Ik heb helemaal niets om geil van te wordenquote:
Dan moet je even tussen de eerste 100 posts van dit topic kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets om geil van te worden
Das toch niet zo vreemd, een LP duurt toch meestal wel langer als 10 minuten ? Of draai je een LP van de kermisklanten, dan kan ik me voorstellen dat je die snel afzet.quote:
Nee dan word ik viesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je even tussen de eerste 100 posts van dit topic kijken
Ja nee af en toe heb ik even "zo'n" bui en ga ik LP's luisteren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:47 schreef creno het volgende:
[..]
Das toch niet zo vreemd, een LP duurt toch meestal wel langer als 10 minuten ? Of draai je een LP van de kermisklanten, dan kan ik me voorstellen dat je die snel afzet.
quote:
Je zult morgen maar vrij moeten zijn...quote:
Ik zou voor de trein springen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zult morgen maar vrij moeten zijn...
Vervelend he?
Nja jij woont er dan ook vlakbij...quote:
Er staat een hek in de weg...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja jij woont er dan ook vlakbij...
Weet het, ben er wel eens geweest... hangt wel een leuk sfeertjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:39 schreef Stroekie het volgende:
@the vulture je moet toch eens bij je om de hoek naar Verkadefabriek toe, is een fraai complex !
alleen al 6 bioszaaltjes met leuke gele bankjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet het, ben er wel eens geweest... hangt wel een leuk sfeertje
binnenkort nog maar eens terug als ze weer millennium triologie marathon hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
in elk geval de moeite waard om op weg naar huis een tussenstop te makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |