Ok dat kan, en ik wist het niet, en nu wel. Is het nou echt zo'n probleem?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Niemand zei dat je álles moet weten op jouw leeftijd. In casu gaat het echter om iets dat de meeste van jouw leeftijdsgenoten wél weten.
Jij bént het probleemquote:Op donderdag 1 april 2010 20:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ok dat kan, en ik wist het niet, en nu wel. Is het nou echt zo'n probleem?
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal wel oprotten uit je topic.
Welke heb je? Ik zit te twijfelen tussen de Bold 9000 en 9700...hmmquote:Op donderdag 1 april 2010 21:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven hoor![]()
Blackberry sinds maandag in me bezit, geniale telefoon!
Ahh okee, ja die lijkt me ook wel chill, gewoon omdat die nieuwer is. 9000 heeft een klasgenootje van me, die is er echt mee getrouwd, maar haar balletje is kapot, en daar zit ze nu al een maand over te zeuren haha, en dat kan bij de 9700 dus nooit gebeuren (dat het balletje kapot gaat), dus dat is wel een voordeel..quote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef Leonos het volgende:
9700![]()
9000 geen ervaring mee, maar weet wel dat de 9700 een baas is
moodio=gratisquote:Op donderdag 1 april 2010 19:25 schreef Leonos het volgende:
Is er een app om Nederlandse radio op je BB te luisteren?
ja precies ik vind de 9000 er juist ook leuker uitzien daardoor.. hmm nog even goed over nadenken maarquote:Op donderdag 1 april 2010 21:51 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb een 9700 maar vind persoonlijk de 9000 mooier
is groter en niet zo 'plastic', 9700 lijkt af en toe net een speelgoedje
Minder geheugen en een trackbal ipv trackpad zijn wel nadelen vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja precies ik vind de 9000 er juist ook leuker uitzien daardoor.. hmm nog even goed over nadenken maar
Waar denk je verder nog over na dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja precies ik vind de 9000 er juist ook leuker uitzien daardoor.. hmm nog even goed over nadenken maar
dat wilde ik net noemenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Minder geheugen en een trackbal ipv trackpad zijn wel nadelen vind ik persoonlijk.
Naja, dan moet je kiezen tussen uiterlijk of functionaliteit dusquote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat wilde ik net noemen![]()
en ook een mindere camera
precies, ik heb voor t laatste gekozenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Naja, dan moet je kiezen tussen uiterlijk of functionaliteit dus
Dan voor de goedkoopste oplossing gaan inderdaad?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nou, dat ik de BB neem, gaat me voornamelijk om het veel kunnen pingen, aangezien ik al een iPhone heb die ik nog als hoofdtelefoon zal gebruiken, maar omdat veel vrienden en m'n beste vriendin (die in het buitenland woont) een BB hebben, is dit uiteindelijk gewoon een stuk goedkoper, daarom zat ik zo te twijfelen, omdat als die trackbal een keer kapot is en hij moet een week weg, heb ik altijd m'n iPhone nog.. en geheugen maakt me daarom ook vrij weinig uit.. hmm
Mja de prijzen verschillen niet van de 9000 en 9700 haha, abo's zijn nog steeds allebei even duur.. en skype heb ik al, maar ben ook niet altijd thuis dus en ik sms van mezelf al heeel veel dus is dit een betere oplossingquote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan voor de goedkoopste oplossing gaan inderdaad?
Edit: Installeer Skype op je PC?![]()
2 abo's op je 17de. Onzin.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mja de prijzen verschillen niet van de 9000 en 9700 haha, abo's zijn nog steeds allebei even duur.. en skype heb ik al, maar ben ook niet altijd thuis dus en ik sms van mezelf al heeel veel dus is dit een betere oplossing
Mag jij vinden, ik neem die tweede abo zodat ik niet elke keer over mijn smsbudget kom.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef nelisb het volgende:
[..]
2 abo's op je 17de. Onzin.
http://nos.nl/artikel/142(...)problemen-jeugd.html
die is er. Volgens mijn werkt whatsapp gewoon naar Blackberry tegenwoordig. Maar ze wil gewoon een bb en iPhone. Dat is toch veetttttt als je 17 bent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:38 schreef JJH het volgende:
Even navragen hoe het zit met een smsbundel en naar het buitenland sms'en. Is vast goedkoper dan een compleet tweede abbonnement, inclusief de verkapte aanschafkosten van de telefoon.
En de Iphone heeft tocht zo geniaal veel apps? Is er dan geen app om mee te skypen via je telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |