Jaa heerlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
fijn is dat he?![]()
ik ben echt instant-vrolijk van zon
strandquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:26 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaa heerlijk
nu nog ietsjes warmer en lekker aan het strand
ojeeeee..jouw baaldag wordt er zo niet beter op he?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:27 schreef Panda72 het volgende:
stampvoet *het is lente en ik wil naar buihuiten. ik moet nog tot 18:00 werken*
is het fijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
groetjes vanaf t terras, met een biertje voor mn neus.![]()
Lekker DW geniet ervanquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
groetjes vanaf t terras, met een biertje voor mn neus.![]()
Ach er zijn ergere dingen hoor lief suikertaartje. Dus eigenlijk moet ik niet zo zeurenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ojeeeee..jouw baaldag wordt er zo niet beter op he?
Daar heb je helemaal gelijk in, maar gevangen zitten op kantoor op een baaldag en anderen blij zien zijn om de lente is toch wel een beeeeetje sippig...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach er zijn ergere dingen hoor lief suikertaartje. Dus eigenlijk moet ik niet zo zeuren
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar gevangen zitten op kantoor op een baaldag en anderen blij zien zijn om de lente is toch wel een beeeeetje sippig...
Ruilen? Ik zit binnen en wil niet naar buiten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar gevangen zitten op kantoor op een baaldag en anderen blij zien zijn om de lente is toch wel een beeeeetje sippig...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ruilen? Ik zit binnen en wil niet naar buiten.
Goedendag trouwens
Ik mis dirkh ookquote:
En verstand, en een normaal hoofd, en zoveel. Maar gelukkig heb je genoeg oedipuscomplex om dat gemis goed te maken.quote:
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Timmmmm, wat ben je weer vriendelijk.
Terecht. Jouw bier is zijn bier. Andersom gaat dat dan weer niet opquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME!!
Heeft ie mn bier ook nog opgezopen
Oeps, deze post niet gezien. Ik ben een beetje mensschuw. Vanavond als het donker is ga ik naar buitenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]![]()
Waarom zit je binnen met dit mooie weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |