abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 april 2000 @ 17:32:00 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260773
Even na 17.00 uur werd er door de redactie meegedeeld dat de twee nieuwen (Don en Mike) op de schommelbank moeten gaan zitten.

Ze zijn het niet helemaal met elkaar eens. De meerderheid van dat Mike moet blijven, maar Antonette voelt zich meer tot Don aangetrokken.

De meerderheid beslist, dus Don zal vanavond tijdens de live-uitzending moeten vertrekken.
De bussagiers hebben het duidelijk moeilijk met het feit dat ze het nog niet kunnen vertellen.
Esmeralda vindt het zelfs zeer schijnheilig. Zij heeft er duidelijk problemen mee om nog 3 uur lang niets aan Don te laten merken. (En terecht...)

Voor meer details; zie het streamverslag

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 24 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje QuendaŠ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 april 2000 @ 17:50:00 #2
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260774
Zoals ik ook in het streamverslag al zei, was dit wel te verwachten. Ze kiezen duidelijk voor iemand zoals de rest van de groep. Misschien zijn ze bang dat Don teveel op zou vallen en ze op die manier zelf erg saai zouden overkomen. Ik vind Mike een kruising van Eric en Iwan, dus dat maakt ook meteen duidelijk waarom Tessa perse hem er in wilde hebben
Complimenten voor Antonette, die als enige het lef had echt te zeggen dat ze Don aparter, en wat haar betreft dus leuker vond.
pi_260775
Ik ben drie dagen weggeweest en heb dus geen duidelijke opinie kunnen vormen over Mike en Don. Krijg wel het idee, dat beiden niet bijster interessant zijn. Ik heb weinig over Don gelezen in de streamverslagen m.u.v. zijn goocheltrucs. Die Mike komt bij mij over als zijnde net zo hitsig en banaal als Eric en ik kan me dus heel goed voorstellen, dat Tessa (alweer iemand, die zij kende van vóór de bus!!) het met Mike dus prima ziet zitten.
Het zou me ook niet verbazen, indien Don van het begin af aan al de bui heeft zien hangen en zich daarom voorgenomen heeft een zekere afstand te bewaren.

Wat de tweede stemming betreft hoop ik op een aantal verrassingen:
a: Dat Es de populairste zal zijn en dat bij de aankondiging de camera op Tessa gericht zal staan. Ik wil haar gezicht dan wel eens zien, want zij heeft alweer een tweede uitbraak met Ant in het vooruitzicht.
b: Dat Eric en Tessa samen op de bank komen te zitten, maar ik ben bang, dat we daarvoor nog twee weken moeten wachten.
Met Bianca op de bank is de keuze voor de stemmers wel heel eenvoudig, vooral na al haar drank- en camera-episodes. Ook de steun van Es zal weinig kunnen veranderen aan een snel afscheid van Bianca, het volgende slachtoffer van de bus, die dan weliswaar niet als crimineel de bus verlaat, maar toch als negatief voorbeeld voor "goede" opvoeding slechts bekendheid zal krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 24 April 2000).]

pi_260776
Fondaco, krijg ik 1000 gulden als ik weet waar jij die 3 dagen bent geweest?

Ik vind het eerlijk gezegd heel ver (en overdreven) gezocht dat Tessa in haar hoofd heeft dat ze weer op een uitbraak met Antonette rekent. Jij wil dat zij zo denkt, omdat dat beeld van haar bij jou in je hoofd zit.

pi_260777
jammer hoor. Met die mike erbij wordt het
er vast niet spannender op. Nog een kakker erbij.
Erik, iwan, tessa en dan nu die mike dat zijn
al 4 kakfiguren. Niet dat ik iets tegen die
types heb (in tegendeel) maar met die don erbij was er tenminste weer een heel ander type bijgekomen en de kans op bijv. pittige confrontaties vast groter geweest. jammer maar helaas dat gaat dus niet door.
  maandag 24 april 2000 @ 23:02:00 #6
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260778
quote:
op 04-24-2000 om 07:24 PM schreef arnout het volgende:
jammer hoor. Met die mike erbij wordt het
er vast niet spannender op. Nog een kakker erbij.
Erik, iwan, tessa en dan nu die mike dat zijn
al 4 kakfiguren. Niet dat ik iets tegen die
types heb (in tegendeel) maar met die don erbij was er tenminste weer een heel ander type bijgekomen en de kans op bijv. pittige confrontaties vast groter geweest. jammer maar helaas dat gaat dus niet door.

Wel grappig om te zien dat de passagiers zelf dus helemaal niet zitten te wachten op "spanning" en confrontaties. Ben benieuwd of Mike ook had mogen blijven als het publiek (lees: SBS) het voor het zeggen had gehad

  maandag 24 april 2000 @ 23:15:00 #7
2722 QuendaŽ
*Poison for You.
pi_260779
Wel grappig om vanaf het allereerste moment dat de nieuwen binnenkwamen te zien dat o.a Tessa direct vroeg of zij het programma volgde en informatie hadden.
Toen bleek dat Don dat dus niet had, is deze , direct naar de zijlijn (lees: exit) geschoven.
pi_260780
Quenda, heb jij nu niet ergens diep in je achterhoorfd een stemmetje die zegt "oh wat ben ik toch onzin uit aan het kramen".
Wat wel grappig is, dat men het voor elkaar krijgt van elke beweging in de bus Tessa de schuld te geven. Van elk woordje wat Antonette "fout" zegt, krijgt Tessa de schuld. Begrijp me niet verkeerd ik mag Antonette meer dan Tessa, maar juist in Antonette zie ik iemand die zich niet zo gemakkelijk laat beďnvloeden door anderen. Dus ook niet door Tessa.
pi_260781
quote:
op 04-24-2000 om 06:47 PM schreef Ossie het volgende:
Fondaco, krijg ik 1000 gulden als ik weet waar jij die 3 dagen bent geweest?

Ik vind het eerlijk gezegd heel ver (en overdreven) gezocht dat Tessa in haar hoofd heeft dat ze weer op een uitbraak met Antonette rekent. Jij wil dat zij zo denkt, omdat dat beeld van haar bij jou in je hoofd zit.


Wat zit er voor mij in, als je het niet weet?
Wat Tessa betreft: "Heb je de blik van verstandhouding gezien, die ze Ant toewierp, toen het op stemmen aankwam".
Ik ben het met je eens, dat Ant, wat zelfstandiger wordt en zich begint af te zetten van Tessa. Tenminste daar lijkt het op.

pi_260782
quote:
op 04-24-2000 om 07:24 PM schreef arnout het volgende:
jammer hoor. Met die mike erbij wordt het
er vast niet spannender op. Nog een kakker erbij.
Erik, iwan, tessa en dan nu die mike dat zijn
al 4 kakfiguren. Niet dat ik iets tegen die
types heb (in tegendeel) maar met die don erbij was er tenminste weer een heel ander type bijgekomen en de kans op bijv. pittige confrontaties vast groter geweest. jammer maar helaas dat gaat dus niet door.

Met enige spijt maken wij van Elnocotech bekend: dat Mike een ge-update versie is van de Iwan 2.1. De spraakmodule is in deze versie ontdaan van het veelvuldige čh, ennuh, weetjewel, zoooo en meer van dat soort kleinigheden. De Mike 2.2 is in opdracht van JdM-producties (?) voorzien van 'de verrassingsmodule'.(!)

Elnocotech wijst iedere aansprakelijkheid voor het functioneren van deze 'verrassingsmodule' van de hand.
JdM-producties heeft zelf deze chip geleverd. (Illegale circuit?)

Wil men hiermee aangeven, 'dit is de winnaar'? Graag zien wij hoe straks die instabiele winnerssoftware uit Korea ten onder gaat aan de uiterst stabiele software van de Iwan 2.1.

pi_260783
quote:
op 04-24-2000 om 06:47 PM schreef Ossie het volgende:
Fondaco, krijg ik 1000 gulden als ik weet waar jij die 3 dagen bent geweest?

Ik vind het eerlijk gezegd heel ver (en overdreven) gezocht dat Tessa in haar hoofd heeft dat ze weer op een uitbraak met Antonette rekent. Jij wil dat zij zo denkt, omdat dat beeld van haar bij jou in je hoofd zit.


Wat zit er voor mij in, als je het niet weet?
Wat Tessa betreft: "Heb je de blik van verstandhouding gezien, die ze Ant toewierp, toen het op stemmen aankwam".
Ik ben het met je eens, dat Ant, wat zelfstandiger wordt en zich begint af te zetten van Tessa. Tenminste daar lijkt het op.

  dinsdag 25 april 2000 @ 00:10:00 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260784
quote:
op 04-24-2000 om 11:21 PM schreef Ossie het volgende:
Quenda, heb jij nu niet ergens diep in je achterhoorfd een stemmetje die zegt "oh wat ben ik toch onzin uit aan het kramen".
Wat wel grappig is, dat men het voor elkaar krijgt van elke beweging in de bus Tessa de schuld te geven. Van elk woordje wat Antonette "fout" zegt, krijgt Tessa de schuld. Begrijp me niet verkeerd ik mag Antonette meer dan Tessa, maar juist in Antonette zie ik iemand die zich niet zo gemakkelijk laat beďnvloeden door anderen. Dus ook niet door Tessa.

Ossie, ik vind het heel knap van je dat je zo objectief over Tessa kunt blijven denken, mij lukt dat helaas ook niet. Maar het is niet zo dat alles wat door Antonette fout wordt gezegd, op het bordje van Tessa wordt geschoven. Antonette heeft een paar dagen geleden als een soort Siamese Tweeling met Tessa opgetrokken, gelukkig lijkt ze nu weer wat zelfstandiger te zijn. Ik ben het volledig met je eens dat Antonette een sterke vrouw is die zich niet makkelijk door Tessa zal laten inpakken.

Maar dat wil nog niet zeggen dat Tessa zo'n leuke meid is. Volgens mij weet Tessa heel erg goed tot hoe ver ze kan gaan, en wanneer ze wel en niet iets kan zeggen!

Is er trouwens iemand die vannacht de beelden heeft gezien van Tessa en Bianca? Ik wil het nu weten; lachtte Tessa om Bianca, of keek ze pisnijdig rond???

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje QuendaŠ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 25 april 2000 @ 00:38:00 #13
2722 QuendaŽ
*Poison for You.
pi_260785
quote:
op 04-24-2000 om 11:21 PM schreef Ossie het volgende:
Quenda, heb jij nu niet ergens diep in je achterhoorfd een stemmetje die zegt "oh wat ben ik toch onzin uit aan het kramen".
.

Nee Ossie, dat gevoel heb ik absoluut niet.
Het eerste wat er namelijk gebeurt als er nieuwe passagiers in de bus komen, is een "kruisverhoor", waar Tessa het woord neemt.
Tes: hebben jullie dit gezien?"
-is Dat uitgezonden?"
_- hoe gaat het stemmen?
-en ga zo maar door

Vanaf het moment dat de nieuwelingen in de bus komen, tot het moment dat er echt nix nieuws meer te vertellen is.
Zo ook vanavond, Tessa heeft wederom wel ruim een uur lopen zeuren tegen Mike over"hoe je overkomt in het programma, wat er uitgezonden is, en hoe het op het internet gaat"
(terwijl ze afgelopen zaterdag daarover ook al ruim een uur had lopen zeveren tegen Mike (alleen Don wist erg weinig, dus daar had ze helemaal nix aan)

Nanda was ietsje feller in het beantwoorden van dit soort vragen....( die zei o.a tegen Tessa , over de uitzending van het buitensluiten van de dames,"Tessa, geloof me, dat wil je niet zien".
Bianca wist toch ietsje meer te vertellen in het begin.

Ook Erik verteld "lekker veel", iets wat Paul dus niet deed.

Dus "in mijn achterhoofd"spelen dit soort dingen wel degelijk mee.

[Dit bericht is gewijzigd door QuendaŽ (Datum 25 April 2000).]

  dinsdag 25 april 2000 @ 00:39:00 #14
2722 QuendaŽ
*Poison for You.
pi_260786
quote:
op 04-25-2000 om 12:10 AM schreef Sanne het volgende:
Is er trouwens iemand die vannacht de beelden heeft gezien van Tessa en Bianca? Ik wil het nu weten; lachtte Tessa om Bianca, of keek ze pisnijdig rond???


Ze keek pisnijdig rond en lachte af en toe Bianca uit.

  dinsdag 25 april 2000 @ 00:43:00 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260787
Dank je wel Quenda! Ik ging helemaal aan mijzelf twijfelen.

Droom sinds een paar dagen zelfs van het Forum, maar ik hoorde van Ossie dat dat vrij normaal was

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje QuendaŠ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 25 april 2000 @ 00:46:00 #16
2722 QuendaŽ
*Poison for You.
pi_260788
*grin*
dat heb ik ook, tijd voor een Fok psych of mentall coach?
pi_260789
Jongens jongens, denken jullie wel om jullie gezondheid!!!
pi_260790
Tja, Sanne. We hadden dus allebei gelijk!!
Jij zei dat ze pisnijdig keek, en ik zei dat ze meer aan het lachen was.
Quenda zegt dat ze het allebei deed.

Kortom ik wil het gewoon nog een keer zien!!

En inderdaad, ik kan nog steeds goed objectief naar Tessa kijken. Ik zeg niet dat ik haar geweldig vind, maar ik zeg ook niet dat ik haar vreselijk vind.
Ik vind haar stem af en toe flink irritant, maar dat ga ik verder niet associeren met haar persoonlijkheid.

Fondaco, ik doe een gokje: HIT????

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 25 April 2000).]

pi_260791
quote:
op 04-25-2000 om 04:04 PM schreef Ossie het volgende:
En inderdaad, ik kan nog steeds goed objectief naar Tessa kijken. Ik zeg niet dat ik haar geweldig vind, maar ik zeg ook niet dat ik haar vreselijk vind.
Ik vind haar stem af en toe flink irritant, maar dat ga ik verder niet associeren met haar persoonlijkheid.

Fondaco, ik doe een gokje: HIT????


Ossie je bent een kei.
Dat je nog objectief naar Tessa kunt kijken, terwijl de intriges en plannetjes voor intriges vanaf haar gezicht druipen is meer dan bewonderendswaardig. Trouwens ik vind haar stem niet alleen irritant, maar vooral haar uitspraken.
Indien Tessa je vriendin is, heb je geen vijanden meer nodig, maar wel een ongelooflijke zin voor overleven.

Wat bedoel je met "HIT"?. Mis ik weer eens iets, wat kinderlijk eenvoudig is, zoals met Wally (die ik dus echt niet ken)?

pi_260792
Nah, laat maar Fondaco, ik dacht weer effe slim te zijn

Maar net zoals ik Sabine hartstikke objectief kon bekijken ten tijde van BB, lukt het me nu ook.
Tja, ik zeg het eigenlijk verkeerd. Ik probeer niks, ik voel die haat jegens Tessa gewoon niet.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')