Ga jij nu nog maar vriendjes proberen te worden met Chris Martin. Huilie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Okay, nevermind, heel offtopic enzo.
Jullie hebben allemaal 200 vrienden enzo, prima
Ik moet naar de tandarts, klaptakquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij nu nog maar vriendjes proberen te worden met Chris Martin. Huilie.
Veel plezier dan!quote:
Jij hebt het spook van Huissen op je Hyves?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 52 Hyves-vrienden. Opmerkelijk genoeg is de meest actieve al meer dan 10 jaar dood.
Ik heb er 40 of zo. Geloof ik. Ik weet mijn inlognaam niet meer, dus ...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 52 Hyves-vrienden. Opmerkelijk genoeg is de meest actieve al meer dan 10 jaar dood.
Nee, ik heb Astrid niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij hebt het spook van Huissen op je Hyves?
Tuurlijk. Je met z'n allen op één ding storten, elkaar zo veel mogelijk vliegen proberen af te vangen en de andere zaken gewoon op z'n beloop laten tot het moment dat die andere zaken zo lang liggen dat ze urgent worden. Vervolgens duiken we daar weer met z'n allen bovenop en laten datgene waar we mee bezig waren links liggen. Zo hebben we het altijd gedaan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén team, één taak. Wie het doet maakt niet uit, als het maar gebeurt, zegt Knoetske.
Ik zie ineens een leuke vraag voor Kees Knalpiemel bij de volgende VMR met Liesbeth.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde Hyves-vrienden worden met Liesbeth maar ze accepteert me niet. Ik zie er kennelijk niet rijk genoeg uit.
Dus is Knoetske een echte aanwinst. Als je maar een programma hebt kun je er ook zo mee werken en de spellings controle van Word zorgt ervoor dat je teksten volledig foutloos wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je met z'n allen op één ding storten, elkaar zo veel mogelijk vliegen proberen af te vangen en de andere zaken gewoon op z'n beloop laten tot het moment dat die andere zaken zo lang liggen dat ze urgent worden. Vervolgens duiken we daar weer met z'n allen bovenop en laten datgene waar we mee bezig waren links liggen. Zo hebben we het altijd gedaan!
Ik weet nog niet of Kees nog terugkomt op de chat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie ineens een leuke vraag voor Kees Knalpiemel bij de volgende VMR met Liesbeth.
Oh echt?quote:
Nee. Dat is het verneukeratieve.... dan moet je gaan kijken wie er mist in het lijstje met "vrienden".quote:
Ja heel slecht! Die moet je onmiddelijk doorsturen en ook terug sturen naar de persoon waar je het bericht van hebt gehad. Doe je dat niet dan zal ongeluk je treffen! Echt hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh echt?
Krijg ik daar geen bericht van? Of overdreef ik mijn vriendschappen weer eens? Ik krijg wel heel vaak van die doorstuurberichtjes van Elsepels. Die delete ik meestal meteen. Is dat slecht voor mijn Hyves Karma?
Het is dat ik vanavond een etentje heb, anders was ik daar toch wel eens even voor gaan zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Dat is het verneukeratieve.... dan moet je gaan kijken wie er mist in het lijstje met "vrienden".
Pinokkioquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dat ik vanavond een etentje heb, anders was ik daar toch wel eens even voor gaan zitten.
Heus.
Om vervolgens de afvalligen eens flink in hun bek te spugen als je ze nog eens tegenkomt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dat ik vanavond een etentje heb, anders was ik daar toch wel eens even voor gaan zitten.
Heus.
Je bedoelt gewoon dat je dik bent!quote:
Die heb ik ook gelezen ja. Pricelessquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus is Knoetske een echte aanwinst. Als je maar een programma hebt kun je er ook zo mee werken en de spellings controle van Word zorgt ervoor dat je teksten volledig foutloos worden
Tuurlijk wel joh! Vanavond wordt het weer ouderwets gezellig. bij gebrek aan content voor TR hebben we vanavond een megarel op de chat!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of Kees nog terugkomt op de chat.
Z'n remmen reparerenquote:
Vanavond heeft Kees geen tijd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh! Vanavond wordt het weer ouderwets gezellig. bij gebrek aan content voor TR hebben we vanavond een megarel op de chat!
Ik heb even snel gekeken, maar die auto staat daar al zeker een jaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n remmen repareren
Deze auto schijnt Johan voor hem geregeld te hebben, daar moet dus nog wel het één en ander aan gebeuren.
Had ie die ook nog op zolder staan ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n remmen repareren
Deze auto schijnt Johan voor hem geregeld te hebben, daar moet dus nog wel het één en ander aan gebeuren.
Op dezelfde plek? Dan zitten de remmen zeker vast.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken, maar die auto staat daar al zeker een jaar.
Kees is een mietje.quote:
Het is een goede manier om het evangelie van de goede muziek te verspreiden. Sommige clipjes op mijn Hyves hebben meer views dan ik vrienden heb.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Jian het volgende:
Ik wilde dat ik Hyves-vrieden had , dan had ik naast SV nog een doel in het leven
Nee, Kees begint op 1 april (mooie datum) voor zichzelf en moet daar vanavond het één en ander voor doenquote:
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Op dezelfde plek? Dan zitten de remmen zeker vast.
Mijn hyves-vrienden kijken gewoon op Youtube, onbetrouwbare honden dat het zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een goede manier om het evangelie van de goede muziek te verspreiden. Sommige clipjes op mijn Hyves hebben meer views dan ik vrienden heb.
Nu lijkt me Alsido ook wel iemand die altijd op "zijn plekje" wil staan. Zo'n type dat boos komt aanlopen als je voor zijn huis wil parkeren.quote:
Het is dat ik vanavond een andere kant op moet, anders was ik er voor jullie guilty pleasure langs gefietst. En dan had ik ook nog gezwaaid ook.quote:
Ja, zo zie je ook nog wat van de omgeving.quote:
Dit?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het is Liesbeth. Ze is nog niet binnen of er staat al weer muziek op. Heel toepasselijk: She's a Maneater
en fok! doet raar
Ja! Vanmiddag lag het hele subforum eruit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Dit?
Ik zie de laatste posts in topics niet.
Wat is het toch ook een chagrijnige teef, die Liesbeth. Men, wat een kutleven moet die hebben om zo negatief te zijn geworden.
Alles lag eruit voor gewone users.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:26 schreef beequeen het volgende:
Ja! Vanmiddag lag het hele subforum eruit.
Ja, ik zie vaak alleen de eerste post van de pagina.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit?
Ik zie de laatste posts in topics niet.
Ze moet echt in cognitieve therapie, zelfs een rijke kerel zou niets aan haar houding veranderen. Als je alles en iedereen zo negatief benadert en je jezelf zo foutloos acht, dan word je volgens mij nooit echt gelukkig, whatever that may be,quote:Wat is het toch ook een chagrijnige teef, die Liesbeth. Men, wat een kutleven moet die hebben om zo negatief te zijn geworden.
Ik had niks geen last, ma ja ik zit dan ook in de groep algemeen, ..... dat zijn die mensen die geen toegang tot het keldertje hebben aangevraagd ....quote:
Jij had geen leeg forum?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:32 schreef Jian het volgende:
Ik had niks geen last, ma ja ik zit dan ook in de groep algemeen, ..... dat zijn die mensen die geen toegang tot het keldertje hebben aangevraagd ....
Want de remmen zitten in wiel 4 ingebouwd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondertussen doet Liesbeth al weer geruime tijd wat zij het beste kan: pauze houden. Die auto van Alsido zal morgen nog steeds wel op 3 wielen staan.
Nee, maar dat was wel het meest fotogenieke wiel om te demonteren voor camera 3.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want de remmen zitten in wiel 4 ingebouwd?
En daar moet zelfs een vette chatrel voor wijken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Kees begint op 1 april (mooie datum) voor zichzelf en moet daar vanavond het één en ander voor doen
Ja, helaas accepteert de Belastingdienst een chat-rel bij SV niet als gewerkte urenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar moet zelfs een vette chatrel voor wijken?
Wat ben je van plan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar moet zelfs een vette chatrel voor wijken?
Het is zo OT als de pest maar wat ga je doen? Ik tart het lot en een mogelijke note.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, helaas accepteert de Belastingdienst een chat-rel bij SV niet als gewerkte uren
Ja. Ik voel dat er een op komst is. Ik had 'm eigenlijk gisteren al verwacht, maar waarschijnlijk komt ie dan vanavond. Vraag me niet waar ik het op baseer, want dat kan ik je niet vertellen. soms heb je zo'n voorgevoel.quote:
niets van gemerktquote:
Neuh, ik zie het even door de vingers.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is zo OT als de pest maar wat ga je doen? Ik tart het lot en een mogelijke note.
Annemarie2quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja. Ik voel dat er een op komst is. Ik had 'm eigenlijk gisteren al verwacht, maar waarschijnlijk komt ie dan vanavond. Vraag me niet waar ik het op baseer, want dat kan ik je niet vertellen. soms heb je zo'n voorgevoel.
Dat wat ik het beste kan maar nu niet meer in loondienst maar als ZZP-er. Ik ben niet heel geschikt om in dienst te hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is zo OT als de pest maar wat ga je doen? Ik tart het lot en een mogelijke note.
Dan zit je niet in hetzelfde metier als Harry Loco, want dan had dat dus wel gekund.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, helaas accepteert de Belastingdienst een chat-rel bij SV niet als gewerkte uren
Harry heeft misschien een avontuurlijker boekhouder dan ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit je niet in hetzelfde metier als Harry Loco, want dan had dat dus wel gekund.
Heb je gezien dat je die vlaggen nu moet kopen in de webshop?quote:Trouwens, over Harry Loco gesproken: wanneer gaan we de Afsluitdijk nou bezetten?
Ergens in september toch pas? Op iets wat de naam "wereld vrededag" of zo iets heeft. En je vlag kun je bestellen op de website van SV. Kost je 10 neuries exclusief verzendkosten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit je niet in hetzelfde metier als Harry Loco, want dan had dat dus wel gekund.
Trouwens, over Harry Loco gesproken: wanneer gaan we de Afsluitdijk nou bezetten?
Wat ben je toch een skattie als niet-mod.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh, ik zie het even door de vingers.
Heb me anders best wel vermaakt vandaagquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef Jubutje het volgende:
Ze bekijken het maar ik vind het niet waard om nog naar SV te kijken heb het nu geprobeert vanaf januari maar het is nog steeds bud.
Gelukkig heb ik ook nog een ander leven ,en daar ga ik me maar eens aan wijden,zal af en toe nog wel langs komen voor een paar minuten.
De chat is altijd wel leuk ,maar om daar nu avond aan avond aan te zitten gaat me te ver.
Mooi weer buiten daar is nu meer te doen dan in heel SV.
Die liesbeth is gewoon een trut en die Alsido een prutser
Bey bey zwaai zwaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |