende:nogmaals mijn vraag:
weet iemand of er een gratis radio app bestaat, waar je zelf radiozenders (linkjes) kan toevoegen?
Ik kan beide apps niet vinden in de AppWorld.. doe ik iets verkeerd?quote:
En betaal je beide abbo's zelf?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Makkelijk, en ouders. Daarom neem ik een BB, die betaal ik wel gewoon zelf, wat volgens m'n ma ook een betere oplossing is.
Ik was naar een app aan het zoekenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
http://www.yourmuze.fm/welcome
moodio heet tegenwoordig blijkbaar yourmuze
Nee die BB abbo zelf, iPhone abbo door m'n moeder (maar die is een stuk goedkoper dan die T-Mobile abbo van iPhone omdat ik een Simlockvrije gratis heb gekregen vanuit belgie)quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En betaal je beide abbo's zelf?
Daar zou ik mijn maandsalaris al bijna aan kwijt zijn!
Dat scheelt al. Ik ben alsnog blij dat ik niet zoveel telefoonkosten in de maand heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee die BB abbo zelf, iPhone abbo door m'n moeder (maar die is een stuk goedkoper dan die T-Mobile abbo van iPhone omdat ik een Simlockvrije gratis heb gekregen vanuit belgie)
Ja, nouja, ik houd wel van luxe dingen zeg ik eerlijk, maar ik weet ook best dat ik er voor moet sparen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat scheelt al. Ik ben alsnog blij dat ik niet zoveel telefoonkosten in de maand heb.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef nelisb het volgende:
Paar 100¤ per maand aan sms. Verder alles goed?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb al 1000 smsjes per maand op mn iPhone (waar ik elke maand al een paar honderd euro overheen ga, en uiteindelijk kom je met zo'n BB abo rond de 700 euro uit, geloof me, toch een stuk goedkoper dan als ik zo door blijf gaan op m'n iPhone) en WhatsApp vind ik persoonlijk een kutprogramma, het werkt gewoon niet fijn, net zoals de Ping voor iPhone.. Er zijn inderdaad o-zo veel Apps voor de iPhone maar of ze allemaal fijn werken is een ander verhaal, en wat is jullie probleem nou weer dat ik er een BB bij neem? Mijn keuze toch, laat mij lekker
Het is toch ook niet iets wat dagelijks voorkomt, mensen die meer dan 1000x in de maand sms'nquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jezus christus, gaat dit nou nog door, hou gewoon op?
Ja ik kan er gewoon niet tegen dat mensen meteen dingen beginnen te roepen als dat ik niet met geld om kan gaan, bladiebla. Ja ik geef hier veel geld uit, lekker boeiend, jij hoeft het niet te betalen. En zoals ik al zei, ik houd van luxe dingen, maar daar spaar ik ook voor. Ik zou ook nooit geld lenen, dan maar niet. En misschien geeft niet iedereen veel geld uit aan zijn telefoon, maar aan andere dingen, ik geef dan de laatste tijd minder geld uit aan kleding, en meer aan mijn telefoon. Ieder zo z'n keuzes.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Het is toch ook niet iets wat dagelijks voorkomt, mensen die meer dan 1000x in de maand sms'n
Vandaar het middelpunt van de aandacht!
Zet dan je LED reminders uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:06 schreef Re het volgende:
dat rode geknipper wordt ik wel gek van, dat gaat gewoon random lijkt het wel ook als ik geen berichten heb binnengekregen...
tvp dus
stations toegevoegd op mijn yourmuze account, en als ik op mijn BB naar de yourmuze website ga en dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
http://www.yourmuze.fm/welcome
moodio heet tegenwoordig blijkbaar yourmuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |