SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Folkwin op 12-04-2010 20:58:45 ]"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Shoombak op 13-04-2010 15:47:25 ]
op een of andere manier krijg ik de invite zelf als ik jou probeer te invitenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef Re het volgende:
er gaat iets buiten mijn messenger om geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:10 schreef znarch het volgende:
[..]
op een of andere manier krijg ik de invite zelf als ik jou probeer te inviten
Je pin hier dumpen, voegen we je even toe.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:28 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik kan me niet aanmelden bij fok groep in bbm.. ik krijg dan deze melding: Joining Failed ''This invitation has expired or has already been used by someone else''. Hoe kan ik dit fixen?
Okequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Je pin hier dumpen, voegen we je even toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ohja ik lees geen OP'smaar heb het scannen geprobveerd, maar er staat lid worden is mislukt..
dus dan maar mijn pin: --
Die van blackberry zelf?quote:Op zondag 11 april 2010 15:08 schreef znarch het volgende:
Ik wil voor mijn 9700 een extra batterij, een batterijlader en die van die burea laad dingen kopen. Weet iemand een goede webshop hiervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |