quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Sinds wanneer zou je in een topictitel kunnen posten.
Daarom zijn ze er nog welquote:foto Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoog uit een enkele die je bijna nooit ziet/hoort
Ga je je nu ergeren aan onbelangrijke dingen die ik doe?quote:foto Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Stoep, wanneer houd je eens op met dat irritante lapohunten?
Ik denk niet/nooitquote:foto Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Stoep, wanneer houd je eens op met dat irritante lapohunten?
Er klopt iets niet in jou postquote:foto Op dinsdag 23 maart 2010 18:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij denkt niet/nooit?
Ik wist het wel.
Ik erger me er al tijden aan. Dit is volgens mij ook niet de eerste x dat ik er iets overzeg.quote:foto Op dinsdag 23 maart 2010 18:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga je je nu ergeren aan onbelangrijke dingen die ik doe?
Sport ze en bis laterquote:foto Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor het sporten
Oh.quote:foto Op dinsdag 23 maart 2010 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik erger me er al tijden aan. Dit is volgens mij ook niet de eerste x dat ik er iets overzeg.
Succesquote:foto Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Kuzzie op je kontjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Je houdt er neit mee op dus?quote:
Neuh.quote:foto Op dinsdag 23 maart 2010 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je houdt er neit mee op dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop