abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4171016
Wat ik mij even afvraag; wat dragen de Fok!-ers hier als ze aan het sporten zijn? En dan met name tijdens fietsen/mountainbiken...

De reden dat ik het vraag is omdat ik, nu het weer wat beter wordt, weer regelmatig ga te fietsen, maar ik dan altijd vreselijk zweet... gebruikt er ook iemand van die vocht-regulerende kleren/ondergoed? helpt het? waar is het te krijgen? wat kost het? wat is het beste?

pi_4171233
gewoon fietsbroek met zeem, goedkoop zweetshirtje met daaroverheen een mooi fietsshirtje. natuurlijk de correcte witte naadloze hardloop sokken voor in de fietsschoenen, een goede sportzonnebril, liefst met filters voor de rustige blik met 40 km/u en een helmpje voor de veiligheid. de fietshandschoentjes om geen pijn in de klauwtjes te krijgen en om automobilisten te kunnen middel-vingeren.
pi_4171296
Het minste wat je kunt doen is toch wel een echte fietsbroek met zeem, je weet wel om het vocht op te nemen.
Kosten voor een goede (AGU enzo) ongeveer Euro 40,-
Zweten ga je toch.

Veel plezier van de zomer.

Bij Hoevelaken linksaf
  maandag 13 mei 2002 @ 14:44:27 #4
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_4171324
quote:
Op maandag 13 mei 2002 14:39 schreef paknaald het volgende:
gewoon fietsbroek met zeem, goedkoop zweetshirtje met daaroverheen een mooi fietsshirtje. natuurlijk de correcte witte naadloze hardloop sokken voor in de fietsschoenen, een goede sportzonnebril, liefst met filters voor de rustige blik met 40 km/u en een helmpje voor de veiligheid. de fietshandschoentjes om geen pijn in de klauwtjes te krijgen en om automobilisten te kunnen middel-vingeren.
Klopt....als het mooi weer is, anders ook nog armstukken en overschoentjes, lange stretchbroek of beenstukken, hartslagmetertje en geen onderbroek, vooral geen onderbroek.
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_4172081
quote:
Op maandag 13 mei 2002 14:44 schreef DrPurno het volgende:

[..]

Klopt....als het mooi weer is, anders ook nog armstukken en overschoentjes, lange stretchbroek of beenstukken, hartslagmetertje en geen onderbroek, vooral geen onderbroek.

Is er niet een fietsbroek die je onder een andere (korte) broek kunt dragen?
  maandag 13 mei 2002 @ 15:24:28 #6
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_4172179
quote:
Op maandag 13 mei 2002 15:19 schreef var.fok het volgende:

[..]

Is er niet een fietsbroek die je onder een andere (korte) broek kunt dragen?

Waarom zou je? dat gaat weer schuren en daar krijg je zadelpijn van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')