Hoe bevalt 2.1? Ik zit nog te twijfelen na alle reacties te lezen die op die site staan die hier eerder was genoemd. Zijn er apps die niet meer werken ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik heb idd ook geen problemen met het fysieke toetsenbord, werkt imo veel beter dan het touch toetsenbord
Zelf heb ik het toestel via Studentmobiel gekocht en ben er nog erg tevreden over. Ik heb er inmiddels wel een Nederlandstalige Android 2.1 op staan
Whow damn! Dat gaat hem zeker worden (tenzij er nog een betere aanbieding komt, lijkt me sterk). 300 smsjes is voor mij precies genoeg, en dan ook nog eens 25 euro p/m ipv de 30 waar ik op rekende bij vodafone.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:19 schreef lekzzz het volgende:
Heb maar een 8Gb besteld @mycom, denk niet dat ik er echt een kaartje bij zal krijgen. Is dat wel zo dan kan ik hem nog wel voor wat anders gebruiken.
En voor wie nog een actie voor de Desire zoekt i.c.m Vodafone kijk dan even hier
Het is iets sneller geworden en layout van bepaalde programma's (camera, music player etc.) is iets mooier geworden. Voor de rest zijn er nou niet schrikbarende veranderingen die ik ben tegen gekomen. Alle programma's die ik gebruik werken nog steeds. Wat wel opviel is Doodle Jump die nu nog trager loopt dan op 2.0.1quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hoe bevalt 2.1? Ik zit nog te twijfelen na alle reacties te lezen die op die site staan die hier eerder was genoemd. Zijn er apps die niet meer werken ofzo?
grapje zekerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef svefn het volgende:
Leverdatum is btw 1 april, ik reken er niet echt op eigenlijk maar zou natuurlijk zeer nice zijn
Dat is wel jammer iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb geen live wallpapers op mijn Legend
Agh ja, het is ook maar een klein onderdeel ervan dus ik overleef ook wel zonderquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is wel jammer idd. Hopelijk komt het ooit nog.
heeft de galaxy spica nu wel of niet amoledquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, ik zie nu pas goed het verschil tussen scherm van de Hero en van de Legend.
Wat is AMOLED een verbetering in (zon)licht!
Wel volgens mij. Als je het zeker wilt weten, ga naar het menu en kijk of zwart echt zwart is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef P.F het volgende:
[..]
heeft de galaxy spica nu wel of niet amoledwant ik zag nog steeds niets in de zon
Oh nee natuurlijk niet, dat ding draait windows mobilequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeft iemand hier een Samsung Omnia 2?
Ik kan hem cancellen, maar ik doe het nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef svefn het volgende:
[..]
Whow damn! Dat gaat hem zeker worden (tenzij er nog een betere aanbieding komt, lijkt me sterk). 300 smsjes is voor mij precies genoeg, en dan ook nog eens 25 euro p/m ipv de 30 waar ik op rekende bij vodafone.
Oh en Dionysiou, kun je nog cancellen?
Wat een baggerinterviewerquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik kan hem cancellen, maar ik doe het niet
Dit is best interessant!
Tja, achteraf ja. Wist stiekem toch wel dat het allemaal wat duur was maar ja. Ik ben nog steeds blij als hij er isquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:10 schreef Dionysiou het volgende:
Nou, achteraf vind ik 450 eurie toch veel. Maar spijt hebben? No way!
Tis een super toestel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |