Goed geregeld hoorquote:
quote:
Maar duidelijk geen draadloos internetquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goed geregeld hoorHelemaal in een duingalow enzo, met kabel tv en weet ik wat allemaal nog
Niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maargoed, toernooi is alleen vandaag (=gister) en morgen (=vandaag), dus vrijdag niks
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef jna het volgende:
[..]
Maar duidelijk geen draadloos internet
quote:All Duingalows are completely furnished and equipped:
- Fully equipped kitchen
- Shower, toilet and basin
- Bedrooms including duvets
- Cable TV (incl. Canal+)
- Cosy dining and sitting area
- Living room with French windows to the patio
- Patio with garden furniture and parasol
Duingalow guests have free admission to the amusement park and two hours free admission between 10 a.m. and 2 p.m. in the Tikipool during the summer. You can even spend the whole day in the Tiki pool, free of charge, in the winter season.
Geen idee, vast al heel oudquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:28 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe oud is die site?canal+ heet volgens mij al 5 jaar film1
Of al die mensen dronken de achtbanen in en dan keihard kotsen over die kutkikkersquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:33 schreef jna het volgende:
Zou humor zijn als ze dan na afloop een grote alcoholcontrole doen bij duinrell
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of al die mensen dronken de achtbanen in en dan keihard kotsen over die kutkikkers
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:37 schreef jna het volgende:
Ik wist niet eens dat er überhaupt een pub in duinrell was.
Ik ook niet. Tijd voor een meet aldaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:37 schreef jna het volgende:
Ik wist niet eens dat er überhaupt een pub in duinrell was.
Denk het ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook nietMisschien op die camping?
Milou'o?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:38 schreef jna het volgende:
En milou (op het veld Milou'o) dan allemaal foto's maken van dronken kotsende agenten. Dikke chantage
Is goed. Met z'n allen in zo'n bungalow voor een weekendquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tijd voor een meet aldaar
Shotgun op het stapelbed!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:40 schreef jna het volgende:
[..]
Is goed. Met z'n allen in zo'n bungalow voor een weekend
Ja, maar die zet ik toch niet buiten op?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:42 schreef jna het volgende:
[..]
Jij neemt toch je wereldberoemde tentje mee?
In de woonkamerquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die zet ik toch niet buiten op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |