De reden dat ik het vraag is omdat ik, nu het weer wat beter wordt, weer regelmatig ga te fietsen, maar ik dan altijd vreselijk zweet... gebruikt er ook iemand van die vocht-regulerende kleren/ondergoed? helpt het? waar is het te krijgen? wat kost het? wat is het beste?
Veel plezier van de zomer.
quote:Klopt....als het mooi weer is, anders ook nog armstukken en overschoentjes, lange stretchbroek of beenstukken, hartslagmetertje en geen onderbroek, vooral geen onderbroek.
Op maandag 13 mei 2002 14:39 schreef paknaald het volgende:
gewoon fietsbroek met zeem, goedkoop zweetshirtje met daaroverheen een mooi fietsshirtje. natuurlijk de correcte witte naadloze hardloop sokken voor in de fietsschoenen, een goede sportzonnebril, liefst met filters voor de rustige blik met 40 km/u en een helmpje voor de veiligheid. de fietshandschoentjes om geen pijn in de klauwtjes te krijgen en om automobilisten te kunnen middel-vingeren.
quote:Is er niet een fietsbroek die je onder een andere (korte) broek kunt dragen?
Op maandag 13 mei 2002 14:44 schreef DrPurno het volgende:[..]
Klopt....als het mooi weer is, anders ook nog armstukken en overschoentjes, lange stretchbroek of beenstukken, hartslagmetertje en geen onderbroek, vooral geen onderbroek.
quote:Waarom zou je? dat gaat weer schuren en daar krijg je zadelpijn van.
Op maandag 13 mei 2002 15:19 schreef var.fok het volgende:[..]
Is er niet een fietsbroek die je onder een andere (korte) broek kunt dragen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |