Nu aan ;t bier dan maar?quote:
He shit net te laatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Trev, er zijn mensen uit Aalten op hart van nederland!
Lees Leeuwarden topic dan weet je het antwoord zelf alquote:
Joanne, mokkel dat vermoord is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
He shit net te laatheb je toevallig een naam gezien of zo?
Ik had ;t gelezen, maar een echte vent wil bier na seks.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lees Leeuwarden topic dan weet je het antwoord zelf al
Ik denk een andere als dat jij kent, het gaat hier om Joanne Noordink, dochter van een docent van mij, is ook al weer een jaar geledenquote:
Zij ook niet. Ouders wel, iets met rechtszaakquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat idee had ik al, denk alleen niet dat zij op tv was
Ik heb je docent gezienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk een andere als dat jij kent, het gaat hier om Joanne Noordink, dochter van een docent van mij, is ook al weer een jaar geleden
Oh, nee. Dan is het niet leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk een andere als dat jij kent, het gaat hier om Joanne Noordink, dochter van een docent van mij, is ook al weer een jaar geleden
Daarom dacht ik al dat hun dat waren want die rechtszaak begint nu een keerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij ook niet. Ouders wel, iets met rechtszaak
Oh?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
No shit![]()
[..]
Vooral als je hoort van de daders kant uit wat er gezegd wordt
Ik ga mee, ik moet ook nog steeds douchen.quote:
Duurt altijd zo langquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom dacht ik al dat hun dat waren want die rechtszaak begint nu een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |