Verstandigquote:Op zondag 28 maart 2010 10:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom stel ik het er mee puzzelen zeker uit tot na mijn tentamens
Vind hem er een beetje goedkoop uit zien imho. Al heb ik nog uberhaupt geen messenger achtige meuk geprobeert op mn telefoon. Kheb net ebuddy van de market getrokken, online ziet die er prima uit, ging er van uit dat die als app dan zelfs beter zijn werk moet doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:57 schreef lekzzz het volgende:
Vandaag even wat apps bekeken, kon helaas geen msn vinden die aan mijn verwachtingen voldeed. Gebruik geen msn/live account dus kon geen live-messenger gebruiken, hierdoor zie je namelijk de mensen die online zijn niet. Ik ga straks deze zeker gebruiken, beter en sneller dan fring, ebuddy e.d.
Ja, prima programma verder maar ken letterlijk 3 en een half mensen die daar op te vinden zijn.quote:
Zo'n iets moet aanslaan en hard ook spontaan. Tis een prima IM protocol maar het kan niet echt de concurrentie aangaan met MSN.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Als nou straks effe 25% van de mensen een Android heeft, zou dan eindelijk GTalk aanslaan?
Vreemd wel.. want je zou denken dat bijna iedereen wel ergens een Gmail of een Youtube account heeft...
Ja ziet er wel wat goedkoop uit maar ik kan er wel alles mee. Ik moet zeggen heb hem vandaag een tijdje op de Legend kunnen proberen, als straks m'n Desire binnen is ga ik eens verder kijken.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Vind hem er een beetje goedkoop uit zien imho. Al heb ik nog uberhaupt geen messenger achtige meuk geprobeert op mn telefoon. Kheb net ebuddy van de market getrokken, online ziet die er prima uit, ging er van uit dat die als app dan zelfs beter zijn werk moet doen.
Niet op mijn Hero, ik had altijd disconnects om de 30 seconden waardoor ik niks kon versturen en vrijwel niks ontving, daarnaast ergerden mensen zich dood omdat ik toen zo vaak online kwam. En het lag echt niet aan mij netwerk, zelfs met Wifi deed die het.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Hagelkaas het volgende:
eBuddy werkt perfect op mijn legend hoor, ook super handig dat je je facebook chat er aan kunt koppelen
Mijn vriendin heeft ook android dus dat is heerlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, prima programma verder maar ken letterlijk 3 en een half mensen die daar op te vinden zijn.
Niet? Layar heeft inderdaad problemen met de Market, zoals je hier kan zien.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:46 schreef McKillem het volgende:
Is het overigens enigsinds logisch dat ik in de market het programma layar kan vinden? (HTC Hero van t-mob)
Dit ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 02:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Niet? Layar heeft inderdaad problemen met de Market, zoals je hier kan zien.
Misschien dat je vanaf de Layar site zelf het .apk bestandje kan downloaden ofzo, moet je even zoeken.
Mits je het dus inderdaad het niet kan vinden.
Google talkquote:Op zondag 28 maart 2010 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook android dus dat is heerlijk
ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Pandora73 het volgende:
* Pandora73 wacht nog steeds op aanbiedingen van Desire icm T-Mobile...
Op de grote shops nog niks en die minder bekende durf ik dan weer niet aan (*watje is*)
Ach, als meisje heb je daar misschien problemen mee, maar als jongen toch niet? Ik gooi iig altijd vanalles in m'n broekzakquote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Flappekz het volgende:
Ik vind de Desire wel groot van formaat....jammer
Ik ook, maar ben niet gewend aan grote telefoons. Heb ze eigenlijk altijd zo klein mogelijk gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef svefn het volgende:
[..]
Ach, als meisje heb je daar misschien problemen mee, maar als jongen toch niet? Ik gooi iig altijd vanalles in m'n broekzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |