abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:33:55 #76
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79522507
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Abbadon het volgende:

[..]

[..]

dat dus
Oeps, ik moet nog wakkerworden denk ik.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_79537516
Ik vraag me in dit topic zo af, heb jij háár ten huwelijk gevraagd TS? Of zij jou? En als jij haar gevraagd hebt, waarom heb je dat dan gedaan als je zoveel twijfels hebt of je dit nog wel volhoudt? je gaat toch niet vragen of iemand met je wilt trouwen als je twijfelt? Hoe kan het dat de zekerheid die je een paar maanden geleden voelde, nu ineens als sneeuw voor de zon verdwenen is?
I had a signature once. It was awful.
pi_79538131
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vraag me in dit topic zo af, heb jij háár ten huwelijk gevraagd TS? Of zij jou? En als jij haar gevraagd hebt, waarom heb je dat dan gedaan als je zoveel twijfels hebt of je dit nog wel volhoudt? je gaat toch niet vragen of iemand met je wilt trouwen als je twijfelt? Hoe kan het dat de zekerheid die je een paar maanden geleden voelde, nu ineens als sneeuw voor de zon verdwenen is?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. TS is nu iemand anders tegengekomen en nu zit ie hoe het anders kan, denk ik... Ik ben wel benieuwd wanneer je het je aanstaande vrouw gaat vertellen? Ik zou niet echt gecharmeerd zijn als mijn aanstaande man de bruiloft afzegt
pi_79539039
TS, beloof je dat je echt met ons deelt hoe dit afloopt.. Heb het topic net zitten lezen en ik ben zeer benieuwd hoe dit afloopt. Ik zeg trouwens ook duidelijk; niet trouwen.

/tvp
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:36:37 #80
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_79551274
TS, ik denk dat je gewoon last hebt van de zenuwen over je huwelijk, gecombineerd met 'the 7 year itch'. Ik heb een soortgelijke situatie als jij, qua partner, en ook de rest van je verhaal herken ik voor een groot deel wel. Desondanks zijn we al 24 jaar bij elkaar, en hebben we twee geweldige kinderen (pubers) die goed met de beperking van hun moeder om kunnen gaan.

Natuurlijk is je 'bloem' interessant, maar geloof me: ook als je met haar gaat samenleven, zullen er altijd verleidingen (zoals zij nu) langs komen, en je zult er altijd weerstand aan kunnen bieden, als je dat maar wilt. Het gras is in de volgende wei nou eenmaal altijd groener.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:08:02 #81
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_79552855
Ik denk dat je je huidige relatie moet beoordelen los van die nieuwe dame.

Gaat het je nou om de problemen waar je tegen aan loopt in je huidige relatie? En zijn die nog op te lossen (heeft ze bijvoorbeeld professionele hulp)?
Je hebt toch ooit een keuze gemaakt voor je huidige partner, dan vind ik eigenlijk ook dat je het wel alle kans moet geven en goed onderzoekt of je je niet teveel laat leiden door een vluchtige verliefdheid op een ander. Als je met die nieuwe 7 jaar samen bent is het met haar vast ook niet allemaal even jofel meer.
pi_79556775
Volg je hart. Maar vergeet niet; het gras is altijd groener aan de overzijde.

Stiekeme tvp
pi_79582412
Toch even een tvp-tje

Succes met je keuze!
Finito...
pi_79585533
Natuurlijk dienen er geen overhaaste beslissingen genomen te worden. En moet je 7 jaar niet zomaar aan de kant schuiven. Maar als je, in alle eerlijkheid en los van de bloem, voelt dat het niet goed zit en dat je er niet gelukkig van wordt. Dan kan je er nu nog in relatieve eenvoud een punt achter zetten. Iets wat hoe langer hoe moeilijker wordt.
pi_79589832
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:58 schreef uithangbord het volgende:
Natuurlijk dienen er geen overhaaste beslissingen genomen te worden. En moet je 7 jaar niet zomaar aan de kant schuiven. Maar als je, in alle eerlijkheid en los van de bloem, voelt dat het niet goed zit en dat je er niet gelukkig van wordt. Dan kan je er nu nog in relatieve eenvoud een punt achter zetten. Iets wat hoe langer hoe moeilijker wordt.

Precies. Nu is het moment om keuzes te maken, hoe moeilijk en vervelend die ook kunnen zijn.
pi_79604160
Ik zou proberen een goed gesprek met je partner te voeren, misschien zelfs wel met een tussenpersoon die gewoon neutraal is.
Verder het contact met die andere meid verbreken, want je snapt natuurlijk zelf wel dat dat er geen extra goeds aan doet he.

Je moet je nu eerst focussen op het redden van je huwelijk of hoe je het allemaal gaat afkappen.

Bye the way beetje lullig van die meid om te zeggen dat ze een relatie met je wilt terwijl ze weet dat je gaat trouwen..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_79697073
Eventjes een update. Er is veel gebeurd de laatste dagen, ik heb haar verteld hoe het in mijn ogen tussen ons gaat. Ook gevraagd wat zij ervan vond. Volgens haar waren er wel problemen, maar ging het best goed. Na veel overleg ook met haar ouders erbij is besloten de bruiloft te cancellen. Ze kon zich er wel in vinden dat ik onze relatie omschrijf als vriendschap, maar.. zij vindt dit geen probleem.

Ik ben tijdelijk bij vrienden gaan slapen. We zien elkaar na het werk en proberen veel te praten, maar het leek me beter even wat afstand te nemen voor de nacht. Bedoeling is dat we binnenkort met een relatietherapeut praten, meer om duidelijk te krijgen wat er mis is gelopen dan om iets te redden. Ze weet dat ik er zo in zit. Onze vrienden en familie reageren gelukkig met heel veel steun voor ons beiden.

De andere vrouw zie ik voorlopig niet meer. September begint een nieuw seizoen voor onze hobby, dit seizoen maak ik niet af. Moet maar even kijken of ik daar dan zin in heb. Voorlopig maakt het het alleen maar ingewikkeld.

Ik heb haar gevraagd voor verloving, ongeveer 3 jaar geleden. Zij heeft mij gevraagd om te trouwen, ik heb haar hand vervolgens gevraagd bij haar ouders, ongeveer 2 jaar geleden. We moesten de bruiloft ver van tevoren plannen omdat veel van onze vrienden in het buitenland wonen en we er wat speciaals van wilden maken. Was het 2 jaar geleden anders, ja.. Er is daarna van alles gebeurd. Zij is iemand tegengekomen die ze tijdelijk leuker vond. Er zijn mensen overleden in onze omgeving, we hebben veel meegemaakt. We hebben veel steun gehad aan elkaar in deze tijd, als maatjes. Nu ging het met ons beide goed en zouden we gelukkig met elkaar moeten kunnen zijn, genieten van het leven, maar dat lukt niet.
pi_79697141
Want verliefd zijn is veel leuker en makkelijker dan ...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79706416
Ik denk dat je er goed aan doet om in therapie te gaan samen. En goed dat jullie in overleg de bruiloft hebben gecanceld.
Sterkte ermee verder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')