Goede vraag. Ik doe al mee sinds contest 3 en ik heb nog steeds geen patroon kunnen ontdekken waardoor er de ene keer veel en de andere keer weinig deelnemers zijn. Moeilijkheidsgraad speelt mee, maar met name voor het aantal inzendingen t.o.v. het aantal mensen dat "tvp't". Vaak is het ook een kwestie van puur toeval of je topic opvalt bij mensen die regelmatig meedoen. Ik zou haast denken dat een mailinglist naar "bekende" deelnemers nog voor de grootste opkomst zou kunnen zorgen. Er komen zo nu en dan mensen bij, en er vallen er ook enkele af (Trancelocator blijft wat dat betreft mijn grootste vraagteken, van Flamebringer weet ik dat hij nog steeds wel regelmatig meekijkt (halloquote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef Grobbel het volgende:
Heeft het trouwens wel zin om al op korte termijn een nieuwe contest online te knallen? Aangezien deze ook niet echt storm liep. Heb voorlopig ook niet echt inspiratie, maar als het moet kan ik wel wat in elkaar draaien in een week of zo.
Dank Jequote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef Sequencial het volgende:
Laevid, respect voor het thema van de contest en het werk dat je er in hebt gestopt!![]()
Je zou toch denken dat je de paplepel wel ontgroeid was ten tijde van de release van 'Expo 2000'.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
Kraftwerk wist ik meteen, maar dat is bij mij ook met de paplepel ingegoten.
joh, bedoelde de plaatjes en dergelijke, maar dat maakt vast niet zoveel uit.quote:Op maandag 26 april 2010 17:28 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch. Of je moet de volgende ook contest 71 noemen
Ik heb zelf die van een contest een tijd terug gejat, aangezien daartussen contests zaten die plaatjes hadden die enkel bij die betreffende contest gebruikt konden worden. Maar als jij een nieuw idee hebt qua plaatjes en dat wil uitvoeren, ga je gang. Maar het hoeft niet.quote:Op maandag 26 april 2010 18:36 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
joh, bedoelde de plaatjes en dergelijke, maar dat maakt vast niet zoveel uit.
Openen in Audacity, opslaan als .wav, .wav openen in audacity en opslaan als mp3?quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:18 schreef Gitank2 het volgende:
Ik heb de contest zo goed als af, toch lijkt het alsof de tracktitels , ondanks alle info te verwijderen nog steeds weergegeven worden door de mediaspeler.
Even kijken hoe ik dat oplos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |