Ja, voor één keer is het ook wel vleiend. En voor drie keer ook nog wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef Joene het volgende:
Ahja ... het zou mijn ego strelen dus , denk ik .![]()
Maja ik heb dus niet van die briljante jesters om de hele dag mee te pronken.
Daar heb je een punt. Maar de lijn tussen pronken met je assets en overkomen als een goedkope sloerie is heel dun. Dus dat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
Mooie tieten moet je gewoon laten zien. Punt.
Yeah, gaat goed. Ben momenteel druk bezig met mijn toelating voor de kunstacademie, die morgen is. Ben best wel nerveus, dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Joene het volgende:
Maar zo vaak pots je niet in dit topic dus.
Maar zoals ik eerder al vroeg , hoe is het met je ?
Hallo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Chowi het volgende:
Ja, het begint zo langzamerhand te wennen.
It's always the same old song: CHOWI! fapfapfap *squirt*
Hmm, makkelijk is relatief.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, kunstacademie. Je bent ook nog vrij van geest en makkelijk in bed te krijgen dus.
Het ligt eraan. Wat is het nummer van je keuze?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:45 schreef KingOfMars het volgende:
Moet dat perse een gitaar zijn of kan ik ook gewoon even de iPhone wat laten spelen in je portiek?
Prince - Pussy control ? Ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Wat is het nummer van je keuze?
De kwaliteit van telefoonmuziek is immers onovertroffen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:45 schreef KingOfMars het volgende:
Moet dat perse een gitaar zijn of kan ik ook gewoon even de iPhone wat laten spelen in je portiek?
Hmm, that won't do it.quote:
Jaaa, snoeiharde metal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rammstein - Bück dich?
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef Houzer het volgende:
Kunstacademie
Welke richting? Spiritueel dansen met invloeden uit de 3de wereld opgekropt met automutilatie moves?
Ik ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:36 schreef Chowi het volgende:
Ik doe ook veel nakende vrouwen fotograferen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |