Ken ik ook niet . Bel mensen en speel spelletjes op iPhone.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Van Grindr, als in "Van de applicatie Grindr bedoel je?"
die zit nog in de luiersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
ik dacht dat ie had aangegeven dat ie klaar was met jongemannen..![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)ijn_toyboy_zien.html
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:57 schreef Deceit het volgende:
en hij is acteur!
Desperate Househusband II
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dan. Daar is ie weer.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee hoor, die is boven de 20quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]He? mis ik iets? je kent m?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dan. Daar is ie weer.
dat is zo'n germknödelfunctie...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Deceit het volgende:
Wat is Grindr dan? een (gay)applicatie van iphone?
Ik heb Android.. dus geen Iphone applications
Ja ik ken 'm ja.quote:
Hoe ken je zo'n figuur dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ken 'm ja.
Hem bedoel je toch, of niet?
Anders weet ik niet wie je bedoelt met "de jongen van angel's telefoon"
Ja is een gay-apps op de iPhone ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Deceit het volgende:
Wat is Grindr dan? een (gay)applicatie van iphone?
Ik heb Android.. dus geen Iphone applications
hmm die heb ik paar weken geleden opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dat is zo'n germknödelfunctie...
Is extra...
quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Deceit het volgende:
He? bedoelde die jongen die je gepost had die een telefoon in de hand had!
Ohh oostenrijkfan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon maanden in de bergen en alles en Oostenrijk en restaurantjes en stadjes en dorpjes en dingen...
Ik doe niet aan snuif of enige andere drugs.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe ken je zo'n figuur dan?
Komt'ie af en toe wat snuif brengen ofzo?
Ik bedoel... die zie ik hier niet bepaald even op de thee komen, zeg maar...
hmmja maar eigenlijk vind ik die van jouw interessanter jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan snuif of enige andere drugs.
En ik dacht dat deceit de jongen die ik laatst poste, van mijn telefoon.
maar hij bedoelde de jongen van net, met de telefoon.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan snuif of enige andere drugs.
En ik dacht dat deceit de jongen die ik laatst poste, van mijn telefoon.
maar hij bedoelde de jongen van net, met de telefoon.
Die is ook bereikbaarderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja maar eigenlijk vind ik die van jouw interessanter ja
Ben jij Oostenrijker??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohh oostenrijkfan?
Ik ben oostenrijker
ga elk jaar daartoe.. familie in Kitzbühel zitten
Okay In Your Head he en uitkijken voor zakkenrollers!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar de HMH!
Doeiiii, cranberries here I come
HOE KOM JE AAN DIE FOTO!!quote:
Ik me hele leven! ik bedoel dan eh ben half oostenrijker! Mijn vader komt er vandaan..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij Oostenrijker??Ik kom er graag ja, geweldig!
En nog familie in Kitzbühel ook, dus een slofje Camel mee en je bent weer zoet voor de komende weken?
![]()
Maar wel gaaf! Hoe lang woon je al hier in Holland dan?
Nee nee, dat niet, maar veel wintersport en zomervakanties. Bregenz, Königsleiten, Flachau, Bad Kleinkirchheim, nou ja en nog een heleboel meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik me hele leven! ik bedoel dan eh ben half oostenrijker! Mijn vader komt er vandaan..
Heb wel een in Wenen gewoond en in Innsbrück..
Wenen is niet te doen! Verschrikkelijk 'land'.
Tirol daarentegen..!
En jij was maanden in Oostenrijk?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij Oostenrijker??Ik kom er graag ja, geweldig!
En nog familie in Kitzbühel ook, dus een paarslofjeslofjes Camel Kent/Barclay mee en je bent weer zoet voor de komende weken?
![]()
Aww, en weleens in Kitzbuhel geweest? Of naar de Hahnenkammrennen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee nee, dat niet, maar veel wintersport en zomervakanties. Bregenz, Königsleiten, Flachau, Bad Kleinkirchheim, nou ja en nog een heleboel meer.
Nee allebei niet!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Aww, en weleens in Kitzbuhel geweest? Of naar de Hahnenkammrennen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou wel van wat beharing bij een man
aww, MOET je naar heen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee allebei niet!Nóg niet, althans..
![]()
Jaquote:
Ik heb helemaal niets om geil van te wordenquote:
Dan moet je even tussen de eerste 100 posts van dit topic kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets om geil van te worden
Das toch niet zo vreemd, een LP duurt toch meestal wel langer als 10 minuten ? Of draai je een LP van de kermisklanten, dan kan ik me voorstellen dat je die snel afzet.quote:
Nee dan word ik viesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je even tussen de eerste 100 posts van dit topic kijken
Ja nee af en toe heb ik even "zo'n" bui en ga ik LP's luisteren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:47 schreef creno het volgende:
[..]
Das toch niet zo vreemd, een LP duurt toch meestal wel langer als 10 minuten ? Of draai je een LP van de kermisklanten, dan kan ik me voorstellen dat je die snel afzet.
quote:
Je zult morgen maar vrij moeten zijn...quote:
Ik zou voor de trein springen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zult morgen maar vrij moeten zijn...
Vervelend he?
Nja jij woont er dan ook vlakbij...quote:
Er staat een hek in de weg...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja jij woont er dan ook vlakbij...
Weet het, ben er wel eens geweest... hangt wel een leuk sfeertjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:39 schreef Stroekie het volgende:
@the vulture je moet toch eens bij je om de hoek naar Verkadefabriek toe, is een fraai complex !
alleen al 6 bioszaaltjes met leuke gele bankjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet het, ben er wel eens geweest... hangt wel een leuk sfeertje
binnenkort nog maar eens terug als ze weer millennium triologie marathon hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
in elk geval de moeite waard om op weg naar huis een tussenstop te makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw pics hebben ons afgeschriktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo de rust is weer terug zie ik?
Maar goed, een erg onbereikbaar modelquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Precies!
Ang3l heeft geen smaak
eind juni sta ik er weer voor het 3de achtereenvolgende jaar met een voorstelling op LINK 2010quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:39 schreef Stroekie het volgende:
@the vulture je moet toch eens bij je om de hoek naar Verkadefabriek toe, is een fraai complex !
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar goed, een erg onbereikbaar model
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar pagina's terug maakte Ang3l een vergelijkbare opmerking.quote:
Waarop Stuart.Alan.Jones reageerde met een foto van zichzelf:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Hier? Waar?
Dat zijn allemaal onbereikbare modellen!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]Die volgens Ang3l echter vooral onbereikbaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat model is wel bereikbaar?quote:
Vind dat Stuart.Alan.Jones er lang zo lekker niet uitziet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:30 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Een paar pagina's terug maakte Ang3l een vergelijkbare opmerking.
[..]
Waarop Stuart.Alan.Jones reageerde met een foto van zichzelf:
[..]
Die volgens Ang3l echter vooral onbereikbaar is.
Klopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind dat Stuart.Alan.Jones er lang zo lekker niet uitziet.
Dat zou wel heel erg zijn, dat nieuwe apparaat staat er pas een weekquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Storing aan de koffie is ook vele malen erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |