Wat is dan een vergelijkbaar maar goed product?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ondanks dat het goedkoop is denk ik dat het een beetje zonde van je geld is, zoals Dribbel al zei, zal er waarschijnlijk veel latency zijn (vertraging in spelen en horen dus) en dus niet erg bruikbaar!
Toneport werkt sowieso goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is dan een vergelijkbaar maar goed product?
Just Breathe en Dream Catch Me coming upquote:In behandeling: Je video-instellingen worden opgeslagen zodra je video is geüpload.
Vind ik ook, niet mn favo genre maar somsquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:08 schreef cafca het volgende:
niks mis met een goeie pot metal op z'n tijd.
quote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!, Elke gitarist is welkom!! Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal , snel of langzaam. Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren. Respecteer elkaars smaak en mening.
*stuurt wat riffsquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn Win7 installatie is voorzien van Guitar Rig, Reaper en EZdrummer, POD Studio hangt er aan. Laat de riffs maar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |