Tjonge een alleskunner dus. Net wat ze nodig hebben bij SV! Ze zijn op de chat trouwens niet echt lief voor haar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Filmpjes in elkaar flansen, zegt ze zelf net op de chat. Ook gaat ze sponsors binnenhalen en behangen en schilderen in Huissen. En dat doet ze allemaal vanuit thuis
Alsido heeft haar die taken toebedacht. Weet je wat? We laten haar gewoon alles doen, dan komt er tenminste niets van terecht en valt het ook minder op dat Liesbeth en ik ook niks uit onze handen krijgen, zal de gedachtengang daarachter wel zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tjonge een alleskunner dus. Net wat ze nodig hebben bij SV! Ze zijn op de chat trouwens niet echt lief voor haar.
Moet dat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zijn jullie nog geen lid van de Hyves van SV?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is katholiek, ze hoopt op een wonder.
Hoi
keuzes maken..quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zijn jullie nog geen lid van de Hyves van SV?
en dan? Ik kijk er nooit.. Ik krijg al genoeg spam binnen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt je toch gewoon aanmelden en dan zorgt Knoetske er voor dat het goed komt.
En dan moet ik me zeker ook nog aanmelden op dat nieuwe forum over SV?? Als ik al die dingen bij moet gaan houden wanneer moet ik dan slapen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt je toch gewoon aanmelden en dan zorgt Knoetske er voor dat het goed komt.
Bovendien hebben wij hier beequeen voor de Hyves. Die speurt dat allemaal geregeld af en als er nieuws is, deelt ze het met ons. Zo hoeven wij lekker geen lid te wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
en dan? Ik kijk er nooit.. Ik krijg al genoeg spam binnen...
vind het wel best zo.
Het nieuwe logo van SV?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
En dan moet ik me zeker ook nog aanmelden op dat nieuwe forum over SV?? Als ik al die dingen bij moet gaan houden wanneer moet ik dan slapen?
Ik accepteer eerst en negeer dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde Hyves-vrienden worden met Liesbeth maar ze accepteert me niet. Ik zie er kennelijk niet rijk genoeg uit.
Jij hebt 349 vriendenquote:
Dat zou geniaal zijn, dus nee.quote:
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Disana het volgende:
Bovendien hebben wij hier beequeen voor de Hyves. Die speurt dat allemaal geregeld af en als er nieuws is, deelt ze het met ons. Zo hoeven wij lekker geen lid te worden
Optie a)quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Beequeen gaat in de aanval en Knoetske zegt dat ze wel juf geworden was als ze had kunne spellen.
Een heul slechte zelfmoordpoging?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor.![]()
On Topic: Alsido ligt onder zijn auto. Vraag me niet wat hij doet.
Maar voor Coldplay schaam je je dan weer niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik lees de COS omdat daar alles toch wel voorbijkomt.
Bovendien schaam ik me deaudt als SV tussen mijn rijtje staat:
[ afbeelding ]
![]()
Het vervelendste van Hyves is dat je teruggevonden wordt door mensen van wie je liever had dat je ze nooit meer zou zien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik accepteer eerst en negeer dan.
Net als op Facebook.
Tief een end heen, Coldplay heeft een paar fucking stoere nummersquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar voor Coldplay schaam je je dan weer niet?
Typical.
Ik spreek ze dan ook niet allemaal tegelijkertijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt 349 vriendenAls die allemaal tegelijkertijd op bezoek komen heb je wel een probleem, lijkt me.
Het is bewezen dat je d'r waarschijnlijk sowieso 249 niet echt kentquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik spreek ze dan ook niet allemaal tegelijkertijd
Grote whiners zijn het, met die Chris Martin voorop. Misschien willen ze wel bij OP komen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Tief een end heen, Coldplay heeft een paar fucking stoere nummers
ik ken der denk ik 20 niet persoonlijk, maar alleen van hyves.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is bewezen dat je d'r waarschijnlijk sowieso 249 niet echt kent![]()
Mensen met meer dan 100 vrienden op Hyves_!
Uitzonderingen daargelaten
Ze hebben een paar geweldige nummers gemaakt. Wat die zanghippie in zijn vrije tijd doet boeit me geen fuck. Ook is de lijst overduidelijk niet compleet gezien Devin ontbreektquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grote whiners zijn het, met die Chris Martin voorop. Misschien willen ze wel bij OP komen!
Nogal vatbaar voor peer pressure?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou wil ik niet meer lid zijn van de Coldplay hyves.
Stomme Kut Cc
Ik zal de wetenschapperts die er onderzoek naar hebben gedaan even opbellen en zeggen dat ze fout zitten, kay?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ken der denk ik 20 niet persoonlijk, maar alleen van hyves.
de rest ken ik allemaal.
Nee, maar het staat me tegen dat oHgr maar 10 leden heeft en die kuthyve van Coldplay meer dan 20000quote:
Ja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal de wetenschapperts die er onderzoek naar hebben gedaan even opbellen en zeggen dat ze fout zitten, kay?_!_!_!_!_!_!_!_!_!_!
Ik vind het whiners met whinemuziek. Toen ze op Rock Werchter waren, ben ik me gaan verschuilen in een bierhut. Zelfs daar hoorde ik dat gezeverzak van die zanghippie (terwijl voor het podium Gwyneth Paltrow bijeen kennisje van me om coke zat te bedelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze hebben een paar geweldige nummers gemaakt. Wat die zanghippie in zijn vrije tijd doet boeit me geen fuck. Ook is de lijst overduidelijk niet compleet gezien Devin ontbreekt![]()
Ik ga een Cc FanHyve maken
Nu ga ik al helemaal een fanhyve maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
(terwijl voor het podium Gwyneth Paltrow bijeen kennisje van me om coke zat te bedelen) .
En die willen zeker ook allemaal met je trouwen enzo?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:00 schreef spuitje het volgende:
O gutterdegut, Knoetske moet eerst aan een programma zien te komen waarmee ze tekst door de filmpjes kan laten vliegen. Ze kan heel veel want ze zit al 15 jaar achter de computer.
Wat zit je nou te zeiken op Dottey?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
En die willen zeker ook allemaal met je trouwen enzo?![]()
Meid, meid, je hebt het er maar druk mee hè! Leuk hoor. Nou!
Waarschijnlijk al 15 jaar achter dezelfde. Een 486sxquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:00 schreef spuitje het volgende:
O gutterdegut, Knoetske moet eerst aan een programma zien te komen waarmee ze tekst door de filmpjes kan laten vliegen. Ze kan heel veel want ze zit al 15 jaar achter de computer.
Pardonnez moi?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken op Dottey?
Ik vind je raar zeiken. En vroeg me af waarom.quote:
Ik zeik altijd raarquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind je raar zeiken. En vroeg me af waarom.
Dan zal het wel aan mijn interpretatie liggen.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mijn interpretatie liggen.
Van mij mag je alles. Zolang ik er ook maar op mag reageren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof er alsnog geen barst van, maar ik mag niets meer zeggen van Cc
Jouw reacties zijn de enige reden dat ik hier post.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van mij mag je alles. Zolang ik er ook maar op mag reageren.
Veeg me opquote:3:06 knoetske: nee moet com pap e tiebele zijn met hun extentie
Jij had het over kennen.. dat is wat anders dan vrienden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn de enige reden dat ik hier post.![]()
Maar alsnog: niemand heeft meer dan 100 vrienden, is gewoon bullshit.
Klaar.
Pappen en nathouden!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ghehehe. Knoetske verdiept zich nu in de te gebruiken hard- en software
[..]
Veeg me op
Hoeveel van de 300+ komen er op je verjaardag?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij had het over kennen.. dat is wat anders dan vrienden.
Ik vier mijn verjaardag nooit ... heb ik nu geen vrienden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel van de 300+ komen er op je verjaardag?
Overigens had ik het bij vrienden over 100 en bij kennen over je totaaltje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij had het over kennen.. dat is wat anders dan vrienden.
geen want dat vier ik nooit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel van de 300+ komen er op je verjaardag?
Hoeveel komen er op je begrafenis?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag nooit ... heb ik nu geen vrienden?
Zo eentje waar je een cassette recorder op aan moest sluiten als je een spelletje wilde spelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al 15 jaar achter dezelfde. Een 486sx
Allemaal! En janken dat ze dan doen, die drie labielo's.quote:
tapestreamersquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zo eentje waar je een cassette recorder op aan moest sluiten als je een spelletje wilde spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |