abonnement Unibet Coolblue
pi_260811
Nou nou wat een spanning en sensatie vanavond weer!

Een lekkere Sylvana die het presenteren steeds beter onder de knie krijgt...Ze wordt steeds feller en venijniger...

Esmeralda die bovenaan staat na een weekje janken...Ik had toch liever gezien dat Antonette weer als eerste uit de bus zou komen...Antonette is de slimste meid van allemaal en slaat zich er goed doorheen na het vervelende verlies van (de alweer vergeten?) Job

Bianca die het veld moet ruimen na een avondje dronkenschap, en Erik die daardoor gaat denken dat 'ie werkelijk populair is en een nog grotere bek krijgt...Zucht...Hij is al zo irritant.

En Don, een kerel die naar mijn mening nog wel wat langer mocht blijven, hij leek mij in ieder geval interessanter dan doorsnee Mike...Maar het mocht weer eens niet zo wezen, een iemand met een ietwat ander karakter dat is eng, alleen Antonette wilde de sleur wel ens doorbreken maar werd overruled door de andere leeghoofden (Is dat nu de gewoonte tegenwoordig, overleg van tevoren, krijgen die lui geen gele kaart meer?)

gratis en voor niet
  maandag 24 april 2000 @ 21:48:00 #2
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_260812
NOU NOU , ik zit nu nog helemaal te shaken
pi_260813
Lekker zuigen van Sylvana!!!

Nog even wat wonden openrijten voordat ze die Bianca weer het Busterrein afschoppen!

Krijgt nog een lekker oprotcadeau, een oprotknuffel, en natuurlijk nog een zeikerig oprot-BIANCA-is-OKE-OLE-OLEzangkoortje te verduren...Daar zal ze blij mee zijn zeg...
Wanneer komt ze in de Playboy? Of willen die lui niet betalen voor die poes?

Heeft die Bianca trouwens met een psycholoog gekwebbeld? Is dat Bert? Ik dacht dat die kerel Mental-coach was...

Alleen maar beelden gezien van Bianca die dronken lag te janken... Was wel een heel ongelukkig weekje voor haar...

Het proberen op te nemen tegen de slangenTessa, moet je niet doen, dat durven de anderen ook niet.

Het wel weer opvallend hoe stilletjes RoboWan 1.2 zich door deze uitzendingen heenslaat...Sylvana krijgt natuurlijk opdracht van de redactie om deze SBS-marionet niet te veel te vragen...Dan wint 'ie met twee vingers in z'n neus dit staaeds saaier wordende programma en kan SBS hem lekker commercieel gaan uitbuiten...

gratis en voor niet
  maandag 24 april 2000 @ 22:08:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_260814
Hoewel ik vanaf dat ik de Bus enigzins regelmatig volg (dat is na het vertrek van Esmee), een voorkeur heb voor Antonette als winnares, wil ik toch een kritische kanttekening plaatsen:

Kijk, zo'n Tessiaanse motivatie van 'ik had de indruk dat ze er zelf graag uit wilde', daar hou ik nou niet zo van. Dit is mijns inziens de goorste dolksteek die je iemand kan toedienen. O.K. Bianca had even een dipje, maar gaf in de livestreams aan nu alles uitgepraat te hebben en zich beter in haar 'vel' te voelen.

Gemakkelijke motivatie ook, zeker als je al zeker weet dat ze er ook daadwerkelijk uit gaat. Natuurlijk wil IEDEREEN winnen, NIEMAND (op Büllent na dan, die dan ook spijt van z'n vroegtijdige vertrek heeft als haren op z'n hoofd) wil er vrijwillig uit. Als iemand dit dan in een depressieve bui toch een keer zegt, getuigt het niet van klasse haar er bij het nomineren mee te confronteren.

Antje, Antje, Antje, je bent besmet met het slangengif van Tessa! Bij gebrek aan beter nog 1 herkansing, maar ik hou je in de gaten!

pi_260815
quote:
op 04-24-2000 om 09:54 PM schreef TomBombadil het volgende:
<snip>
Heeft die Bianca trouwens met een psycholoog gekwebbeld? Is dat bert? Ik dacht dat die kerel Mental coach was...
<snip>

Voor de goede orde, TomBombadil, er is bij de begeleiding van de Bus géén enkele psychologisch geschoolde aanwezig, zelfs ook geen 'mental coach' dus. De passagiers denken van wel, omdat ie zo aan hen is voorgesteld. Het is gewoon een produktie-medewerker die zich voor 'psycholoog' uitgeeft. Dit gegeven komt uit zeer welingelichte kring.

Applausje overigens voor Don's rake opmerkingen op de valreep:

- (tegen Sylvana): "Hier wordt ik nou zó moe van" (op de zoveelste stereotiepe vraag)
- (tegen de groep): "Ik wist het al hoor, ze durfden me niet meer aan te kijken !"
- (tegen Erik): "Je praat heel veel, maar er komt niks uit!"

Jammer dat ie weg is, trok zich weinig aan van de 'heersende norm' om alleen maar holle prietpraat uit te slaan.

En Cynix, ik ben het helemaal met je eens dat Antonette zich totaal laat meeslepen. Dat ze haar gesprek met Bianca niet eens meer wist te herinneren toen Sylvana ernaar vroeg is voor mij een teken van die 'trance': de kern-groep had zich al losgemaakt van Bianca en ze volgt deze 'trend' onbewust.

Esmeralda staat opnieuw alleen, en verliest steeds degenen die ze tot 'maatje' neemt of in bescherming wil nemen.
Erik 'valt inmiddels een beetje op haar' en kan komende week de keuze maken tussen de twee 'kampen' : éénmans-kamp Essie of de Tessa-kliek. (Sorry, Dom_is_leuk, maar ik kan echt niks 'goeds' vinden aan het ellebogen-gedrag van Tessa. Hopelijk wordt ze NA de Bus weer een 'ander mens'.)
Waarom een kliek ? Omdat de mannen Iwan en Erik te onbewust zijn om zich niet door 1 vrouw te laten 'sturen'.

pi_260816
quote:
op 04-24-2000 om 10:08 PM schreef cynix het volgende:
Hoewel ik vanaf dat ik de Bus enigzins regelmatig volg (dat is na het vertrek van Esmee), een voorkeur heb voor Antonette als winnares, wil ik toch een kritische kanttekening plaatsen:

Kijk, zo'n Tessiaanse motivatie van 'ik had de indruk dat ze er zelf graag uit wilde', daar hou ik nou niet zo van. Dit is mijns inziens de goorste dolksteek die je iemand kan toedienen. O.K. Bianca had even een dipje, maar gaf in de livestreams aan nu alles uitgepraat te hebben en zich beter in haar 'vel' te voelen.

Gemakkelijke motivatie ook, zeker als je al zeker weet dat ze er ook daadwerkelijk uit gaat. Natuurlijk wil IEDEREEN winnen, NIEMAND (op Büllent na dan, die dan ook spijt van z'n vroegtijdige vertrek heeft als haren op z'n hoofd) wil er vrijwillig uit. Als iemand dit dan in een depressieve bui toch een keer zegt, getuigt het niet van klasse haar er bij het nomineren mee te confronteren.

Antje, Antje, Antje, je bent besmet met het slangengif van Tessa! Bij gebrek aan beter nog 1 herkansing, maar ik hou je in de gaten!


Cynix, Ook mijn stille favoriet is die wulpse Antonette...Maar je moet haar niet te hard aanpakken... Er spelen veel factoren mee voor onze Antonette en een uitspraak als 'je gaf de indruk er zelf graag uit te vinden is dan de meest eenvoudige motivatie en uitvlucht om je werkelijke redenen te verhullen...

Ze was niet zo zeer tegen Bianca als wel voor Erik. Maar daar kan ze niet zo maar voor uit komen om Jop niet voor het hoofd te stoten...Die oppervlakkige kerel (Jop dus) zou elke keuze van Antonette wel eens verkeerd kunnen interpreteren en dat wil onze verliefde Antonette natuurlijk niet hebben! Ze heeft al zo veel tegenslag in de liefde gekend. Ik denk dat ze simpelweg meer voor Erik voelt omdat ze aardig met hem op kan schieten en ze het waarschijnlijk leuk vindt om wel eens tegen een andere mannenkop aan te kijken dan die van leeghoofd Iwan, die alle aandacht heeft van de TessaTeef. Zodoende.

gratis en voor niet
pi_260817
Esmeralda bovenaan ????????

Door op Esmeralda te stemmen heren, komt ze heus niet naakt in de playboy.

De hele week heeft ze haar leuk uitgesneden truitjes aangehad en hebben we haar sileconen weer mogen bewonderen.

Is hier nu gestemd op de persoon, of is hier gestemd op het uiterlijk.

Maar goed we gaan maar door we zullen wel zien.

De 3 die overblijven

Esmeralda
Antonette
Iwan

Dat lijkt me duidelijk.

pi_260818
quote:
op 04-24-2000 om 10:08 PM schreef cynix het volgende:
Antje, Antje, Antje, je bent besmet met het slangengif van Tessa! Bij gebrek aan beter nog 1 herkansing, maar ik hou je in de gaten!


Ik ben het met je eens ook best een An fan maar om maar weer eens Tessa de schuld te geven!!! weinig orgineel
pi_260819
quote:
op 04-24-2000 om 10:23 PM schreef Moor het volgende:
Voor de goede orde, TomBombadil, er is bij de begeleiding van de Bus géén enkele psychologisch geschoolde aanwezig, zelfs ook geen 'mental coach' dus. De passagiers denken van wel, omdat ie zo aan hen is voorgesteld. Het is gewoon een produktie-medewerker die zich voor 'psycholoog' uitgeeft. Dit gegeven komt uit zeer welingelichte kring.

Applausje overigens voor Don's rake opmerkingen op de valreep:

- (tegen Sylvana): "Hier wordt ik nou zó moe van" (op de zoveelste stereotiepe vraag)
- (tegen de groep): "Ik wist het al hoor, ze durfden me niet meer aan te kijken !"
- (tegen Erik): "Je praat heel veel, maar er komt niks uit!"

Jammer dat ie weg is, trok zich weinig aan van de 'heersende norm' om alleen maar holle prietpraat uit te slaan.

En Cynix, ik ben het helemaal met je eens dat Antonette zich totaal laat meeslepen. Dat ze haar gesprek met Bianca niet eens meer wist te herinneren toen Sylvana ernaar vroeg is voor mij een teken van die 'trance': de kern-groep had zich al losgemaakt van Bianca en ze volgt deze 'trend' onbewust.

Esmeralda staat opnieuw alleen, en verliest steeds degenen die ze tot 'maatje' neemt of in bescherming wil nemen.
Erik 'valt inmiddels een beetje op haar' en kan komende week de keuze maken tussen de twee 'kampen' : éénmans-kamp Essie of de Tessa-kliek. (Sorry, Dom_is_leuk, maar ik kan echt niks 'goeds' vinden aan het ellebogen-gedrag van Tessa. Hopelijk wordt ze NA de Bus weer een 'ander mens'.)
Waarom een kliek ? Omdat de mannen Iwan en Erik te onbewust zijn om zich niet door 1 vrouw te laten 'sturen'.


Leuk dat je er weer bent Moor, je stukkies werken altijd weer erg verhelderend...
Is het niet strafbaar om je zo maar uit te geven voor Psycholoog of mag iedere krekel zich zo maar voorzien van die titel? Het mag dan wel zo wezen dat de passagiers denken dat 'ie psycholoog is maar dat wordt blijkbaar niet tegengesproken door SBS (wat zijn zij toch een stelletje padjakkers, het wordt iedere keer weer pregnanter)

Ik vond het trouwens zeer kranig van Antonette dat juist zij weer in weerwil van de meerderheid stemde voor DON, dat sterkt mij weer in de gedachte en hoop dat zij de gedoodverfde winnaar moet worden...

De hoop voor Tessa heb ik verloren, zij is nu eenmaal iemand waarvan het slijmerige karakter pijnlijk wordt blootgelegd wanneer er vierentwintig uur camera's op haar staan gericht...

Wat ik mij toch nog steeds afvraag is hoe het die Tessa lukt om haar burgerlijke norm als de heersende de anderen weet op te leggen? Haar wil is wet, zo lijkt het. Waarom komt Antonette daar niet tegen in het geweer? Moor weet jij het?
------------------
gratis en voor niets

[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil (Datum 24 April 2000).]

gratis en voor niet
pi_260820
quote:
op 04-24-2000 om 10:30 PM schreef K-30 het volgende:

Is hier nu gestemd op de persoon, of is hier gestemd op het uiterlijk.


Daar waar geen interessante personen meer overblijven wordt het uiterlijk van doorslaggevend belang...

Alleen Antonette heeft meer te bieden dan haar uiterlijk, maar SBS vindt het natuurlijk niet leuk wanneer zij twee keer na elkaar wordt aangewezen als meest populaire buspassagier...

gratis en voor niet
  maandag 24 april 2000 @ 22:47:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_260821
Tessa en Antonette zijn zo'n beetje operatief aan elkaar genaaid, dit vooral tot vreugde van Tessa, dus het lijkt mij voor de hand liggend dat de bij Antonette lichtelijk optredende 'verzuring', waarvan al eerder in verschillende topics gewag is gemaakt, zijn oorzaak hier in vindt.

Het is overduidelijk (iig voor mij) dat de redactie Tessa 'zo leuk mogelijk' in beeld brengt. Als je dan nagaat wat we toch nog in beeld krijgen, nou daar heb ik dus 'een topje-van-de-ijsberg-gevoel' bij qua 'geslepenheid' van Tessa.

Natuurlijk ben ik subjectief (wie niet?), maar er is toch geen alternatief? Hoe kun je objectief reageren op de subjectieve verslaggeving van SBS?

  maandag 24 april 2000 @ 22:58:00 #12
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260822
Heb het gevoel dat alle voormalige Bullent-fans nu op Esmeralda hebben gestemd....
Hetzelfde gebeurde bij Antonette toen Jop de bus net uit was.
SBS heeft nu wel wat ze wil: 3 jongens, 3 meisjes
  maandag 24 april 2000 @ 23:02:00 #13
2705 cynix
is verdwaald
pi_260823
Ik heb meer het gevoel dat de redactie nog niet wil dat Esmeralda 'vrijwillig' opstapt. De oude garde is al zo uitgedund. Als 'incentive' krijgt ze nu een uitje aangeboden.
pi_260824
quote:
op 04-24-2000 om 11:02 PM schreef cynix het volgende:
Ik heb meer het gevoel dat de redactie nog niet wil dat Esmeralda 'vrijwillig' opstapt. De oude garde is al zo uitgedund. Als 'incentive' krijgt ze nu een uitje aangeboden.


Dat is één reden, maar een tweede plaats was dan ook genoeg geweest. Waarschijnlijk is ze op 1 gezet om wat tegengas te geven aan het Tessa-Ant pact. Als Es op uitbraak gaat, wie zal ze dan meenemen. Ze kan dan het gesloten blok van Tes-Ant-Iwan-Eric openbreken, sterker nog, ze moet wel. Wat zal er gebeuren als zij bijvoorbeeld Iwan meeneemt.
Spanning en intriges, daar gaat het bij TV toch om?

pi_260825
Joh ze hebben weer lekker verdient aan de telefoontjes!
Verleden week Esmeralda op de bank zetten en ja hoor er zijn nog genoeg debielen die denken dat zij een stem hebben en dus bellen zodat alsjeblief Esje in de bus mag blijven.
Het is gewoon weer slim aangepakt.
Ik word zelf kotsmisselijk van ons aller Esje. Moet altijd aan Shekis woorden denken: over wanneer er camera,s in de buurt zijn ze al met haar kont gaat zwaaien en ze lagen plamuur op heeft.Van die camera kan kloppen zie dansje van haar en bianca ! Jezus dat doet mijn dochter van 9 een dansje maken.
Ben benieuwd hoe zij nu met de nieuwe op zal gaan trekken en zich dan weer afzondert of dat ze eieren voor haar geld kiest en zich meer in het groeps gebeuren mengt.
LEAVE ME ALONE
  woensdag 26 april 2000 @ 12:54:00 #16
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260826
Ik word ook vrij moe van Esmeralda.
Ze loopt de hele tijd te zingen, gedraagt zich als een barbiepop, en nog erger: ze loopt heel de tijd te lachen om haar eigen grappige opmerkingen.
Ik vond Seki helemaal niks, maar begin zijn "huppeltrutje" opmerking tegen Esmeralde wel steeds meer te begrijpen (en te waarderen)
  woensdag 26 april 2000 @ 13:03:00 #17
572 Sniper
Gull Catcher
pi_260827
Ik word moe van het hele programma! Sinds ik de connectie legde tussen a)Toenemende misselijkheid, braakneigingen, flauwtes en b)Het in beeld verschijnen van het Monstrum ook wel Tessa genaamd, ben ik ermee gestopt. En aangezien zij maar in die Bus BLIJFT, zal ik ook wel niet meer kijken.

Oja, volstrekt ongefundeerd geef ik de voorkeur aan Es als winnaar. Ik gun Commerz Jop geen enkele indirecte inkomst dus Ant valt af. Over Iwan, Eric en Mike heb ik het niet eens.

Trouwens Iwan zal wel flink balen, weken aan top en dan opeens voorbij gestreefd en hoe. Kwestie van te vroeg Pieken, Iwan, vraag maar aan een willekeurige sporter.

pi_260828
We zullen gewoon af moeten wachten wat de volgende ronde met zich meebrengt. Pas dan kunnen we echt iets gaan zeggen over de strategie van SBS.

Zoals eerder vermeld denk ik dat de laatste drie

Iwan, Essie en Ant zullen zijn.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')