Komt door een collectieve gebrek aan creativiteit in de samenleving dat ook wordt bevorderd door huidige normen en waardenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hmm ja wat zou je nog meer in de relationele sfeer kunnen doen...
Sex.. in de relationele sfeer
Feestje.. in de relationele sfeer
Verder kom ik niet eens... het past ook verder nergens bij
Ja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:52 schreef diereneiland het volgende:
Komt door een collectieve gebrek aan creativeit in de samenleving dat ook wordt bevorderd door huidige normen en waarden
Hahahahahahahahahaha TS heeft een kutsfeer in z'n relatie en denkt op google de oplossing te vinden!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef diereneiland het volgende:
Ik zocht op google naar relationele sfeer
Je moet niet over dingen praten waar je geen verstand van hebtquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:52 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Komt door een collectieve gebrek aan creativiteit in de samenleving dat ook wordt bevorderd door huidige normen en waarden
Hoe weet jij wat ik wel en niet weet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je moet niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt
Dit slaat nergens op.
Vertel eens: In welk verband zocht jij dan op Google naar Relationele sfeer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:55 schreef diereneiland het volgende:
Hoe weet jij wat ik wel en niet weet?
Als TS maar niet in een nieuwsbericht eindigt..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha TS heeft een kutsfeer in z'n relatie en denkt op google de oplossing te vinden!![]()
![]()
.
Om het taalgebruik van de gemiddelde Nederlander eens onder de loep te nemen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel eens: In welk verband zocht jij dan op Google naar Relationele sfeer?
Alweer zo kinderachtig reageren, mijn naam heeft er toch niets meer te maken? Jij roept wat holle frasen, waarvan ik vermoed dat je ze ooit hebt langs horen komen maar eigenlijk niet precies weet wat ze betekenen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:55 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik wel en niet weet?
Je doet je naam eer aan.
Daar ben jij inderdaad de aangewezen persoon voor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:58 schreef diereneiland het volgende:
Om het taalgebruik van de gemiddelde Nederlander eens onder de loep te nemen.
En nee, niet de gemiddelde FOK!ker, jullie zijn gespaard,
In de relationele sfeer is een hele normale term, die inderdaad veelal gebruikt wordt in verband met misdaad, bijv. familiedrama's. Ik snap niet zo goed wat er mis mee is, als je dan wilt zeiken over het Nederlandse taalgebruik zijn er zeker 500+ betere voorbeelden te vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:58 schreef diereneiland het volgende:
[..]
En nee, niet de gemiddelde FOK!ker, jullie zijn gespaard,
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
Ik ga denk ik handelen in Relationele Sfeerverlichting.
Waarom?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:58 schreef diereneiland het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:En nee, niet de gemiddelde FOK!ker, jullie zijn gespaard,
Ik vermoed...Ik denk... en dit schuif je naar voren als argumenten. Terug naar de school voor een beetje opvoeding doet je geen kwaad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Alweer zo kinderachtig reageren, mijn naam heeft er toch niets meer te maken? Jij roept wat holle frasen, waarvan ik vermoed dat je ze ooit hebt langs horen komen maar eigenlijk niet precies weet wat ze betekenen.
Zo wel, dan wees graag wat duidelijker
Ja klopt, een buiksteentje van je moeder!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:04 schreef Pharkus het volgende:
Ik krijg het idee dat TS probeert te verdoezelen dat hij onder een steen vandaan is gekropen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |