Daar had ik al gekeken, maar niet bij het idee gekomen op de menu toets in te drukkenquote:
e indrukken en vasthouden.quote:Op zondag 11 april 2010 11:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoe doe je trouwens een trema op een E ofzo?
Bij mij niet.. bij mij wordt het dan een hoofdletter.quote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef PPL het volgende:
[..]
e indrukken en vasthouden.
Daarna met je trackpad naar boven/beneden scrollen en je gaat door een soort van lijstje met accenten.
Klopt, dat is de eerste keuze.quote:Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Bij mij niet.. bij mij wordt het dan een hoofdletter.
"wachten op reactie op lidmaatschap..."quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Leonos het volgende:
Ik kan eindelijk op een vage manier streepjescode scannen.
Heb de barcode uit de OP gescant
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 12:50 schreef Photogenic het volgende:
[..]
"wachten op reactie op lidmaatschap..."
21F2D172quote:Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef znarch het volgende:
Waar hebben jullie het over?
NVM heb het al, doe je pin maar hier of via pm dan invite ik je wel.
BBSAK ?quote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef znarch het volgende:
Met BBSAK kun je gewoon een screenie maken van je bbhad makkenlijker geweest
Ja precies dat heb ik dus inderdaad al, maar ik wil eigenlijk zo'n icoontje bovenin, naast de tijd, net als nieuwe emails/smsjes etc.quote:Op zondag 11 april 2010 14:42 schreef PPL het volgende:
Geen nieuwe berichten Gmail:
[ afbeelding ]
Nieuwe berichten Gmail (hiervoor moet de gmail app wel actief zijn!)
[ afbeelding ]
Sorry voor de belabberde kwaliteit, even snel gedaan met de webcam in mijn lappie.
Net herkenbaar genoeg om de verschillen te zien.
Mosterd, Maaltijd.quote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef znarch het volgende:
Met BBSAK kun je gewoon een screenie maken van je bbhad makkenlijker geweest
afaik kan dat nietquote:Op zondag 11 april 2010 14:53 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ja precies dat heb ik dus inderdaad al, maar ik wil eigenlijk zo'n icoontje bovenin, naast de tijd, net als nieuwe emails/smsjes etc.
Bij gsmweb is die bureaulader wel te koop. Maar denk dat als je op ebay gaat zoeken dat je goedkoper uitbent.quote:Op zondag 11 april 2010 15:08 schreef znarch het volgende:
Ik wil voor mijn 9700 een extra batterij, een batterijlader en die van die burea laad dingen kopen. Weet iemand een goede webshop hiervoor?
Gsmweb is wel oke, maar hoe bestel je daar meer dan 1 product? ze hebben geen mandje of niets?quote:Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Bij gsmweb is die bureaulader wel te koop. Maar denk dat als je op ebay gaat zoeken dat je goedkoper uitbent.
Kun je mij ook weer ff inviten voor de Fok! bbm groep? Lig er al een hele tijd uitzonder het echt door te hebben. ( 213fc26b )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |