Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mdrop op 23-03-2010 15:22:24 ]
dat is toch de naam van alle 3 delen samen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
Ik lees In de ban van de ring. En er zit een moslima naast me die enorm stinktDood aan overvolle treinen!
een buis?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef haakon het volgende:
[..]
ik nog anderhalf
thuis maar eerst eem een buis lostrekkn
pot bierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is toch de naam van alle 3 delen samen?en heb je De Hobbit ook al eens gelezen?
[..]
een buis?
Ja. De Nederlandse naam... Nederlanders zijn echt prutsers kwa vertalenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is toch de naam van alle 3 delen samen?en heb je De Hobbit ook al eens gelezen?
[..]
een buis?
i know, dat klinkt vaak voor geen meterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De Nederlandse naam... Nederlanders zijn echt prutsers kwa vertalenThe Lord of the Rings - In de ban van de Ring
Sjoerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Ik lees net op twente site dat ze alle thuis wedstrijden al in de verkoop hebben gedaan, en dus alles al uitverkocht is, wat fucking belachelijk, normaal zijn ze nooit zo vroeg.
Ik ben 13 juni jarig, kom je op mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Fems het volgende:
Dank jullie wel!![]()
Nu nog vooruitzicht op vakantie vanaf 10 juni!
Robin, morgen trein half uurtje later dan zaterdag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben 13 juni jarig, kom je op mijn verjaardag?
Jij ging Bentelo, eigen vervoer of taxi of wat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben 13 juni jarig, kom je op mijn verjaardag?
Zekerssssssss.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robin, morgen trein half uurtje later dan zaterdag?
Er gaat taxi vanuit fleringen met 50 manquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jij ging Bentelo, eigen vervoer of taxi of wat?
ik ga misschien om 2 uur al op de Oude Markt zitten en in de auto met collega mee; maar als dat niet doorgaat, ga ik zelf met de auto en neem ik ook die trein richting Enschedequote:
is fleringen zo groot?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er gaat taxi vanuit fleringen met 50 man
Oke zelfde als Albergen dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er gaat taxi vanuit fleringen met 50 man
Ooh je bedoelt of ik weer met die trein naar Enschede ga.. nee dat doe ik niet. Ik ga ook eerst naar de Oude Markt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga misschien om 2 uur al op de Oude Markt zitten en in de auto met collega mee; maar als dat niet doorgaat, ga ik zelf met de auto en neem ik ook die trein richting Enschede
Nee 1000 personen. Alleen wel allemaal zuipkanonnen hé.quote:
nicequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh je bedoelt of ik weer met die trein naar Enschede ga.. nee dat doe ik niet. Ik ga ook eerst naar de Oude Markt.
Hoe zou het trouwens gaan met een huldiging (na evenaring van vorig seizoen zijn ze het al verplichtquote:
de wedstrijd wanneer het beslist kan/gaat worden (als het op de laatste speeldag is), wordt dan vast en zeker uitgezonden in het stadion (en/of op de Oude Markt)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe zou het trouwens gaan met een huldiging (na evenaring van vorig seizoen zijn ze het al verplicht), in de binnenstad of toch op die zaaie vlakte bij het stadion. Vooral bij een mogelijk kampioenschap zie ik nooit gebeuren dat al die lui in de binnenstad kunnen
.
Zo lelijk dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de wedstrijd wanneer het beslist kan/gaat worden (als het op de laatste speeldag is), wordt dan vast en zeker uitgezonden in het stadion (en/of op de Oude Markt)en de huldiging zal ivm de ruimte wel bij de Veste zijn...
als het op de laatste wedstrijd aankomt, is dat uit tegen NACquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zo lelijk dus, was eigenlijk van plan om de wedstrijd in de binnenstad mee te maken aangezien ik in het stadion niet op de beste plekken zit qua publiek om het maar zacht uit te drukken.
welke smaak had je?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef Assiej het volgende:
Gooit magnum stokje in de prullenbak en maakt dr mond schoon van de chocola
Ja maar neem aan dat ze rond Twente - Feyenoord toch wel weten of we binnen zijn of helemaal nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het op de laatste wedstrijd aankomt, is dat uit tegen NAC
Nee zoveel smeer ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke smaak had je?en hele mond onder chocola?
dat is nog maar afwachten hoor!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar neem aan dat ze rond Twente - Feyenoord toch wel weten of we binnen zijn of helemaal niet.
lekkâhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee zoveel smeer ik nou ook weer niet
Almondmijn laatste 2 uur tekenen vielen weer uit net als gister
![]()
ik hoop morgen ook maarja zul je zien, vast niet....
True, hij was lekker alleen snel opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
lekkâhen je deed het voorkomen alsof je overal chocola had zitten
dat is altijd zo, wanneer je het het beste kunt gebruiken; gebeurt het niet
dan neem je er lekker nog 1quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
True, hij was lekker alleen snel opmorgen heb ik sowieso een klotendag qua uren
Asje kan weer MMS ontvangen dus kom maar op met die foto's allemaal
hoest hier btw?
Ik ga er vanuit dat er voor die tijd wel zekerheid is dan wel een misstap van Twente danwel Ajax, PSV reken ik niet echt meer op.quote:
Ik heb natuurlijk ook weer geluk, 20 graden en eerste 3 vrij tot half 6!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:09 schreef Assiej het volgende:morgen heb ik sowieso een klotendag qua uren
Heb zondag ook al een gehad blijf niet bezigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan neem je er lekker nog 1ik heb dus morgen een mooie dag, 's middags vrij ivm Twente
en wat voor foto's wil je hebben dan?
hier verder alles goed, dagje loopt ten eindeen bij jou?
ik geef PSV nog 5% kans, Ajax 40% en FCT 55%quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er voor die tijd wel zekerheid is dan wel een misstap van Twente danwel Ajax, PSV reken ik niet echt meer op.
2 ijsjes in 2 dagen, nounou wat veelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heb zondag ook al een gehad blijf niet bezig
Doe maar luxe, volop feesten dus als het een gewonnen wedstr. is?
Stuur maar wat creatiefs
iets waar ik vrolijk van word
Hier gaat ie ook goed
nog een weekjeee und dan birthday-party machen
werkzequote:
Ik vind het niet erg maar mijn ouders welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
2 ijsjes in 2 dagen, nounou wat veelflink feestje bouwen als we de finale halen inderdaad, maar moet donderdag wel gewoon werken
en de trein is rond half 3 terug in Enschede
en ik zal eens nadenken over wat creatiefs/vrolijks
wanneer houd je je verjaardag dan, paaszaterdag?
Hier kan ik me eigenlijk ook wel in vinden maar vijf procent is dan ook zo goed als te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik geef PSV nog 5% kans, Ajax 40% en FCT 55%
ja, die verrassing gaat goedkomenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg maar mijn ouders wel
gezien ik alles op eet enzo
en magnums zijn net pakjes boter
Ik ben er dan niet eens en 2e paasdag ook niet + ik heb toetsweek,
gaat erg lekker
ik heb dus geen idee wanneer maar ik ga volgende week wel eerder weg van school anders ben ik pas om half 5 vrij + nog met de bus/trein etc.
nog suggesties?
denk maar goed naje weet me vast wel te verrassen
Half 3 alsin snachts? ....... (dan rijdt er toch geen trein)
klopt, maar ze hebben nog steeds iets van een kansquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier kan ik me eigenlijk ook wel in vinden maar vijf procent is dan ook zo goed als te verwaarlozen.
* Mdrop beeld zich ineens hele rare dingen in....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Assiej het volgende:
Ik vind het niet erg maar mijn ouders wel
gezien ik alles op eet enzo
Vertelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop beeld zich ineens hele rare dingen in....
koop dan meteen een heel huis voor mijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, die verrassing gaat goedkomenen inderdaad half 3 's nachts weer terug in Enschede, speciale voetbaltrein voor alle FCT-supporters
je moet gewoon je eigen Magnums kopen, niemand die er dan wat over te zeggen heeft
[..]
klopt, maar ze hebben nog steeds iets van een kans
dat kan niet, heb dat geld nodig voor een huis voor mezelfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
koop dan meteen een heel huis voor mij
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stukken uit de bank gegeten enzo, of zijn het alleen maar 'eetbare' dingen die jij eet?
egoistquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan niet, heb dat geld nodig voor een huis voor mezelf
dan ga je toch aan hem likken; doe je er langer meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef Assiej het volgende:
als ik een lekker snoepje ?(lkkre vent) in de stad zie lopen
tsja wil ik wel aan hem knagen maar dat zou zonde zijn
Oke klinkt allemaal nog redelijk 'normaal', dat van de kerst is natuurlijk ook zeer efficiënt, onthouden voor komende editie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef Assiej het volgende:ik eet alleen wat echt eenbaar is
alhoewel, met kerst eten we tevens de borden op, scheelt afwas
als ik een lekker snoepje ?(lkkre vent) in de stad zie lopen
tsja wil ik wel aan hem knagen maar dat zou zonde zijn
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ga je toch aan hem likken; doe je er langer mee
ga er binnenkort misschien ff goed induiken, wat ik qua inkomen zou kunnen krijgen aan hypotheek; en dan weet ik ook wat ik daarvoor kan kopenquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke klinkt allemaal nog redelijk 'normaal', dat van de kerst is natuurlijk ook zeer efficiënt, onthouden voor komende editie.
Kopen nog welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga er binnenkort misschien ff goed induiken, wat ik qua inkomen zou kunnen krijgen aan hypotheek; en dan weet ik ook wat ik daarvoor kan kopen
als mijn inkomen het toelaat, dan het liefst kopenquote:
nee, zo was mijn post niet bedoeldquote:
'Verre' niet, dacht altijd dat je er nog aardig in de buurt zat, en dat bevestigt je vorige post weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:43 schreef Assiej het volgende:
![]()
dacht je dat ik verre van 'normaal' was dan?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
'Verre' niet, dacht altijd dat je er nog aardig in de buurt zat, en dat bevestigt je vorige post weer.
Natuurlijk, kwam misschien niet zo over maar het was zeker een compliment!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
ik hoop dat ik het op mag vatten als compliment
?
thanksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Natuurlijk, kwam misschien niet zo over maar het was zeker een compliment!
PS: Wil je niet te veel smileys gebruiken daar kan ACT-F namelijk niet tegen!
* Mdrop gaat eten!
Werd je niet helemaal gek?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef Redbaron het volgende:
vdomme ik heb ineens geen inet toegang meer. modem en router al van t stroom gehad maar niets hoor.
Toevallig internetplusbellen van kpn? Of iets van kpn? Bij mij lag 't er gisteravond helemaal uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:00 schreef Redbaron het volgende:
justin, hoe lang moet dat pingen duren? heb nu een waslijst
nope ziggo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toevallig internetplusbellen van kpn? Of iets van kpn? Bij mij lag 't er gisteravond helemaal uit.
Kon geen host of niks bereiken.
Heb je de -t er wel achter gezet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:00 schreef Redbaron het volgende:
justin, hoe lang moet dat pingen duren? heb nu een waslijst
Wij hadden het rond een uur of zes ook... Geen internet, geen telefoon.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nope ziggo.
Nu modem opnieuw gereset en nu wel weer inet. Voor zolang t duurt
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je de -t er wel achter gezet?
hmm denk dat ziggo dan weer aan t kutten was. idd rond 6u begon tquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hadden het rond een uur of zes ook... Geen internet, geen telefoon.
Hij hoort dan na 4x te kappenquote:
zonder de -t doet ie wel 4x, 4verstuurd, 4 ontvangen ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij hoort dan na 4x te kappen
Kreeg je antwoord van je kaart of niet?
edit: verrek, hier gaat ie ook gewoon door
Dan is dat ding gewoon goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zonder de -t doet ie wel 4x, 4verstuurd, 4 ontvangen ofzo
Dat kan ik al 2,5 jaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Best grappig, beetje internetten op een telefoon
joah maar op een samsung h1 niet heel handig met dat touchscreenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Best grappig, beetje internetten op een telefoon
Dat wil je niet, want ik kan het al ruim 3 jaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wow stoer heey!
Mag ik je aanraken?![]()
Werkt leuk op een iPhonequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah maar op een samsung h1 niet heel handig met dat touchscreen
Nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wow stoer heey!
Mag ik je aanraken?![]()
Hoe lang ga je nu toespelingen doen op je nieuwe telefoon? Tot de eerste zegt: Wauw, cool! Tof! Een iPhonequote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang ga je nu toespelingen doen op je nieuwe telefoon? Tot de eerste zegt: Wauw, cool! Tof! Een iPhone![]()
![]()
?
Congratz with the new toy
JAA JE RAAKT ME AANquote:
Neem er dan ook één!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil ook een mobiel met internet. Zit me vaak te vervelen op 't wark.
Whehe dat bedoel ikquote:
Kost allemaal geld.quote:
¤10 in de maand voor het internetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Kost allemaal geld.
Bellen en smsen doe ik niet heel veel.
Dus tis zo'n zonde.
Ja en 300 voor een mobiel.quote:
Wel goed voor je sociale contactenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja en 300 voor een mobiel.
Of abbo maar dan moet ik dus veel bellen en smsen wat ik dus niet doe.
Die moeten ook gewoon werken.quote:
Abbo is stuk goedkoper dan btg. als je tel nog goed is miss sim only?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en 300 voor een mobiel.
Of abbo maar dan moet ik dus veel bellen en smsen wat ik dus niet doe.
En van hun vrije tijd genieten. Dan komt zo'n lulijzer goed van pasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Die moeten ook gewoon werken.
Ik bel geen 20 euro in de maand weg. En dat betaal je zeker wel als je een telefoon wil met internet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Abbo is stuk goedkoper dan btg. als je tel nog goed is miss sim only?
Ik betaal maandelijks 24,50 incl. onbeperkt internet en 150 belminuten in de maand en gratis telefoon (Nokia E71) bij een 2-jarig contract. Ik zou toch eens goed rondkijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik bel geen 20 euro in de maand weg. En dat betaal je zeker wel als je een telefoon wil met internet.
En sim only kan ook niet want ik heb een nokia 6300.. Dat is niet echt prettig internetten.
Ik wil ook douchenquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb lekker geen internet op m'n telefoon!, haha!, en ik mis niets want ik bel toch alleen maar!
Jamaar zoveel bel ik dus nooit. Dus dan heb ik er toch niks an.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik betaal maandelijks 24,50 incl. onbeperkt internet en 150 belminuten in de maand en gratis telefoon (Nokia E71) bij een 2-jarig contract. Ik zou toch eens goed rondkijken.
jij was niet bij Texquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb lekker geen internet op m'n telefoon!, haha!, en ik mis niets want ik bel toch alleen maar!
Wat? net? nee haha, druktequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef omearos het volgende:
[..]
jij was niet bij Tex![]()
Ow, en ik heb ook geen internet op mijn telefoon. Kan ook niet zeggen dat ik het mis ofzo.
Ik snap dat niet, wordt al vaak zat met mailtjes lastig gevallen, snel typen lukt je niet met die dingen, en bellen is sneller.quote:
Goed dat je het zegt, dat programma is echtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:54 schreef Ballantines het volgende:
Over een half uurtje weer vermakelijke tv met de rijdende rechter
Burgerlijk recht is saai manquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dat programma is echt
Hoi Henrike.quote:
Alleen maar bellen met een telefoon? Dat is zoooo 1896quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik zou niet weten hou ik die dodelijke busritten doorkom als er weer geen bekende in de bus zit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef omearos het volgende:
Kan ook niet zeggen dat ik het mis ofzo.
ach en wee, die goede oude tijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen maar bellen met een telefoon? Dat is zoooo 1896
je vervelen is een kunstquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hou ik die dodelijke busritten doorkom als er weer geen bekende in de bus zit.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen maar bellen met een telefoon? Dat is zoooo 1896
Naar buiten kijken en wegdromenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef Mdrop het volgende:
Ik zou niet weten hou ik die dodelijke busritten doorkom als er weer geen bekende in de bus zit.
Ik denk dat de stagiairs donderdagmorgen de koffie voor MIJ klaar hebben gemaaktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik weet het, zorg jij nou maar dat je donderdag de koffie klaar hebt
Hehe, en zo hoort hetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat de stagiairs donderdagmorgen de koffie voor MIJ klaar hebben gemaakt
Of gewoon niet met de bus gaan, is nog sneller ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef Robinhoo het volgende:
Gewoon met ipod in de bus, dan kan ik het wel baas
Waar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoi Henrike.
Ik zag je fietsen vrijdag of zaterdagmiddag.
Portlandweg. Kan dat?quote:
Hoe moet ik dat doen als 17-jarige?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Of gewoon niet met de bus gaan, is nog sneller ook
Ja dat kan goed kloppen. Waarschijnlijk was dat vrijdag danquote:
Maar die burenruzie's nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Burgerlijk recht is altijd saai
Ouder wordenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen als 17-jarige?
goedzo 14.gif ik ookquote:
quote:
trustenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:
welk spelletje?
Truste skatquote:
Truste schoonheidquote:
ninja editquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:23 schreef Mdrop het volgende:
Goedemorgen!!
maar is die hoop reeël denk je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah, vertrouwen niet echt meer, ontzettende hoop wel
Qua nog te verdelen punten kan hetquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar is die hoop reeël denk je?vanmiddag mag ik weer, van topper op zaterdag naar kraker op woensdag
dat is waarquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Qua nog te verdelen punten kan het
Waar woon jij dan? Hier begint net een flauw zonnetje door de wolken heen te komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:55 schreef ReMcOrE het volgende:
Kreadat is balen zeg
hier begint hij mooi te komen
woon in Haaksbergen, maar zit nu op m'n werk in Eibergenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Hier begint net een flauw zonnetje door de wolken heen te komen.
Haaksbergen is okay.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:05 schreef ReMcOrE het volgende:
woon in Haaksbergen, maar zit nu op m'n werk in Eibergende wolken zijn hier al best aan het oplossen...
kutphone dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, veel. Maar m'n iPhone verandert graag woorden
Basquote:
en wie was dat dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Haaksbergen is okay.. Mijn allereerste vriendinnetje komt daar vandaan.
.
Iemand die nuquote:
Selmaquote:
je zegt haar broer, dus hij is nog ouder?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iemand die nu34
is. Dus ik denk niet dat je der kent. Alhoewel haar broer wel een enorme twente-fan is/was.
Nee hij is jonger. werkte jaren bij de supermarkt (geen idee welke.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
je zegt haar broer, dus hij is nog ouder?en woont ze nog steeds in Haaksbergen?
Remcoquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouterje broertje (N.) had toch ook een FOK-account?
quote:
mogguhquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
mogguh
iedereen weer hard aan 't werk vandaag?
Lol T9 had ik aan het begin ook, mn mobiel doet nog steeds dát ipv dat bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, veel. Maar m'n iPhone verandert graag woorden
Neu half 12 beginnen op school tot half 6quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
zondequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Remco
joah, maar die doet d'r niet zo heel veel mee
zekersquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
T9 die ik ook niet aan, altijd dat gezeik met woordkeuze etc.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol T9 had ik aan het begin ook, mn mobiel doet nog steeds dát ipv dat bijvoorbeeld.
Robinquote:
Machielquote:
Ah iets voor 2? Zullen we op station afspreken dan.. mijn kameraad komt pas na 3'en dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robingood te passe, zin an vanmiddag/vanavond?
ik ben iets voor 2 op de Oude Markt
[..]
Machiel![]()
Wel een Qwerty toetsenbord maar geen T9? Typ je ook nog met 1 vinger danquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
T9 die ik ook niet aan, altijd dat gezeik met woordkeuze etc.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ah iets voor 2? Zullen we op station afspreken dan.. mijn kameraad komt pas na 3'en dus.
jazeker, T9 gewoon uitgezetquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wel een Qwerty toetsenbord maar geen T9? Typ je ook nog met 1 vinger dan?
Snelheid, als je eerst weer 10 minuten moet wachten tot de ander een sms van 120 tekens ofzo heeft gemaakt is ruk, qwerty + t9 dan kun je nog een beetje door sms'n. En ja ik weet dat je ook kunt bellen maar niet in de les.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er met qwerty nog t9 is eigenlijk...
Hmm laat maar ik zie je vast wel een keerquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]13.15 de bus vanuit Haaksbergen... alleen geen idee waar we uitstappen
of bedoel je afspreken om samen de trein in te gaan?
[..]
jazeker, T9 gewoon uitgezeten ja, typ aardig snel met m'n linkerduim (terwijl ik rechtshandig ben)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Snelheid, als je eerst weer 10 minuten moet wachten tot de ander een sms van 120 tekens ofzo heeft gemaakt is ruk, qwerty + t9 dan kun je nog een beetje door sms'n. En ja ik weet dat je ook kunt bellen maar niet in de les.
ik doe echt, zonder T9, geen 10 minuten over een smsje hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:59 schreef Redbaron het volgende:
T9 is gewoon kut. Zeker als je redelijk wat letters weglaat over t algemeen. Altijd gewoon Abc aanstaan
primaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm laat maar ik zie je vast wel een keerAnders sms ik wel.
Natuurlijk was 10 minuten lichtelijk overdreven, maar JIJ hebt gelijk!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik doe echt, zonder T9, geen 10 minuten over een smsje hooren sms ook aardig wat met niet-standaard woorden, maar geen zin om die allemaal toe te gaan voegen; dus T9 uit
Qwerty ftw!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wel een Qwerty toetsenbord maar geen T9? Typ je ook nog met 1 vinger dan?
Sanquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen vanuit het zonovergoten Enschede
Waar de bus op zich laat wachten
QFTquote:
Sanquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen vanuit het zonovergoten Enschede
Waar de bus op zich laat wachten
ik ook ! werkt perfectquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef Redbaron het volgende:
ik heb ook qwerty, maar wel op touchscreen
Ik ook en werkt perfect, moet niet zon blackberry achtig iets, alleen maar ruimte wat je qua scherm weer inlevert.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef Redbaron het volgende:
Regende het dan in Enschedequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:13 schreef Samzz het volgende:
Oeh... Ik zie net een vroegere vriend zitten, die is mooi opgedroogd
Ik ook, heerlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef Redbaron het volgende:
Flauwquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ook en werkt perfect, moet niet zon blackberry achtig iets, alleen maar ruimte wat je qua scherm weer inlevert.
[..]
Regende het dan in Enschede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |