ja, die faalsmurfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef -moppie- het volgende:
waarom, had mijn voorganger een fout gemaakt?
De AH is en blijft ook mijn favoriet. Heeft altijd net andere dingen dan andere supermarkten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens serieuze supermarkt-issues. Ik vind eigenlijk maar 1 supermarkt prettig en dat is de Albert Heijn. Ik het alles wel gehad in mijn leven maar die is altijd het best bevallen. En dat komt niet door mijn ouders want die gingen altijd naar de VeGe en de WP enzo.
HO!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef Levitation het volgende:
Misschien moeten we overstappen op totaal random nummers? Dat tellen gaat nergens meer over.
Ik ook. Ik ren altijd door de Lidl en pak daar wat ik moet hebben en ga vervolgens "funshoppen" bij Appie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens serieuze supermarkt-issues. Ik vind eigenlijk maar 1 supermarkt prettig en dat is de Albert Heijn. Ik het alles wel gehad in mijn leven maar die is altijd het best bevallen. En dat komt niet door mijn ouders want die gingen altijd naar de VeGe en de WP enzo.
Vergissen is menselijk he!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef -moppie- het volgende:
waarom, had mijn voorganger een fout gemaakt?
ik ga altijd naar de Super de Boer omdat die om de hoek zit en wij geen auto hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De AH is en blijft ook mijn favoriet. Heeft altijd net andere dingen dan andere supermarkten.
Maar soms, als ik even snel iets moet hebben, dan ga ik weleens naar de Emte
Je moet niet alle smurfen over 1 kam scheren!quote:
Zoiets ja...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, hij gaat eerst weer naar school toch?
Heeft al iemand nagekeken of wel wel echt 1770 topic gevuld hebben? En niet al 1800 ofzo? Volgens mij zijn er in het verleden wel meer telfaals geweest.quote:
Ik zou het niet weten. Echt niet.quote:
Dat boeit niet. Het gaat om het hier ende het nu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft al iemand nagekeken of wel wel echt 1770 topic gevuld hebben? En niet al 1800 ofzo? Volgens mij zijn er in het verleden wel meer telfaals geweest.
nee nee. Dat valt wel mee, zoveel gaat er niet mis. Plus dat ik niet in al die 1000 heb meegepost. Maar ik ben er volgens mij in topic 818 bij gekomenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zie post Levi, misschien is die al lang geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |