Ze zegt vriend hoorquote:
Je moet je niet te veel van Jna aantrekken hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fixedmaar het is echt meer een maat dan een vriend, want het is zo'n heerlijke lompe droogkloot
D'r had eigenlijk maatje moeten staan geloof ik. Moe enzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ze het zelf ook belachelijk vond achteraf gezien
Ajax, met een hoofdletterquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet je niet te veel van Jna aantrekken hoorHet is ook maar een verwend stadsjong die ook nog eens voor ajax is
![]()
Idd ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima![]()
Lang niet gesproken joh. Hoe gaat het tussen dean en jou?
Twenteeeeee, duhquote:
ik denk eerder op het plee papier zodat ik er m'n kont mee kan afvegen.quote:
Oeh coolquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd ja.![]()
Ja, erg goed. Ik heb laatst weekend zijn familie en vrienden ontmoet. Was tof.
Goedquote:Hoe is t met jouw vriend?
Ik vind Twente-Ajax leukerquote:
Ja, een paar weken geleden kwam hij bij mijn thuis om mijn ouders te ontmoeten. Hij haalde me op op school (was open dag.. wéér een evenement waar ik gedwongen word om in het weekend naar schol te gaan ) we hebben samen boodschappen gedaan en voor het gezin gekookt, wandeling gemaakt en toen naar de bios gegaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
ik denk eerder op het plee papier zodat ik er m'n kont mee kan afvegen.
[..]
Oeh coolHeeft ie jouw ouders al ontmoet?
![]()
[..]
GoedBeetje druk, want alle bloemetjes/boompjes/andere groene dingetjes lopen weer uit. Dus overuurtjes, uurtje vroeger beginnen enz. Maar hij is nu onderweg hierheen
Coolquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, een paar weken geleden kwam hij bij mijn thuis om mijn ouders te ontmoeten. Hij haalde me op op school (was open dag.. wéér een evenement waar ik gedwongen word om in het weekend naar schol te gaan ) we hebben samen boodschappen gedaan en voor het gezin gekookt, wandeling gemaakt en toen naar de bios gegaan.
Cool man.Succes ermee ^^
Onderling resultaat. Ajax dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind Twente-Ajax leukerNou echt ff beslissen wie er beter is dit seizoen
Best of 3
I know.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Cool![]()
Maar je zit echt op een stomme school
Dat wel, maar dan alsnog balen hoor. Kost je veel te veel vrije tijd en levert je (bijna) niets op?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:23 schreef L.no het volgende:
[..]
I know.
Grootste voordeel is dat het 5 minuten van mijn huis is (loopafstand)
Mag je wel veel rollen kopen met die enorme reet van jouquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
ik denk eerder op het plee papier zodat ik er m'n kont mee kan afvegen.
[..]
Oeh coolHeeft ie jouw ouders al ontmoet?
![]()
[..]
GoedBeetje druk, want alle bloemetjes/boompjes/andere groene dingetjes lopen weer uit. Dus overuurtjes, uurtje vroeger beginnen enz. Maar hij is nu onderweg hierheen
Onzin, ze hebben allebei 1 keer gewonnenquote:
Doelsaldo over die 2 wedstrijden dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin, ze hebben allebei 1 keer gewonnen
* Puala wilt wel in haar gespreksgeschiedenis gaan graven voor quotes van jou die het ontkennenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef jna het volgende:
[..]
Mag je wel veel rollen kopen met die enorme reet van jou
begin nou maar niet met gespreksgeschiedenisquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala wilt wel in haar gespreksgeschiedenis gaan graven voor quotes van jou die het ontkennen
maar nah, das lullig
dus ik doe er maar eentje
(1:30) Jaïr: Bij jou is het een lekkere kontje
Care doelsaldoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |