De basis zit er wel redelijk in. Op school heb ik 2 uur per week Spaans, maar dat is tot nu toe ook nog niet verder gegaan dan een afspraak maken en de gerundio. Ik ben benieuwd of het kleine beetje basis voldoende is om een beetje wegwijs te kunnen, maar ik heb het volste vertrouwen erin dat ik daar pas echt Spaans leer!quote:
Ik houd je op de hoogte hier.. Wie weet kan ik je wel over de streep trekken om er ook heen te gaan met mijn geweldige verhalenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:13 schreef Essebes het volgende:
Spannend!
Costa Rica is een land wat ik absoluut nog eens met mijn eigen ogen wil gaan zien. Gefeliciteerd!
haha, wij staan op het punt om 4 jaar naar Kazachstan te gaan, maar wie weet daarna......(of voor vakantie of zoquote:Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik houd je op de hoogte hier.. Wie weet kan ik je wel over de streep trekken om er ook heen te gaan met mijn geweldige verhalen
Kazachstan? Wow, dat hoor je ook niet vaak!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:36 schreef Essebes het volgende:
[..]
haha, wij staan op het punt om 4 jaar naar Kazachstan te gaan, maar wie weet daarna......(of voor vakantie of zo)
via het werk van mijn man. Maar uh...ik ben op deze manier aardig jouw topic aan het kapen. Zonde, want ik wil zelf dus meer weten van Costa Rica!.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kazachstan? Wow, dat hoor je ook niet vaak!Hoe kom je daar bij dan?
Zolang je je maar kenbaar kunt maken met de welbekende standaard woorden,dan kom je er wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
De basis zit er wel redelijk in. Op school heb ik 2 uur per week Spaans, maar dat is tot nu toe ook nog niet verder gegaan dan een afspraak maken en de gerundio. Ik ben benieuwd of het kleine beetje basis voldoende is om een beetje wegwijs te kunnen, maar ik heb het volste vertrouwen erin dat ik daar pas echt Spaans leer!
Onze instelling heeft een aantal contracten met scholen in het buitenland. In eerste instantie had ik me opgegeven voor Mexico. Helaas daarvoor uitgeloot, en ingedeeld bij Costa Rica. Ik heb dus wat betreft plaats niets te kiezen.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:05 schreef Essebes het volgende:Heb je de locatie zelf mogen uitzoeken of is deze toegewezen? Hoe werkt dat precies?
Precies. Dat is ook exact de reden waarom ik ook gewoon wil gaan. Ik ben er van overtuigd dat ik de taal binnen de kortste keren beheers..quote:Op maandag 29 maart 2010 13:38 schreef FP128 het volgende:
[..]
Zolang je je maar kenbaar kunt maken met de welbekende standaard woorden,dan kom je er wel.
Vergeet niet dat men ook gewoon engels spreekt,dus helemaal gehandicapt ben je niet en
vaak is het ook zo,dat als men in vreemd land dagelijks te maken krijgt met een andere taal,men
automatisch sneller de taal tot zich neemt.
Ik denk dat dit geldt voor de meeste talen. Engels wellicht een uitzondering, maar ook daar merk ik na 8 jaar in de VS dat de talen kennis van de Nederlander toch vaak een stuk minder is dan men denkt......quote:Op maandag 29 maart 2010 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ligt er aan wat je onder beheersen denkt. Je vertaanbaar maken lukt je wel binnen 3/5 maanden, om het perfect te spreken en schrijven moet je er of een jaar of 3 wonen of een jaar en veel les nemen
Dat is inderdaad de opleiding.quote:Op zondag 18 april 2010 11:53 schreef Levitas het volgende:
Gisteren mijn inschrijfformulier ontvangen. Wilde deze nu even invullen, maar nu loop ik tegen het volgende:
Universidad de procedencia dat snap ik wel, dat is waar ik nu op school zit, maar daaronder staat: Carrera. Is dat dan de opleiding/afdeling?
Gelukkig ga ik naar het land Costa Rica. Hoop dat het daar wel leuk isquote:Op zondag 16 mei 2010 13:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Costa Rica is een saaie stad, strand en schitterende natuur
Denk niet dat je als 20er of 30er moet willen wonen
In het begin was ik er helemaal niet zo enthousiast over. Nu het allemaal wat dichterbij komt en er dingen geregeld moeten worden, begin ik steeds enthousiaster te worden!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:28 schreef Halcon het volgende:
Leuk. Een vriend van me heeft er een tijd gezeten en is er erg enthousiast over. Hij zou er zo weer naar toe willen.
Denk dat Costa Rica ook wel leuker is dan Mexico.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Costa Rica is een saaie stad, strand en schitterende natuur
Denk niet dat je als 20er of 30er moet willen wonen
Probeer het eens met meer dan 1 smilie, het komt namelijk nogal dommig overquote:
No prob.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Costa Rica is een land. Klopt foutje bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |