Verhaspeling van een kachel die brandt? Past idd niet echt bij een verwarming.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:01 schreef D. het volgende:
Ik doel meer op het fenomeen 'branden'
Zag net de Nuon reclame, en die had het over een brandende verwarming.
Bij mij staat ie altijd 'aan'
Daarom. Ik hoorde het, en het klonk zo vreemdquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verhaspeling van een kachel die brandt? Past idd niet echt bij een verwarming.
Zéker bij de SPAR, HAHAHAHAAHA!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:00 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik dacht dat Kerst de drukste en belangrijkste week van het jaar was
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Zéker bij de SPAR, HAHAHAHAAHA!![]()
[ afbeelding ]
Oh, die Niemandreclame. Was me nog helemaal niet opgevallen. Niemand luistert naar commercialsquote:
ik moet zeggen dat ik 'm ook al meer dan 10 keer voorbij heb 'horen' komen, maar het me nu pas opvielquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, die Niemandreclame. Was me nog helemaal niet opgevallen. Niemand luistert naar commercials.
Maar de 10 eurocentmunt viel uiteindelijk?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
ik moest echt ff nadenken wat Gert nu bedoelde
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Maar de 10 eurocentmunt viel uiteindelijk?
Nee, het goede materiaal bevindt zich nog in digitale status, al een week of tweequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
Maar het probleem is al opgelost! Het verkeerde materiaal is gestuurd en dus ligt het goede materiaal nog bij de drukker en dat wordt nu per expresse gestuurd. Gelukkig heeft Mera een rijbewijs.
Maar dan is het toch enkel een kwestie van die drukker manen snel het goede materiaal van digitaal naar print te maken en te versturen? Op hun kosten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, het goede materiaal bevindt zich nog in digitale status, al een week of twee
En men is bij de drukkerij natuurlijk anderhalf uur lang terras-lunchen met dat mooie weer, dus niemand te bereiken om à la minute nieuw POS materiaal te drukken en te versturen (per post, ka-tjing).![]()
Of ze durven de telefoon niet op te nemen omdat ze erachter zijn dat de fout bij hen ligt, dat kan ook.
Piece Of Shit materiaal?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het goede materiaal bevindt zich nog in digitale status, al een week of twee
En men is bij de drukkerij natuurlijk anderhalf uur lang terras-lunchen met dat mooie weer, dus niemand te bereiken om à la minute nieuw POS materiaal te drukken en te versturen (per post, ka-tjing).![]()
Of ze durven de telefoon niet op te nemen omdat ze erachter zijn dat de fout bij hen ligt, dat kan ook.
Ja, die kwestie is het. Maar het is de vraag of dat nog op tijd lukt, want hun persen moeten eigenlijk altijd een aantal dagen van tevoren geboekt worden, want ze draaien 24/7 aan één stuk door.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan is het toch enkel een kwestie van die drukker manen snel het goede materiaal van digitaal naar print te maken en te versturen? Op hun kosten?
Hadden jullie trouwens eerder ook al niet gedoe met deze drukkerij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |