En TS, komt dat antwoord als een verrassing?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer jij boot met een Vista recovery disk zal dan inderdaad Vista op je pc komen te staan.
Duurde even voordat ik je post ontcijferd had, sorry.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:23 schreef rockabillyrakker het volgende:
Lekker sarkasies al meteen.
Ja dat is misschien wel een verrassing want de disc waar ik naartoe ben gestuurd is om mijn windows te fixen, niet om alles opnieuw erop te zetten.
Dus zo heel logies is dat niet of dat dan wel kan met een andere versie.
Was voor die onder jou bedoeld hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik je post ontcijferd had, sorry.
Een recovery disk doet niks anders dan Windows weer terug zetten naar hoe je 'm kocht.
Lees zijn post nou eens, ei.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Was voor die onder jou bedoeld hoor
Klopt het dan dat je bestanden er nog op staan?
tjonge jonge wat een onaardige mensen zeg.quote:
Ja, je kan 'm gebruiken, nee XP wordt er dan niet terug op gezet en ja de kans bestaat dat je alle bestanden kwijt bent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
tjonge jonge wat een onaardige mensen zeg.
In een andere topic hier (computer zet zichzelf steeds uit) wordt verteld dat als je deze disc gebruikt, je bestanden er nog op staan.
Een paar mensen hebben die disc gebruikt en inderdaad, gelukt, en bestanden er nog op.
Dus nu is mijn vraag, kan ik met mijn XP windows, de VISTA dics ook gebruiken.
Dus als je het antwoord niet weet mag je lekker ergens anders uit je neus gaan vreten, ei!
Buiten het feit om dat ik op mijn werk zit (we werken niet allemaal bij de platsoenendienstquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
tjonge jonge wat een onaardige mensen zeg.
In een andere topic hier (computer zet zichzelf steeds uit) wordt verteld dat als je deze disc gebruikt, je bestanden er nog op staan.
Een paar mensen hebben die disc gebruikt en inderdaad, gelukt, en bestanden er nog op.
Dus nu is mijn vraag, kan ik met mijn XP windows, de VISTA dics ook gebruiken.
Dus als je het antwoord niet weet mag je lekker ergens anders uit je neus gaan vreten, ei!
Dacht je van: goh, zouden mijn bestanden er dan nog op staan?quote:Een recovery disk doet niks anders dan Windows weer terug zetten naar hoe je 'm kocht.
Dan is het dus niet de disc die ik zoek (via andere topic) want daar blijven de bestanden wel staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat ik op mijn werk zit (we werken niet allemaal bij de platsoenendienst)
en buiten het feit om dat ik je probeer te helpen, toch nog maar een reactie:
Na deze zin:
[..]
Dacht je van: goh, zouden mijn bestanden er dan nog op staan?
Domme vragen bestaan niet, domme mensen wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |