Ik moest een richtprijs noemen maar voor minder mag je hem ook hebben..bied maarquote:Op woensdag 24 maart 2010 02:49 schreef RGS18 het volgende:
250 vind ik nogal een beetje veel. Voor 400 euro heb je een splinter nieuwe 15,6" laptop met specs vele malen beter en nog eens 2 jaar garantie.
Geen probleem, 80 euro inc. ophalen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik ben woonachtig in Leiden, dus daar af te halen, of op te sturen maar dat wordt denk een dure grap.
Fotos worden morgen geplaatst..excuusquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik zal in de loop van de dag ff fotos plaatsen, ook van dat ie aanstaat.
1 ding voordat ie verkocht wordt, me neefje moet nog ff me harde schijf wissen zodat al mijn fotos, muziek en dergelijke eraf zijn, niet dat er wat boeiends opstaat maar wel zo netjes.
Het kan aan mij liggen maar vooralsnog zie ik geen foto's.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik zal in de loop van de dag ff fotos plaatsen, ook van dat ie aanstaat.
1 ding voordat ie verkocht wordt, me neefje moet nog ff me harde schijf wissen zodat al mijn fotos, muziek en dergelijke eraf zijn, niet dat er wat boeiends opstaat maar wel zo netjes.
Moon76 bood een mooi bedrag, als wij overeengekomen zijn lijkt me de fotos plaatsen overbodig, anders gooi ik ze er alsnog op.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef tisauch het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar vooralsnog zie ik geen foto's.
Fine, het was wel handig geweest als je dat had gepost IMHO.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:36 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Moon76 bood een mooi bedrag, als wij overeengekomen zijn lijkt me de fotos plaatsen overbodig, anders gooi ik ze er alsnog op.
Excuse moiquote:Op zondag 28 maart 2010 14:54 schreef tisauch het volgende:
[..]
Fine, het was wel handig geweest als je dat had gepost IMHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |