9292 qr heb ik afgelopen weekend gebruik van gemaakt, best handig!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef PPL het volgende:
LinkedIn lanceert Blackberry-applicatie
9292.nl toont QR-code bij reisadvies
In blackberry messenger ook niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef JJH het volgende:
Die QR codes kun je alleen wat mee als je een Bold hebt toch? Ik heb een Curve 8520 en ben die functionaliteit nog nergens tegengekomen.
Moet jij me eens uitleggen waar dat zit....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tuurlijk wel, hoe doe je pingcontacten toevoegen dan?
instant messaging>bbmessenger>contactpersoon uitnodigen>streepjescode van een persoon scannenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet jij me eens uitleggen waar dat zit....
Ik heb het toestel sinds begin maart, dus ik neem aan dat de laatste software er dan opzit?
Nope, dan kan ik enkel een naam, PIN of emailadres invoeren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
instant messaging>bbmessenger>contactpersoon uitnodigen>streepjescode van een persoon scannen
Klopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef JJH het volgende:
Die QR codes kun je alleen wat mee als je een Bold hebt toch? Ik heb een Curve 8520 en ben die functionaliteit nog nergens tegengekomen.
Ik zal eens een poging wagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb ook een 8520 en in BBM kan je niets met QR.
(uitgaande van OS 4.6.1)
QR Code kan je wel gebruiken om websites te bezoeken.
Ikzelf gebruik de de app Beetagg.
Wanneer je dan een QR code scant dan gaat je browser naar de bijbehorende website.
Te downloaden door op je browser naar http://get.beetagg.com te gaan.
[ afbeelding ]
Een beetje je twitter spammen hè?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt.
(uitgaande van OS 4.6.1)
Wanneer je dan een QR code scant dan gaat je browser naar de bijbehorende website.
[ afbeelding ]
Och.. ik wilde behulpzaam zijn en je iets geven om te proberen.quote:
En ik meldde zo even dat het gelukt was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Och.. ik wilde behulpzaam zijn en je iets geven om te proberen.
(Aangezien de QR code uit de OP niet zal werken voor jou.)
Dat is inderdaad een handig, boel informatie!quote:
Twee weken? The fuck!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:21 schreef znarch het volgende:
Ik moet nog minimaal 2 weken wachten voor de mijne gerepareerd is, grafwinkel dat het ook is
Studentenmobielquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Twee weken? The fuck!
Waar laat je 'm maken? Bij Voda in Breda hoefde ik maar een week te wachten (kleine week)
Had ik dat nu maar gedaan jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
Daarom koop ik telefoons eigenlijk ook altijd in de winkel.
Wegbrengen, leentoestel mee, en een weekje of anderhalf, hooguit, weer ophalen.
wist ik niet, vaag zegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt.
(uitgaande van OS 4.6.1)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |