knuffelquote:
ook hier wordt ik niet gewaardeerdquote:
quote:
als je gaar bent juist welquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ook hier wordt ik niet gewaardeerd![]()
juist welquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ook hier wordt ik niet gewaardeerd![]()
GMTAquote:
quote:
Alleen maar omdat ik goed te eten ben... ik ken mn plaats...quote:
heey hoe was berlijn?quote:
Ow nouquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij postte het toen ik er nog geen OP stond schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
lekker ding dat je bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Alleen maar omdat ik goed te eten ben... ik ken mn plaats...
vroeger was je lief, nu niet meer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Alleen maar omdat ik goed te eten ben... ik ken mn plaats...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow nouIk vind het een mooie OP
NU wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ben er snel op, maar ook zo weer afquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je nogeens op die kast gaat zitten, neem een slaapzak en brood mee. Dan kan je d'r blijven
Cappuccinoquote:
jummiequote:
nee manquote:
dat is omdat je ze zonder chocolade at wrsquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb anders nog nooit MEER kont gekregen van MEER rijstewafels
Mogguh, man waarmee ik ga hokken als ik ooit de lotto winquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |