voor 75e een nieuw raam? das wel heel goedkoop, eigen risico? de rest gaat via de verzkering zeker?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:10 schreef Biffkoffie het volgende:
3 weken geleden nieuw voorruit in de jag X laten zetten. door carglass.. kan je in die zin niet veel verder helpen. behalve dat ze bij carglass (2 verschillende auto´s) 2 keer het verkeerde raam besteld hebben.
Ze kwamen de laatste keer in 1e instantie met monteur, vond te veel beschadigingen en nu voor 75 eu een nieuw raam.
das goedkoper dan een sterretje laten reparerenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:10 schreef Biffkoffie het volgende:
3 weken geleden nieuw voorruit in de jag X laten zetten. door carglass.. kan je in die zin niet veel verder helpen. behalve dat ze bij carglass (2 verschillende auto´s) 2 keer het verkeerde raam besteld hebben.
Ze kwamen de laatste keer in 1e instantie met monteur, vond te veel beschadigingen en nu voor 75 eu een nieuw raam.
Tja, ik zat destijds bij Nedasco, en nu bij All Secure. Geen gezeik met terugvallen enzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef KleineKrokodil het volgende:
ik laat mijn sterretjes trouwens nooit repareren, ik neem de gok dat het scheurt
centraal beheer heeft namelijk de idiote regeling dat:
- als je een sterretje laat repareren blijf je 1 jaar hangen in je BM/korting (scheelt dus ieder jaar een x aantal %), en geen eigen risico
- als je voorruit scheurt en vervangen moet worden, blijf je ook 1 jaar hangen in je BM, en heb je geen eigenrisico
ik neem die gok dus wel dat hij scheurt, als hij niet scheurt heb ik geluk, scheurt hij wel, boeie, krijg ik gratis een nieuwe voorruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |