Wij zijn gekloond door de Goden. (Adam en Eva verhaal, God schiep de mens naar zijn evenbeeld, Eva gemaakt uit de rib van Adam, de onbevlekte ontvangenis van Maria etc)quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Fruts
Wat zeg je nu voor rare dingen
gaat goedkomenquote:
hoelaat?quote:
ge hebt uw bus gemist, verrekte koekwausquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zal ik die rooie d'r ff bij halen mien jonguh
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wij zijn gekloond door de Goden. (Adam en Eva verhaal, God schiep de mens naar zijn evenbeeld, Eva gemaakt uit de rib van Adam, de onbevlekte ontvangenis van Maria etc)
In almelo?, ik stapte in 26.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Robinhoo het volgende:
ik zit in de bushalte :p
Ja, en Darwin is een mythequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wij zijn gekloond door de Goden. (Adam en Eva verhaal, God schiep de mens naar zijn evenbeeld, Eva gemaakt uit de rib van Adam, de onbevlekte ontvangenis van Maria etc)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Shit, ik reageer veel te serieus.
nee hoor, kijk maar naar sommige mensen. We komen rechtstreeks van de aapquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ook hallo. Waarom denk jij dt iets wat wetenschap niet gelukt is, aliens wel zal lukken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom zou dat raar zijn? Via de Stargate zijn ze gekomen![]()
Het zou wel tof zijn als ze gewoon weer langskomen en met overtuigend bewijs komen dat het zo is. Weg met alle geloven![]()
[..]
TWENTUH! Vanavond
Ja, ik zou eerst ook om 2 uur, maar collegaatje waarmee ik ga moest ineens een uurtje langer werken vandaagquote:
Door de kerk zekerquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die hele theorie van hem is allang onderuit gehaald.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee hoor, kijk maar naar sommige mensen. We komen rechtstreeks van de aap
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door de kerk zekerNee, sorry, die theorie is de realiteit.
Bijzonder interessante kost. Heb er ook vele boeken van. En ja ik heb ook de bijbel. Niet dat ik kerkelijk ben, maar je moet eens tussen de regels door lezen. Science-Fiction ten top!quote:
Hoewel dat laatste ook weer niet waar is want ik geloof wel degelijk dat er een kern van waarheid in de bijbel zit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bijzonder interessante kost. Heb er ook vele boeken van. En ja ik heb ook de bijbel. Niet dat ik kerkelijk ben, maar je moet eens tussen de regels door lezen. Science-Fiction ten top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |