Tenzij iemand hier iets op weet natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:27 schreef Merkie het volgende:
Ik heb liever een 16GB-geheugenkaart. Iemand een goedkoop adresje?
Daar zijn de meesten nog niet over uit. 512 standaard, maar de een zegt 2gig erbij (voorlopig best voor mij) en anderen zeggen géénquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef Dionysiou het volgende:
Zit er niet eens een kaartje bij de Desire?
Ja verslavendquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef Dionysiou het volgende:
Momenteel vind ik deze topic het leukst om te volgen.
Same herequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef Dionysiou het volgende:
Momenteel vind ik deze topic het leukst om te volgen.
Maar als er 2 gig bij zit koop ik er niks bij maar als er 512 bij zit koop ik wel een 4 gig kaartje erbij.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij mijn legend van Hi zat een 2Gb kaartje.
Second!quote:
Ok dat gaat wel erg verquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Snel slapen, dan ben ik weer dagje dichter bij de Desire!
Hier is de 8Gb 18.99.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef lekzzz het volgende:
hmm wilde eigenlijk 16 Gb maar moet je dan die prijzen eens zien
wow dat is de eerste die bij een Vodafone 150 voor 2 jaar, de Desire gratis aanbied!quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:19 schreef lekzzz het volgende:
Heb maar een 8Gb besteld @mycom, denk niet dat ik er echt een kaartje bij zal krijgen. Is dat wel zo dan kan ik hem nog wel voor wat anders gebruiken.
En voor wie nog een actie voor de Desire zoekt i.c.m Vodafone kijk dan even hier
Ik heb idd ook geen problemen met het fysieke toetsenbord, werkt imo veel beter dan het touch toetsenbordquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:07 schreef Roolio het volgende:
[..]
Edit: Het fysieke toetsenbord wordt wel eens als minpuntje genoemd in reviews. Ik ben echter zeer tevreden over het toetsenbord. Ik had al ervaring met zulke toetsenborden met de HTC S710 en S740 Het is de eerste week altijd even wennen, maar daarna is het echt heel fijn. Super snel typen en ik kan het onderhand blind. De knoppen hebben dus wel genoeg bolling dat je ze goed kan voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |