Verhaspeling van een kachel die brandt? Past idd niet echt bij een verwarming.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:01 schreef D. het volgende:
Ik doel meer op het fenomeen 'branden'
Zag net de Nuon reclame, en die had het over een brandende verwarming.
Bij mij staat ie altijd 'aan'
Daarom. Ik hoorde het, en het klonk zo vreemdquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verhaspeling van een kachel die brandt? Past idd niet echt bij een verwarming.
Zéker bij de SPAR, HAHAHAHAAHA!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:00 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik dacht dat Kerst de drukste en belangrijkste week van het jaar was
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Zéker bij de SPAR, HAHAHAHAAHA!![]()
[ afbeelding ]
Oh, die Niemandreclame. Was me nog helemaal niet opgevallen. Niemand luistert naar commercialsquote:
ik moet zeggen dat ik 'm ook al meer dan 10 keer voorbij heb 'horen' komen, maar het me nu pas opvielquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, die Niemandreclame. Was me nog helemaal niet opgevallen. Niemand luistert naar commercials.
Maar de 10 eurocentmunt viel uiteindelijk?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
ik moest echt ff nadenken wat Gert nu bedoelde
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Maar de 10 eurocentmunt viel uiteindelijk?
Nee, het goede materiaal bevindt zich nog in digitale status, al een week of tweequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
Maar het probleem is al opgelost! Het verkeerde materiaal is gestuurd en dus ligt het goede materiaal nog bij de drukker en dat wordt nu per expresse gestuurd. Gelukkig heeft Mera een rijbewijs.
Maar dan is het toch enkel een kwestie van die drukker manen snel het goede materiaal van digitaal naar print te maken en te versturen? Op hun kosten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, het goede materiaal bevindt zich nog in digitale status, al een week of twee
En men is bij de drukkerij natuurlijk anderhalf uur lang terras-lunchen met dat mooie weer, dus niemand te bereiken om à la minute nieuw POS materiaal te drukken en te versturen (per post, ka-tjing).![]()
Of ze durven de telefoon niet op te nemen omdat ze erachter zijn dat de fout bij hen ligt, dat kan ook.
Piece Of Shit materiaal?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het goede materiaal bevindt zich nog in digitale status, al een week of twee
En men is bij de drukkerij natuurlijk anderhalf uur lang terras-lunchen met dat mooie weer, dus niemand te bereiken om à la minute nieuw POS materiaal te drukken en te versturen (per post, ka-tjing).![]()
Of ze durven de telefoon niet op te nemen omdat ze erachter zijn dat de fout bij hen ligt, dat kan ook.
Ja, die kwestie is het. Maar het is de vraag of dat nog op tijd lukt, want hun persen moeten eigenlijk altijd een aantal dagen van tevoren geboekt worden, want ze draaien 24/7 aan één stuk door.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan is het toch enkel een kwestie van die drukker manen snel het goede materiaal van digitaal naar print te maken en te versturen? Op hun kosten?
Hadden jullie trouwens eerder ook al niet gedoe met deze drukkerij?
Ha!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op mijn kamertje! FF de afwas doen en zulks!
We proberen het rustig aan te doen.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaan jullie samenwonen?
Oh, en Meer: Heb je nog nieuws over je huisje?
Mijn papa heeft vanmorgen op meerdere plaatsen zijn sleutelbeen gebroken en een hersenschudding opgelopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!...is het nog niet uit zich zelf weggelopen
What happened?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn papa heeft vanmorgen op meerdere plaatsen zijn sleutelbeen gebroken en een hersenschudding opgelopen.
Hij wilde op de fiets iemand inhalen en de sturen bleven in elkaar hangen. Paps op ze bek, die andere op ze bek. Alle twee naar het ziekenhuis en paps wat gebroken, de andere wat gekneusd.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn papa heeft vanmorgen op meerdere plaatsen zijn sleutelbeen gebroken en een hersenschudding opgelopen.
Hoe oud is je pa als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij wilde op de fiets iemand inhalen en de sturen bleven in elkaar hangen. Paps op ze bek, die andere op ze bek. Alle twee naar het ziekenhuis en paps wat gebroken, de andere wat gekneusd.![]()
Ik zei tegen paps dat ik nog wel een nagenoeg nieuwe mitella had liggen! Slechts eenmaal gebruikt
Geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zei tegen paps dat ik nog wel een nagenoeg nieuwe mitella had liggen! Slechts eenmaal gebruikt
Heb je daar al eens ontbeten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Zéker bij de SPAR, HAHAHAHAAHA!![]()
[ afbeelding ]
Das toch niet om te lachen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij wilde op de fiets iemand inhalen en de sturen bleven in elkaar hangen. Paps op ze bek, die andere op ze bek. Alle twee naar het ziekenhuis en paps wat gebroken, de andere wat gekneusd.![]()
58.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe oud is je pa als ik vragen mag?
Ik zal het doorgeven!quote:
Nee. Maar hoe stom het nu ook klinkt, er is eigenlijk geen betere drukker. Deze drukker doet zo'n beetje 70% van wat iedereen aan folders in de bus krijgt en da's niet voor niets denk ik dan.quote:
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
Oh, en Meer: Heb je nog nieuws over je huisje?
Nergens voor nodig, het kan na tien jaar nét zo fout gaan hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
We proberen het rustig aan te doen.....
Ha, ik las hem heel anders!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh en DK beterschap voor je ouweheer.
Geen jamquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
De jam is op...dus als je zo jam wil moet je die zelf gaan halen
Ik moet voor vanavond nog wel even boodschappen doen! Het is druk met de dames die voor me willen koken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb je zelf helemaal opgemaakt...dus als je die wil moet je het ff halen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet voor vanavond nog wel even boodschappen doen! Het is druk met de dames die voor me willen koken!
Over burgerlijk gesproken! Laysa zet de koffie maar vastquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jullie worden samen net zo heerlijk burgerlijk als wij![]()
Lekker is dat hè![]()
cmq probleem opgelost met de drukker.
ja en ik vind het geeneens ergquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jullie worden samen net zo heerlijk burgerlijk als wij![]()
Lekker is dat hè![]()
Tot zoquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over burgerlijk gesproken! Laysa zet de koffie maar vast![]()
En zo werd het toch nog een Vrolijk Pasen bij de Spar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, ik ga nu gewoon om mijn halve bek te laten verbouwen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das die van de plasma's, hoeren en coke?
Dat zal nodig zijn dan denk ik?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ik ga nu gewoon om mijn halve bek te laten verbouwen.
Het was voor Attentquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo werd het toch nog een Vrolijk Pasen bij de Spar!
Doe's niet zo klagen!quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Attent?
Dat is een onderdeel van Spar of zo?
Heb 'm net even gegoogeld, maar die zit alleen in kleinere gemeentes zo te zien?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
2,5 jaar geleden gekocht door Spar. En een beetje mijn kindje geworden.
![]()
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb 'm net even gegoogeld, maar die zit alleen in kleinere gemeentes zo te zien?
Als je kindje maar niet ziek wordt, dan zit je collega helemaal alleen.
Al je tanden uit je bek geslagen?quote:
Mijn halve bek is verdoofd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Doe's niet zo klagen!Straks ben je has'ke blij met je gratis Hollywoodgebit
![]()
Hij begon heel enthousiast te boren en te doen, en ik voelde dat gewoon nog heulquote:
Ja toch? Gewoon geen krimp geven als de Duitse tandarts in je bek aan het wroeten is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Fanta????quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef remlof het volgende:
Spar, net nog geweest om peuken en fanta te halen.
Aahw.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij begon heel enthousiast te boren en te doen, en ik voelde dat gewoon nog heul
Dus ik toen hij eindelijk die rotzooi uit mijn bek trok: Euh, klopt dat ik die gewoon voel allemaal?
Hij zo:![]()
![]()
![]()
!
En toen heeft hij meteen een soort nijlpaardverdovingsmiddel in mijn bek gespoten, het spul werkt nog vier uur
Het ziet er verder niet hilarisch uit ofzo, maar ga je gangquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aahw.![]()
Maar de masochist in mij heeft wel de neiging om je webcam dalijk aan te knallen.
Nee, aan het werk. Tot nu, tijd om naar huis te gaanquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, aan het werk. Tot nu, tijd om naar huis te gaan
Ow en Ian, praat je nu ook zo van "wovvewomme wa hewwen we we wek wewaan?"
Welk boek heb je over hem?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ga straks bij een vriend eten, maar stiekem heb ik meer zin om met mijn nieuwste boek over Ted Bundy op de bank te hangen. Had ik een maand geleden een oudheid-historische periode, nu zit ik weer enorm in een serial killer modus. Qua interesse, niet qua uitvoering gelukkig.
John Wayne Gacy en Andrej Chikatilo vind ik ook erg boeiend, maar Bundy tops ze wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind Ted Bundy één van de meest boeiende serial killers
Hij is dus goed?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:14 schreef Soury het volgende:
@ Fann http://www.imdb.com/title/tt0259446/ Half negen rtl5 mocht je het missen ik neem het op
Jij bent wel heel enthousiastquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:09 schreef Copycat het volgende:
Morgen naar Alice in IMAX Wonderland.
Bioscoopvriend zover gekregen kaartjes alvast te kopen.
Weer geen avondje met Bundy op de bank.
Morgen naar Alice in IMAX Wonderland.
Bioscoopvriend zover gekregen kaartjes alvast te kopen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:14 schreef Soury het volgende:
@ Fann http://www.imdb.com/title/tt0259446/ Half negen rtl5 mocht je het missen ik neem het op
Broccoli heb ik ook op, met gekookte piepers en een bal gehakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef Coos het volgende:
Gebakken apies, broccoli in roomsaus, komkommersalade en een biefstukkie.
doe eens voorquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beter dan dat chagrijnige standaard wijvengedoe hier 's morgens
Ik?! Nooit!!!quote:
Er wordt voor jou gekookt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar eens kijken welk lekkers ik voorgeschoteld krijg.
Ben je al van de medicijnen af? Die bewuste danquote:
neehquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben je al van de medicijnen af? Die bewuste dan
Doe maar Piet, 't is mooi genoeg om drie minuten van je leven aan te spenderen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ok, ik klik 'm wel aan.
Je hebt daar een paar leuke posters zitten die er aardig wat werk van maken en er kijk op (denken te) hebben. Dat maakt het tot interessante topics en prachtig leesvoer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx, ondanks dat de kredietcrisis uit de mainstream media is verdwenen loopt 't forum aardig.
Hoe staat het met de wietteelt Coos, nog wat opbrengst?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:02 schreef Coos het volgende:
Ohh....deze hoorde ik vanochtend in de auto. 100 jaar niet gehoord.![]()
Voor Fann![]()
Als je nou zo nodig "leuk" wil zijn pik, probeer het dan eens met wat originelers.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe staat het met de wietteelt Coos, nog wat opbrengst?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:12 schreef hondjes het volgende:
We moesten op meubels uit, anders kan Coos niet zitten van de zomer.
PMS?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nou zo nodig "leuk" wil zijn pik, probeer het dan eens met wat originelers.![]()
![]()
![]()
Vandaag was het geen lekker weertjequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:15 schreef Coos het volgende:
Al een beetje lekkere temperaturen daro hondjes?
Gelukkig viel het hier vandaag wat tegen want ik kon toch de zon niet in.
't Was hier vanavond om zes uur nog zeventien graden buitenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vandaag was het geen lekker weertje
Geen zon en 15.5 c en vochtig...
Heb de kachel aan,,geloof dat de vlammen nu wel erg hoog zijn....![]()
als dat maar goed gaat...
Valt me op dat als het in Nederland mooi weer is, het hier juist slecht weer wordt..quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was hier vanavond om zes uur nog zeventien graden buiten
Ik gun jou geen slecht weer, maar ik wil ook zonquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Valt me op dat als het in Nederland mooi weer is, het hier juist slecht weer wordt..
Depressies, oftewel lagedrukgebieden maken altijd een keus ter hoogte van Frankrijk. Meestal duiken ze zomers het kanaal in langs Nederland naar boven, soms gaan ze rechtdoor de Middelandse zee op. Dus wat je zegt klopt welquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Valt me op dat als het in Nederland mooi weer is, het hier juist slecht weer wordt..
D.quote:
quote:
Ging jij foto's posten vandaag?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:41 schreef Noek het volgende:
Oh jee, Gert! Bryan.![]()
Ze probeerden gewoon Sander in de hens te steken!![]()
![]()
Ja was gewoon brood maar had hele erge hongerquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, was het lekker? Laat gegeten zeg!
quote:
trekquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was gewoon brood maar had hele erge honger, had even andere bezigheden
Geloof me ik was uitgehongerdquote:
Wij kregen op de zaak een enorme vaas vol met paaseitjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb trek, echt de hele dag al, dus vanmiddag een gruwelijk lekker broodje bij de Subway op![]()
Maar nu heb ik weer trek, heb al een stuk kaas op en denk dat ik zo een bak chips tot mij gaat nemen.
Wel lekker makkeljk, voor de jongens stokbrood met kruidenboter en voor jezelf alleen maar dingen die jij lekker vindtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
Zondag ga ik lekker met mijn knullen gourmetten, ik vroeg wat willen jullie het weekend eten, patat, ik zei ja maar dat kan geen 2 dagen, dus toen wilden ze gourmetten, voor het stokbrood kruidenboter natuurlijk
Heerlijk, ik heb hier ook een schaal op tafel staan en kan er redelijk gedoseerd mee omgaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij kregen op de zaak een enorme vaas vol met paaseitjes
Ja dat is ook zo lekkerquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lekker makkeljk, voor de jongens stokbrood met kruidenboter en voor jezelf alleen maar dingen die jij lekker vindt![]()
Ik had laatst zo'n gourmet-pakket met vis van de Appie die was jammie
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, ik heb hier ook een schaal op tafel staan en kan er redelijk gedoseerd mee omgaan.
Het is geen gezicht, kale muren, papier op de vloer, zakken cement in een hoek, maar wel paaseitjes op tafel
Nog maar 1 weekje en dan komen ze je keuken plaatsenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, ik heb hier ook een schaal op tafel staan en kan er redelijk gedoseerd mee omgaan.
Het is geen gezicht, kale muren, papier op de vloer, zakken cement in een hoek, maar wel paaseitjes op tafel
Doe ff normaalquote:
Leuk he, als je ze daar blij mee kan maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo lekker, ja de schatten vinden we gezellig mama
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk he, als je ze daar blij mee kan maken.
Het valt me op dat we het hier wel erg vaak over eten hebben, vreemden die hier mee lezen moeten wel denken dat de hele dag vretend op de bank liggen
quote:
Jaaa, het einde komt in zichtquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog maar 1 weekje en dan komen ze je keuken plaatsen
RESULTAATquote:
Ik moet nog 2 dagenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen![]()
Maar dan heb ik ook weekend en ga vrijdagavond lekker op stap met mijn vriendinnen van de middelbare school en zaterdag high tea-en met mijn zussen![]()
Tja, weer eten
O dat vinden ze zo spannend. Hoe oud zijn jouw jongens eigenlijk?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
O bedenk me ineens dat ik morgen naar de schooldokter moet met de jongste
Stelletje vreetzakkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is inderdaad best erg met ons en eten ja
Die bak Lays heb ik ook alweer achter mijn kiezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is inderdaad best erg met ons en eten ja
8 en 5. Hij vroeg al waarom moet ik naar de dokter dan, ben niet ziekquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dat vinden ze zo spannend. Hoe oud zijn jouw jongens eigenlijk?
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bak Lays heb ik ook alweer achter mijn kiezen
Ik heb de afgelopen 3 dagen 34 uur gewerkt dus ik vind het wel best zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen![]()
Maar dan heb ik ook weekend en ga vrijdagavond lekker op stap met mijn vriendinnen van de middelbare school en zaterdag high tea-en met mijn zussen![]()
Tja, weer eten
Tja bij dokters hoort ziek zijn, denken ze.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
8 en 5. Hij vroeg al waarom moet ik naar de dokter dan, ben niet ziek
Een soepkomquote:
Geniet ervanquote:
Meestal wel ja, maar somsquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja bij dokters hoort ziek zijn, denken ze.
Leuke leeftijd zo samen
Volgens mij begon jij er over hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is jouw schuld, jij had het er steeds over, waardoor wij ook steeds meer "trek" kregen
Na 33 uur in 3 dagen mag dat best wel hoorquote:
Zo horen jongens te zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar somsvanmorgen liepen ze op het schoolplein met stokken naar elkaar te gooien
quote:
Toe maar. Als er één diertje is wat zich goed kan concentreren is het de garnaal welquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
Ik heb momentueel de concentratie van een garnaal...dus als ik niet reageer komt het daardoor
Vandaag wel jaquote:
Poeh hee, 34 uur in 3 dagen, dat zijn lange dagen, dan heb je je weekend wel verdiend.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 dagen 34 uur gewerkt dus ik vind het wel best zo.
En morgen met lief naar Alice en het wordt mooi weer geloof ik dus ws nog een terrasje doen.
En dan vrijdag huiswerk en 's avonds naar mijn ouders om daar te slapen en zaterdag weer naar huis.
Dus ik ga even heel erg van morgen genieten
Wat leuk dat jij nog vriendinnen van de middelbare school ziet!
quote:
Ik kan er niets aan doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaag wel ja, maar jij zit al maanden over eten en snacks enzulks
Ik neem het je ook niet kwalijkquote:
Ja, dat is dan wel weer een stuk minder leukquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar somsvanmorgen liepen ze op het schoolplein met stokken naar elkaar te gooien
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer een stuk minder leuk![]()
Maar ik denk dat alle broertjes en zusjes dat weleens doen, al hoop je ondertussen wel dat ze misgooien.
33 dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poeh hee, 34 uur in 3 dagen, dat zijn lange dagen, dan heb je je weekend wel verdiend.
Mijn dochter en vriend zijn dit weekend naar Alice geweest, haar broertje mocht ook mee, dat vond ik zo liefZe vonden hem niet geweldig, ik ben er zelf ook niet zo benieuwd naar, maar ik hoor ook hele enthousiaste verhalen.
Mijn schoolvriendinnen en ik waren elkaar al heel snel uit het oog verloren, maar sinds een jaar of 2 hebben we elkaar weer gevonden en spreken we elk half jaar af. Ik hoor weleens je dat het dan tegen valt na al die jaren, maar bij ons is het net of we weer 16 zijn
Is er een speciale reden dat je naar je ouders gaat?
Ik was echt wel een halve knul vroeger, hing in bomen, deed voetballen, maar dat deed ik dan weer nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wij bekogelden elkaar vroeger met eierkolen, van die mooie grote![]()
Totdat ik iemand een huge gat in z'n hersens gooide, toen was 't wel klaar
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Het hoort erbij.
Mijn ene zus heeft vroeger met de stofzuigerslang een stuk van haar tand afgeslagen, ik sloeg mijn zus met een borstel met van die stalen pinnen en ik moest de grote teen van mijn oudere zus kussen![]()
We houden nog steeds heel veel van elkaar
Klaar met hem, of klaar met gooien?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wij bekogelden elkaar vroeger met eierkolen, van die mooie grote![]()
Totdat ik iemand een huge gat in z'n hersens gooide, toen was 't wel klaar
Je kent dat wel, zijn pa bij mijn ouders aan de deur, ik op het matje, etc.quote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik neem het de hele wereld kwalijk, gewoon omdat 't kan
Wel hoorquote:
Zo is datquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Natuurlijk hoort 't erbij, ik heb ook overal hechtingen en mijn broers zijn er ook niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Uh een dvd recorder en een wd media playerquote:
En nu gaat ie al trouwenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Natuurlijk hoort 't erbij, ik heb ook overal hechtingen en mijn broers zijn er ook niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Wij hebben elkaar ook weer via hyves gevonden, dat is dan wel weer leuk. En het leuke van de eerste keer dat we elkaar weer zagen, dat onze plek in het groepje nog steeds pecies hetzelfde was, ik heb daar de eerste avond echt een paar keer om zitten lachen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
33 dus.
Maar dat gaat al snel als je 2 avonden iets hebt en ik werk sowieso altijd al dagen van 9 uur.
Ja naja ik moet hem gewoon zien, ik heb een hekel aan de film als het druk is, dus gaan we lekker om kwart voor 12 smiddagsWat ontzettend lief van je dochter! Daar heb je als je jong bent en een vriendje hebt, doorgaans niet echt behoefte aan, dus tov van haar.
Ik herken het wel, ik heb 1 van mijn middelbare schoolvriendinnen een paar jaar geleden nog een paar keer gezien (we wonen beiden in Den Haag, toevallig.) Was erg leuk, zo gelachen om vroeger. Maar dat verwatert dan al snel weer, en een andere vriendin van vroeger spreek ik heel af en toe via hyves.
Dus leuk dat jullie dat bijhouden.
Vader was gister jarig.
Maar ik mag vriendjes minilaptop lenen voor in de trein dat scheelt al een hoop en ik dacht dat mijn ouders tegenwoordig draadloos internet hebben.![]()
Weet je dat nog? Was ik een keer bij mijn ouders wezen fokken, durfde ik niet en heb ik de geschiedenis gewist, volgens mij gaf jij toen de tip en hoe dat moest.![]()
Ik heb een aanhangwagen en nu komt de hele fucking buurt 'm lenenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh een dvd recorder en een wd media player
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op tijd wakker ben. Haak om twee uur 's middags wel in
Ik heb net een nieuwe smaak toegevoegd op de lay's sitequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb trek, echt de hele dag al, dus vanmiddag een gruwelijk lekker broodje bij de Subway op![]()
Maar nu heb ik weer trek, heb al een stuk kaas op en denk dat ik zo een bak chips tot mij gaat nemen.
Maar stel dat het wel zo isquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die hoor ik al vijf dagen in de week. De wereld vergaat toch niet als ik om twee uur kijk?
Coos vroeg ernaar, quote ging niet goed. Maar uh trustequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb een aanhangwagen en nu komt de hele fucking buurt 'm lenen![]()
Heb jij dat ook met die dvd recorder?
Ik merk het vanzelf wel. Als ik op tijd wakker ben sta ik opquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op tijd wakker ben. Haak om twee uur 's middags wel in
quote:
Slaap lekker muisquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Coos vroeg ernaar, quote ging niet goed. Maar uh truste
Ik zat je reactie daar te zoeken, maar kom al 100 reacties van een minuut geleden tegenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe smaak toegevoegd op de lay's site
Ja daaaggquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat je reactie daar te zoeken, maar kom al 100 reacties van een minuut geleden tegen![]()
Welke smaak heb je toegevoegd?
En dan ga je ons zeker vergeten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien ben ik vol vertrouwen m.b..t mijn team. Zondag ga ik veel miljoenen pakken
Ik heb de kinderen dus ben sowieso vroeg opquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
*Staat met bek vol tanden![]()
Maar eigenlijk moet je dan de wekker om zes uur al zetten als je die twee uur die ervoor altijd is ook mee wil krijgen.
Hangt ervan af. Als je morgenvroeg een stralend zonnetje bent vergeet ik je echt niet.quote:
Ok dan nietquote:
Zul je net zien dat zondag toch de wereld vergaat hè, dankzij jouquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de kinderen dus ben sowieso vroeg opal vind ik 6 uur beetje te vroeg
Dan ga je me niet vergeten, want ik heb bijna nooit een pestpokke humeurquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Als je morgenvroeg een stralend zonnetje bent vergeet ik je echt niet.![]()
Als daarentegen een pestpokke humeur hebt, tsja, helaas
Ik vertrouw niemandquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok dan niet![]()
Alsof ik er met jouw smaak vandoor ga
Als ik ooit miljonair wordt neem ik alle posters van de SC mee naar het pannenkoekenhuis voor een smulpartijquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga je me niet vergeten, want ik heb bijna nooit een pestpokke humeur(<- kijk mij eens happy zijn)
Laat me raden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand![]()
als het om 25.000 euries gaat
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zul je net zien dat zondag toch de wereld vergaat hè, dankzij jou
Slaap lekker D, ik ga zo achter je aan. Slapen in een schone slaapkamer in een fris en schoon opgemaakt bedjequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef D. het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes, een prettige nachtrust toegewenst
Slaap lekker D.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef D. het volgende:
Met spek en stroopquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik ooit miljonair wordt neem ik alle posters van de SC mee naar het pannenkoekenhuis voor een smulpartij![]()
quote:
Heb je nu je configuratie al aangepast?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n invloed heb op de wereld
*wel advies geeft genieten tot zondag
Slaap lekker D.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nu je configuratie al aangepast?
Wat word de titel "krijg nou de kolere er is een zak met kut met perenquote:
Ja dank Deisyy, ik ga met je mee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga dromen van spekpannekoeken met stroop.
Slaap lekker voor straks
Sp3cpannenkoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga dromen van spekpannekoeken met stroop.
Slaap lekker voor straks
Nee nog niet, kan morgen ook nogquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat word de titel "krijg nou de kolere er is een zak met kut met peren
Ik moest van mijn zus koorddansen op de rand van mijn ledikantje en viel natuurlijk, gevolg, ik kreeg een pak op mijn broek en zus deed net alsof ze sliepquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Het hoort erbij.
Mijn ene zus heeft vroeger met de stofzuigerslang een stuk van haar tand afgeslagen, ik sloeg mijn zus met een borstel met van die stalen pinnen en ik moest de grote teen van mijn oudere zus kussen![]()
We houden nog steeds heel veel van elkaar
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Coos het volgende:
Whoehahahaaaaaaa.................zat net een film te kijken en kreeg een sms van een mij onbekend nummer.![]()
![]()
![]()
onb: Karel ik ga morge kaartje halen zaterdag dus laat me niet staan. Weet niet welke dienst je heb maar ik vrij dus kom gerust eens langs.
ik: om te wippen?
onb: joint roken of zo
ik: hoe kom je zo opeens?? door de lente?
onb: is goeie ik onderweg naar jp
onb: nee gewoon af en toe moet je gewoon eens eerste stap doen
ik: oke zaterdag om elf uur ben ik bij je
onb: afgesproken
geen flauw idee wie het is dus maar die zit zaterdagavond om elf uur op Karel te wachten
![]()
![]()
![]()
Ik zie alleen een nummer Gert en ik ken geen Karel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:17 schreef Gert het volgende:
Coos wat een raar verhaal. Iemand zit joú te dollen denk ik. Als je zo close bent met ene "Karel" dan heb je die toch wel in je adressbook staan?
De andere kant bedoel ik, sukkel. Die heeft de naam van iemand die hij/zij blijkbaar zo goed kent toch wel in het addressbook staan. Je bent gewoon gep0wnt alleen weet je het nog niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie alleen een nummer Gert en ik ken geen Karel.![]()
ik denk verkeerd nummer ingetoetst.
en het "dollen" was klaar geweest als ik géén antwoord had gegeven.![]()
D'r staat ook iets van eerste stap nemen andere sukkel en mij pOwn je niet zo snel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
De andere kant bedoel ik, sukkel. Die heeft de naam van iemand die hij/zij blijkbaar zo goed kent toch wel in het addressbook staan. Je bent gewoon gep0wnt alleen weet je het nog niet.
Laat lekker op Karel wachten zaterdag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:33 schreef liesje1979 het volgende:Coos.
Kan je het nummer niet gewoon even bellen?
Nee iemand die "Karel" zo goed kent, heeft dat nummer niet voâh geprogrammeâh, maar toetst "per ongeluk" jouw nummer in, da's lekker logisch.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
D'r staat ook iets van eerste stap nemen andere sukkel en mij pOwn je niet zo snel.
Was genoeg actie van mijn kant dacht ik zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:53 schreef Copycat het volgende:
Kun je niet vragen of ze zaterdag naar Stairway komt?
Is dat mijn probleem??quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:03 schreef Copycat het volgende:
Ja maar! Misschien loopt ze nu de Karel van haar leven mis. Voor altijd! En immer!
Jouw karma.quote:
Geeft niks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb toverheks van de chat af gejaagd ben ik bang.
Ik loop al 50 jaar met een zwart karmaquote:
Dat ze de tyfus krijgt dan, met d'r kankerkarel.quote:
Komt eraan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:12 schreef Copycat het volgende:
Hoe dan!?!
Nee toch?
Nog snel, voor ik mijn bed induik!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Geeft niks.![]()
Kèk dit is ègtûh liefde: http://www.telegraaf.nl/p(...)Paay__.html?sn=prive
Fann we zitten in het verkeerde topic!quote:
Forum Opties | |