Ik zit met een probleempje. M'n vriendin is sinds 8 februari 2002 voor (WAARSCHIJNLIJK) 1,5 jaar naar het buitenland gegaan. Ik hou echt erg veel van haar zei ook van mij. Ik heb het 28 april uitgemaakt zodat we verder konden gaan, want we hadden erg veel verdriet samen. Zei wilde niet dat ik dat deed, maar heb het toch gedaan (wellicht is het ook omdat ik iets voor der beste vriendin begon te voelen). Afijn ik heb sinds 30 april (jaja koninginnendag) wat met haar en afgelopen weekend hebben we t gedaan!
Ik heb nog steeds contact per SMS met m'n Ex, maar wat ik ook doe ik krijg haar niet uit m'n hoofd. Misschien ging ik met der vriendin om weer het liefde dat ik al kwijt was te herleven ik weet het niet. Ik heb heen en weer zitten SMSen en ze zij dat ze een jongen begon leuk te vinden. Ik wil haar niet kwijt en heb me ware gevoelens geuit. Ze wil ook best terug komen naar mij. Hoe pak ik dit aan?, ik bedoel ik wil het wel Nu zeggen is het beter? of wachten totdat ze terug is en dan vertellen?
Ze moet daar weg van der familie, want die accepteren mij niet zolang mijn ouders haar niet accepteren....
Ik heb der hartje al een keer gebroken en ik wil het niet nog een keer ik hou echt alleen van haar!!!
Help me out!!
[Dit bericht is gewijzigd door Slim-Shady op 13-05-2002 13:38]
quote:Winnen? Hmm, zo gaan die dingen niet. Ik neem aan dat ze nog weg is? En het zal ook een tijd duren voordat ze terug is... nu heb je er niks aan dus. Ik zou gewoon afwachten: als je jong bent kan er zo verschrikkelijk veel veranderen in een zeer korte tijd.
Op maandag 13 mei 2002 13:47 schreef Slim-Shady het volgende:
Ik voel voor me Ex (me eerste en echt liefde) het meeste voor die andere was het gewoon 3 maanden lang iets samen doen stappen en film kijken enzo, ik miste dat zo erg met m'n liefje (me Ex dus). Ik wil gewoon verder met me Ex, maar ze vind die jongen die ze kent ook heel lief. Ik moet haar weer winnen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |