Eventjes een update. Er is veel gebeurd de laatste dagen, ik heb haar verteld hoe het in mijn ogen tussen ons gaat. Ook gevraagd wat zij ervan vond. Volgens haar waren er wel problemen, maar ging het best goed. Na veel overleg ook met haar ouders erbij is besloten de bruiloft te cancellen. Ze kon zich er wel in vinden dat ik onze relatie omschrijf als vriendschap, maar.. zij vindt dit geen probleem.
Ik ben tijdelijk bij vrienden gaan slapen. We zien elkaar na het werk en proberen veel te praten, maar het leek me beter even wat afstand te nemen voor de nacht. Bedoeling is dat we binnenkort met een relatietherapeut praten, meer om duidelijk te krijgen wat er mis is gelopen dan om iets te redden. Ze weet dat ik er zo in zit. Onze vrienden en familie reageren gelukkig met heel veel steun voor ons beiden.
De andere vrouw zie ik voorlopig niet meer. September begint een nieuw seizoen voor onze hobby, dit seizoen maak ik niet af. Moet maar even kijken of ik daar dan zin in heb. Voorlopig maakt het het alleen maar ingewikkeld.
Ik heb haar gevraagd voor verloving, ongeveer 3 jaar geleden. Zij heeft mij gevraagd om te trouwen, ik heb haar hand vervolgens gevraagd bij haar ouders, ongeveer 2 jaar geleden. We moesten de bruiloft ver van tevoren plannen omdat veel van onze vrienden in het buitenland wonen en we er wat speciaals van wilden maken. Was het 2 jaar geleden anders, ja.. Er is daarna van alles gebeurd. Zij is iemand tegengekomen die ze tijdelijk leuker vond. Er zijn mensen overleden in onze omgeving, we hebben veel meegemaakt. We hebben veel steun gehad aan elkaar in deze tijd, als maatjes. Nu ging het met ons beide goed en zouden we gelukkig met elkaar moeten kunnen zijn, genieten van het leven, maar dat lukt niet.