abonnement Unibet Coolblue
pi_96054952
ja ik had daar ook weer gereageerd :P

http://www.dpam.com/en/sa(...)cPath=2_29_2175_2218
dit niet wat anders voor Evie?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 april 2011 @ 21:13:00 #252
100412 mefke79
komt goed!
pi_96062553
..echt, het is niet eerlijk (insert stampvoetsmiley) voor meiden heb je veel meer keuze dan voor jochies! En helemaal als je het treft een jochie met heel smalle pootjes te hebben. Na een lange zoektocht hebben we nieuwe schoentjes, deze:


eigenlijk wilde ik deze, maar die waren dus te wijd en ik heb nu even geen geld voor 'erbij schoenen'.



Oja, nog een vraag. Iemand al ervaring met de schoen van Nimco zelf, Nimkid? Is dat wat? Ik twijfelde zo vanmiddag, maar dat kwam ook door het slechte advies van de winkeldame..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 27 april 2011 @ 21:20:26 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96063021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef huuphuup het volgende:
ja ik had daar ook weer gereageerd :P

http://www.dpam.com/en/sa(...)cPath=2_29_2175_2218
dit niet wat anders voor Evie?
vind die te wit ;) en te liefelijk....

heb van See kai run, heel vrolijke gezien, maar weet dus niet hoe die vallen, lees overal groot. Maar kan ze natuurlijk nergens even passen..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96108158
Jeej Hannah's SKR paarse Hillary's in maat 4 zijn binnen *O* Ze zijn echt superleuk.

Ik heb ze even naast haar Bardossa's gelegd (maat 20), en ze zijn precies even groot. Zo groot vallen ze dus niet kennelijk. Ze zijn overigens wel behoorlijk breed.

  donderdag 28 april 2011 @ 21:23:47 #255
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96108736
ooooooo die zijn moooooooi Octo!!
ik wil voor Evie eigenlijk de Gillian, die roze met groene ;) lekker vrolijk!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96199243
Mppff, ik ga ze terugsturen denk ik -O- Ze zijn echt te breed voor Hannah's voeten. Zijn er hier nog dames met breedpotige dreumesjes geïnteresseerd in de bovenstaande See Kai Run schoentjes?
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 12:37:15 #257
5428 crew  miss_sly
pi_96469902
Ik heb net sandaaltjes voor Senna besteld


Zonder bandje over de tenen, maar de voetjes vallen in het voetbed en er zit een opstaand randje bij de tenen, die dus toch beschermd zijn. We hebben ze hier vlakbij in mt 23 gepast, maar die waren te groot, dus nu heb ik mt 22 besteld.

[ Bericht 23% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:19:28 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:27:58 #258
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96477445
ik heb toch maar gewoon Teva's besteld... de aarbeivariant... komen dinsdag denk ik binnen... mijn zoektocht naar sandaaltjes was geen succes.. vooral niet in de winkel.
En toen Ik las dat de SKR ook bij Hannah te wijd waren, wist ik haast wel zeker dat ze voor Evie ook te ruim zouden zitten..
dus de Teva's besteld, want die kan je heeeel strak doen zelf ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96486659
Lars heeft ook teva's, met kikkertjes...hij vindt ze zelf ook mooi, roept steeds Kikkuh! als hij ze aanheeft.
Meike heeft van oma slippertjes gekregen, nu had ze vandaag een blaar precies op de rand van het bandje, kan ook goed komen van wat zand wat geschuurd heeft, er ligt een megagrote zandbak rondom ons huis...
Kan morgen nog even kijken of de teva's van vorig jaar nog passen (ook die met de aardbeitjes!), maar ik vrees van niet....is maat 26....ze heeft nu echt wel maat 27....hoe vielen teva's ook alweer? Klein of groot?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 8 mei 2011 @ 10:25:04 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96498227
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars heeft ook teva's, met kikkertjes...hij vindt ze zelf ook mooi, roept steeds Kikkuh! als hij ze aanheeft.
Meike heeft van oma slippertjes gekregen, nu had ze vandaag een blaar precies op de rand van het bandje, kan ook goed komen van wat zand wat geschuurd heeft, er ligt een megagrote zandbak rondom ons huis...
Kan morgen nog even kijken of de teva's van vorig jaar nog passen (ook die met de aardbeitjes!), maar ik vrees van niet....is maat 26....ze heeft nu echt wel maat 27....hoe vielen teva's ook alweer? Klein of groot?
ze adviseren om een maat kleiner te kopen; dus dan vallen ze groot.. :)
ik heb voor Evie de 20,5 besteld.. ze draagt 21 schoentjes, maar die zitten nog wel wat ruim...

en die met de kikkertjes vond ik ook erg leuk; heb ik in de stad ook in de meisjesvariant gezien.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 8 mei 2011 @ 10:28:56 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_96498270
Teva's vallen inderdaad groot! Maar zijn echt ideaal voor kindjes met smalle voetjes. We trekken ze goed strak aan bij Driekus en dan komt het helemaal goed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96499500
En Teva's zijn ook geschikt voor brede voetjes! Niels heeft een hoge wreef en wij trekken ze dus juist niet zo strak aan.
Vanmorgen droeg hij sokken in Teva's.... :') Tja, het was te koud voor blote voetjes.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96504621
Ik heb net ook teva's (aardbeien haha) besteld voor Lotte (2e hands gevonden voor weinig).
Als die van Lars te klein zijn karin, wil je dan aan Jelle denken ;)
pi_96505879
Is goed Mrien, kan nog even duren hoor, tis maat 22,5!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96505926
Jelle loopt ook nog niet ;)
pi_96510130
Zo Pepijn heeft ook sandaaltjes.

Teva's was echt geen optie, veeeeeeel te breed.

Hij heeft nu timberland sandalen.

pi_96515671
Ik zoek nog goede sandalen voor Ivan. Hoe zat dat nou met de maatvoering van SKR?

Ivan heeft nu schoenen maat 22 van Shoesme. De zool is ongeveer 14 cm lang. Welke maat zou hij dan van SKR moeten hebben? Maat 23 (14,7 cm)?

Ik vind deze leuk (type Evan):

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96516881
Ik vind die sandaaltje zoooo leuk, maar ik krijg ze echt niet aan bij mijn banjer. Na een enorm gevecht om ze aan zijn voeten te krijgen, probeert hij alles om ze snel mogelijk weer uit te krijgen. Veel sandalen hebben klittebandsluiting, dus echt moeilijk is dat niet.

Tis ons het gedoe niet waard, dan maar andere schoentjes, maar ik ben benieuwd of jullie daar geen last van hebben?
pi_96517138
We hebben pas die goedkope sandaaltjes van de H&M gekocht en die kan hij ook heel makkelijk zelf loskrijgen. Maar als ik hem vertel dat hij dat niet moet doen dan laat hij het. Over het algemeen luistert hij vrij goed. :+

Weet je nog andere leuke sandalen, bodpa?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96518374
Even met linkjes, foto's plakken lukt niet.

Ik vond deze heel erg leuk, zijn er in het jeansblauw en bruin.

Bij deze had ik goede hoop omdat ze best op normale schoenen lijken, maar :N. Idem voor deze.
pi_96518731
Ik vind de schoentjes die Lena in het fototopic draagt zo leuk!
Poppedein, lees je mee? Wat zijn het voor schoentjes?
pi_96519314
Oh, dat zijn inderdaad leuke schoenen, Ssserpente!

Helaas heeft Voetsies net niet die schoenen van SKR in de goede maat. Ik vind deze geloof ik ook wel oké (alleen jammer dat er zo groot 'Pepino' op staat):

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96520033
Die sandaaltjes van SKR zijn leuk Claudia! Qua maat zou ik het niet weten, maar heeft Ivan wel wat bredere voetjes? Zou zonde zijn als je hetzelfde probleem als Octo krijgt.

Bodpa, weet je waarom hij ze niet aan wil? Gaat het om de gaatjes in schoenen waardoor sandalen standaard afgekeurd worden?
Hier helemaal geen last van, ook bij de oudste nooit last van gehad.

Ik had voor Dyon Crocs via MP gekocht, zo goed als nieuw maar ze blijken gewoon bijna te klein te zijn...
Het is maat 4/5 (21/22). Als ik z'n voeten op meet heeft hij maat 21, dus blijkbaar vallen de kleinere Crocs wat kleiner?
Mocht iemand ze willen overnemen, het zijn deze:
pi_96520613
@ Meimeltje: Volgens twee moeders in de schoenenwinkel die ook verhit rondliepen terwijl ze sandalen bij hun zoons aanpasten willen ons soort jongens alleen maar schoenen aan die ze al kennen. M. heeft nu All stars, de schoenen hiervoor waren de basketballs van H & M.
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 21:10:05 #275
5428 crew  miss_sly
pi_96520805
Claudia, bij Zacht op de Middenweg hebben ze ook nog een aantal van dat soort sandalen in verschillende kleuren met een bandje over de neus, Misschien kun je daar nog eens gaan kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')