Das ook wel weer zoquote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef svefn het volgende:
Denk het ook idd, bovendien is-ie niet echt dik
Kan ik dan ook weer inkomen, heb zelf alleen het geduld er niet voor aangezien ik me na de positieve reviews niet kan voorstellen dat ik 'm niet fijn vind.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo
Toch moet ik m eerst ff echt in mn handen hebben voor ik besluit om m te halen. Mn vriendin heeft sinds zaterdag de Legend, en dat vind ik wel een mooi maatje eigenlijk. En een heerlijke telefoon
Netjes, wanneer heb je de brief aangevraagd/ontvangen?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef svefn het volgende:
Mailtje zes is inmiddels binnen, weer dezelfde PDF als de vorige twee keren; ik krijg bijna het idee dat iemand van gsmweb hier mee zit te lezen en me nu uitlacht![]()
![]()
quote:
Of alles waar in de afzender "extra aanbieding" staat direct naar de prullenbak laten knallen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:09 schreef Devolution het volgende:
Note to self: Nooit bij GSMWeb bestellen.
ik ook geen problemen, eerste keer dat ik ergens anders bestel.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat raar! Ik heb zelf meerdere telefoons via GSMWeb gehad en dat ging altijd perfect
Echt wel dat Apple er langzamerhand van begint te balen. Daarom hebben ze laatst ook die rechtszaak tegen HTC aangespannen lijkt me.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Clucking bell... [ afbeelding ].
http://www.engadget.com/2(...)-web-space-but-andr/
Gaat wel om advertenties... maar toch.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Echt wel dat Apple er langzamerhand van begint te balen. Daarom hebben ze laatst ook die rechtszaak tegen HTC aangespannen lijkt me.
Kijk eens op deze site. Daar staat dat die simkaartnummers een soort voorvoegsel hebben, misschien dat je die moet weglaten? Ik zou gewoon even bellen of mailen met gsmweb, dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Er is iets mis gegaan bij gsmweb. Invulformulier van GSMweb moet ik simkaart nummer invullen. Er zijn 15 invoervelden, maar mijn simkaart heeft 26 cijfers (ofzoiets)..... iemand idee hoe ik dit moet verwerken?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Kijk eens op deze site. Daar staat dat die simkaartnummers een soort voorvoegsel hebben, misschien dat je die moet weglaten? Ik zou gewoon even bellen of mailen met gsmweb, dan weet je het zeker.
Whaha! Moet je de Closed Captions eens aanzettenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:03 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn favoriete video reviewer van CoolBlue heeft de HTC Desire ge reviewed
Maar wel een Dummy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |