TS is ook nog een optiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Of zou het gewoon aan de (rest van de) TT liggen?
De juiste instelling voor een leraarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mijn docent Frans is sowieso niet goed bij zijn hoofd... komt vaak genoeg niet opdagen omdat 'hij geen zin heeft'.
Hoekomtdatdanquote:
Omdat ik nog maar 38 dagen moet(waar dan nog Pasen, Koninginnedag en hemelvaart weg vallen, misschien ook nog wel 5 mei en de dag na hemelvaart, dan heb ik ook nog 3 vakantie dagen waarvan ik er waarschijnlijk al 2 van ga gebruiken) dus ben gewoon bijna klaar.quote:
Waarmee dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar 38 dagen moet(waar dan nog Pasen, Koninginnedag en hemelvaart weg vallen, misschien ook nog wel 5 mei en de dag na hemelvaart, dan heb ik ook nog 3 vakantie dagen waarvan ik er waarschijnlijk al 2 van ga gebruiken) dus ben gewoon bijna klaar.
Het gaat snel hèquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het gaat snel hèwat voor school/stage doe je?
Damn dat is snelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar 38 dagen moet(waar dan nog Pasen, Koninginnedag en hemelvaart weg vallen, misschien ook nog wel 5 mei en de dag na hemelvaart, dan heb ik ook nog 3 vakantie dagen waarvan ik er waarschijnlijk al 2 van ga gebruiken) dus ben gewoon bijna klaar.
Hip!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeker snel, de opleiding is Mediavormgever ik ben dan gegaan voor interactie, loop nu stage bij een bedrijf dat website's maakt
Dat is het zeker, nog maar ruim een maand en dan ben ik klaarquote:
En ik heb er ook plezier in dus beter kan het nietquote:
Tofquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, nog maar ruim een maand en dan ben ik klaar![]()
[..]
En ik heb er ook plezier in dus beter kan het niet
Als ik een keer tijd heb dan wel ja, maar dat kan een beetje lastig zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
TofGa je nog wel een x van je OV misbruik maken en hier langskomen?
Hai timmmmmquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Hallo, gebroed
Heb al wel wat dingen gemaakt ja, voornamelijk vullen van sites, maar dan ook wel ruimte voor eigen creativiteitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hai timmmmm
@Trev: heb je al eens iets gemaakt? Ben best nieuwsgierig
Geen idee ik post elke dag op fok hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Paul, waarom heb ik jou zo'n tijd niet gezien? Ik heb je gemist, mien jung
Gezelligquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik een keer tijd heb dan wel ja, maar dat kan een beetje lastig zijn
Heb wel aantal dagen niet gepost omdat ik meedeed met die wedstrijd wie kan het langste zonder fokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |