Moet je eerst langs mij komenquote:
Dan ben je 16.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
Of na 1 juli, nadat ik mijn über-trio heb gekregen.
Ik weet niet wat mijn exen jou boeien. Andersom evenmin.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. Wat boeien jouw exen mij nou?
Wil je zeggen dat ik dan 16 ben en dat dat ook het enige is? Dus geen übertrio?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je eerst langs mij komen
[..]
Dan ben je 16.
Of over je heen schietenquote:
Oké.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn exen jou boeien. Andersom evenmin.
Ik leid haar wel afquote:
Omdat wij naar Aerosmith gaan dan natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch is jouw Frans beter dan dat van mij, aangezien ik het al 3 jaar niet meer hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
J'ai un 5 en avarage pour Français, mon professeur déplaît moi.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat wij naar Aerosmith gaan dan natuurlijk.Ik denk dat jij liever doet alsof je niet bij mij hoort eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En toch is jouw Frans beter dan dat van mij, aangezien ik het al 3 jaar niet meer hebVan het concert des levens krijgt niemand een program.
wel ubertrio, maar alleen 15-jarigen moeten afgeschoten worden blijkbaar, dus jij niet meer danquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik dan 16 ben en dat dat ook het enige is? Dus geen übertrio?
Stoep gaat op z;n knieeen achter me zittenquote:
Dan moet ik een paar maanden onderduiken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wel ubertrio, maar alleen 15-jarigen moeten afgeschoten worden blijkbaar, dus jij niet meer dan
Ik denk dat jullie allebei doen alsof je niet bij elkaar hoort.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk dat jij liever doet alsof je niet bij mij hoort eigenlijk.
Klootzak, je bent ouder dan Stoep.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:49 schreef Trollface. het volgende:
Dat herinnert me eraan, ik ben op 1 juni jarig.
Echt niet.quote:
Schop 'm omdat ie ouder is!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootzak, je bent ouder dan Stoep.
[..]
Echt niet.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootzak, je bent ouder dan Stoep.
Vast niet. Straks gaan mensen daar denken dat we een couple zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk dat jij liever doet alsof je niet bij mij hoort eigenlijk.
Ik heb nog wel een bank op mijn kamer staan die je mag gebruiken. Als die te klein is voor je, mag je wel bij mij in bed kruipen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan moet ik een paar maanden onderduiken.
Dan zou ik mezelf ook moeten schoppenquote:
En dat wil je wel of niet voorkomen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast niet. Straks gaan mensen daar denken dat we een couple zijn
[..]
Ik ben 1.90. Ik zal bij jou in bed moeten denk ik.quote:Ik heb nog wel een bank op mijn kamer staan die je mag gebruiken. Als die te klein is voor je, mag je wel bij mij in bed kruipen.
Ohja. Doe dan maar niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf ook moeten schoppen
quote:
Omdat je het beter op internet kan zoeken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom kost dit 16 fucking euro.
Hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |