abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79540740
Hallo allemaal,

Te Koop:

Samsung P3 8 GB speler.

Ik bied deze speler te koop aan omdat ik een nieuwe speler gekocht heb met meer geheugen. (verder ben ik eigenlijk zeer tevreden over het apparaat) Hij is ongeveer een jaar gebruikt. Destijds geīmporteerd uit Azië, omdat hij in Nederland niet verkrijgbaar was, en nog steeds slecht verkrijgbaar is. Zoals je kunt zien op mijn eigen foto's is de P3 in goede staat en werkt hij nog volledig.

Het is een uitstekende speler met de veel mogelijkheden. (zie: http://www.pocketables.net/2009/03/review-samsung-p3-ypp3.html )

Destijds heb ik er ongeveer 170-180 euro voor betaald.

Originele verpakking heb ik nog maar deels, je krijgt uiteraard het kabeltje dat je nodig hebt om er muziek op te zetten erbij.

Vraagprijs is nu: ¤95,00

Over de prijs kan uiteraard onderhandelt worden!

Een aantal eigen fotoos:

pi_79666782
omhoog, kom op mensen! Prijs verlaagd! ( nu ¤85,00!)
pi_79668673
Topic opgeschoond
Juin uit Eigen Tuin!
pi_79711791
waarom heb je die tvp'tjes van potentiële kopers nou verwijderd.

omhoog.
pi_79739871
kick
pi_79740905
Hm.. Deze had ik ook willen kopen, maar omdat hij zo slecht verkrijgbaar was heb ik maar een andere genomen.
Ik twijfel..

Waar is hij misschien te bezichten/beluisteren/op te halen?
pi_79740970
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Tankiej het volgende:
Hm.. Deze had ik ook willen kopen, maar omdat hij zo slecht verkrijgbaar was heb ik maar een andere genomen.
Ik twijfel..

Waar is hij misschien te bezichten/beluisteren/op te halen?
Dordrecht. of eventueel Delft. ( daar studeer ik)
pi_79741657
Dat is best een reisje dan vanaf Groningen.
Overigens zie ik dat de 16GB versie bij Bol.com te koop is voor 129, is 95 dan niet een beetje teveel
voor de 8GB versie die ook nog 2e hands is?\
Ik bied 45

Hoelang gaat de accu ongeveer bij het luisteren van muziek?
pi_79741824
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:27 schreef Tankiej het volgende:
Dat is best een reisje dan vanaf Groningen.
Overigens zie ik dat de 16GB versie bij Bol.com te koop is voor 129, is 95 dan niet een beetje teveel
voor de 8GB versie die ook nog 2e hands is?\
Ik bied 45

Hoelang gaat de accu ongeveer bij het luisteren van muziek?
Wow dan hebben ze de prijs alweer verlaagd....

De nieuwe prijs was al ¤ 85,00. Voor ¤75,00 mag je hem hebben nu.

Hoe lang de accu mee gaat zou ik in uren niet zo uit m'n hoofd weten... Wel lang genoeg in ieder geval. Luister elke dag een aantal uren (bus/trein/fiets etc.) en heb alleen dat hij opraakte als ik hem bijvoorbeeld al 2 dagen niet had opgeladen. (het ligt er natuurlijk ook aan, als je het schermpje constant aan hebt staan gaat de accu sneller op, voor video's geldt hetzelfde.)

Opladen gaat overigens echt heel snel, gewoon via USB, na een uurtje kan hij er bij mij vaak al weer tegen aan!
pi_79742257
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef Hamast het volgende:

[..]

Wow dan hebben ze de prijs alweer verlaagd....

De nieuwe prijs was al ¤ 85,00. Voor ¤75,00 mag je hem hebben nu.

Hoe lang de accu mee gaat zou ik in uren niet zo uit m'n hoofd weten... Wel lang genoeg in ieder geval. Luister elke dag een aantal uren (bus/trein/fiets etc.) en heb alleen dat hij opraakte als ik hem bijvoorbeeld al 2 dagen niet had opgeladen. (het ligt er natuurlijk ook aan, als je het schermpje constant aan hebt staan gaat de accu sneller op, voor video's geldt hetzelfde.)

Opladen gaat overigens echt heel snel, gewoon via USB, na een uurtje kan hij er bij mij vaak al weer tegen aan!

Ik twijfel nog wel wat, er zit geen mini/micro usb aansluiting op maar weer een eigen aansluiting van de fabrikant. Dat wordt nog een kabeltje meeslepen. Maar verder is het wel een heel mooi ding.

Ik laat het vanavond definitief weten of ik verder ga met bieden of niet, dan maar hopen dat-ie dan nog niet verkocht is
pi_79742296
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik twijfel nog wel wat, er zit geen mini/micro usb aansluiting op maar weer een eigen aansluiting van de fabrikant. Dat wordt nog een kabeltje meeslepen. Maar verder is het wel een heel mooi ding.

Ik laat het vanavond definitief weten of ik verder ga met bieden of niet, dan maar hopen dat-ie dan nog niet verkocht is
Okee prima! Ik hoor het graag van je.
pi_79758168
65 incl. verzenden ?
pi_79758254
PM.
pi_79762949
verkocht.
pi_79768276
Slotje!