Ja. En ik moet eigenlijk nog een tekening maken, maar ik heb geen zinquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus uit koppigheid doe je niks aan de verveling?
[ afbeelding ]
pafipo!
Wat voor een tekening? Ik heb wel zin in fotosoepen, voor zover het daarmee mogelijk is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
Ja. En ik moet eigenlijk nog een tekening maken, maar ik heb geen zin
Gewoon een ouderwetse met potlood, creativiteit en vrouwkrachtquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat voor een tekening? Ik heb wel zin in fotosoepen, voor zover het daarmee mogelijk is.
Helaas, dan val ik afquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een ouderwetse met potlood, creativiteit en vrouwkracht
Kom maar op!quote:Je mag wel een foto van mij fotosoepen
Ik zal eens foto'tjes zoeken. Oh ja, ik ben fan van Lord of the Rings, mocht je inspiratie nodig hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas, dan val ik af![]()
[..]
Kom maar op!
Ok, maar ik heb nooit naar Lord of the Rings gekeken. Het enige wat ik erover weet is dat Jan Peter Balkenende in meespeelt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik zal eens foto'tjes zoeken. Oh ja, ik ben fan van Lord of the Rings, mocht je inspiratie nodig hebben
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb nooit naar Lord of the Rings gekeken. Het enige wat ik erover weet is dat Jan Peter Balkenende in meespeelt.
Dat is Harry Potterquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ok, maar ik heb nooit naar Lord of the Rings gekeken. Het enige wat ik erover weet is dat Jan Peter Balkenende in meespeelt.
Grapje, ik heb geen leuke foto's van mezelf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leuke mensen hebben altijd leuke foto'squote:Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
Grapje, ik heb geen leuke foto's van mezelf.
Ik ben geen leuk mens. Maar, serieus, ik heb er geen. Alles is weg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leuke mensen hebben altijd leuke foto's
Niet zo bescheiden hèquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geen leuk mens.
Wat er niet is, kan gemaakt wordenquote:Maar, serieus, ik heb er geen. Alles is weg.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden hè![]()
[..]
Wat er niet is, kan gemaakt wordenIk ga Wouter wel fotosoepen
whahahahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten
[ afbeelding ]
Respectquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten
[ afbeelding ]
Bescheidenheid siert de mens, liegen nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden hè![]()
[..]
Wat er niet is, kan gemaakt wordenIk ga Wouter wel fotosoepen
Liegbeest! Je bent namelijk wel leukquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
Bescheidenheid siert de mens, liegen niet
Daar ga ik eens héééél goed over nadenken.quote:Doe mij eens zo fotoshoppen?
Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Liegbeest! Je bent namelijk wel leuk![]()
[..]
Daar ga ik eens héééél goed over nadenken.
hard gesport?quote:
Jazeker.quote:
zozo, wat fanatiekquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker.'t Was alleen een beetje druk daarzo. Normaal ga ik dan ook 's ochtends.
Dus morgenvroeg weer.
Ja en ik was met een fitnessmaatje: Basquote:
Ik vind m coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Of 2 - 1.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef Mdrop het volgende:
0 - 1 terwijl het 0 - 3 ofzo had kunnen zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:41 schreef ACT-F het volgende:
Ik bedenk me net, het had ook 0 - 2 kunnen zijn!
Damn, weer geen prijsquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:44 schreef Kreator het volgende:
4-12 had op m'n toto ingevuld.
nee!!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
nee!!!!!!!!!!!!!Lekker ding heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |