minimaal twee keer op een dag. Mijn persoonlijke record staat op 3 keer in een uur tijd (een paar dagen daarvoor een pak Lu crackers met extra vezels ineens opgegeten)
http://www.last.fm/user/psych02k Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
2 soms 3 keer per dag. Gewoon relax ff momentje rust 14-21 per week, 60-90 per maand, 730-1095 per jaar... is aardig wat haha
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
Net nog gepoept... alleen bleef het papiertje met t remspoor drijven in de pot en stond er een collega aan de deur. Snel maar met de pleeborstel door de plee gepropt.
weet je wat ik mij dan in zo'n topic afvraag is, hoe of de koning of van die mensen die er altijd zo bekakt bij lopen hoe dat soort mensen poepen enzo. zullen die zich op zo'n moment ook even lekker laten gaan? of gaat dat echt op zo'n heel voorzichtige manier?
I'm no longer a slave of fear. I am a child of God God is not dead.
's Ochtends na de koffie, 's middags na de lunch en 's avonds voor het zuipen. Soms zet ik de wekker 's nachts nog ff om een extra splinter uit de rug te drukken.